quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht op staat en melk drinkt die over de datum is
Volle borstenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet
zie je wel, ik zet elke avond mijn schoen, bler een liedje uit volle borst, .....
wait wut?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
Goede TT...We weten idd geval zker dat het geen sporen van Sperma betreft
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wait wut?
Met hóófdletter S ook echt?
Hoe oud ben jij ook alweerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
Echt, je moederquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysaquote:
oppassen in de regen dusquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
ja ik zag hetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysa
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:
ze was op 16.49 nog onlinequote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik zag het![]()
Ze is een bloemetje nu en dat vergeet ik steeds
quote:
en smeltenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha dan gaan ze zo plakken en kleven he
Hoppaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
Dan heb je niet goed opgelet eldersquote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Half dagje nog morgen ... en zaterdagquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
En toen kreeg ik opeens een spoedje op mijn bureau.
Een kleintje gelukkig, dus morgen nog steeds vrij.
oh is toch gezellig en lekker ff een hapje te eten, ga nou maar en veel plezier, wedde achteraf vond je het heel gezellig en lekker.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef gomi het volgende:
heb zo afspraak om ff wat te eten, maar heb totaal geen zin om de deur weer uit te gaan
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is toch gezellig en lekker ff een hapje te eten, ga nou maar en veel plezier, wedde achteraf vond je het heel gezellig en lekker.
Have Funquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat worden
en is altijd wel leuk hoor, alleen t idee om er weer uit te gaan staat me tegen
dit gezegd hebbende, ga ik me maar gereedmaken.
laters allemaal
Jah schijnt een indrukwekkend boek te zijn, ik heb t gisteren niet gezien helaas,maar ga t zeker lezen,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ik heb het boek besteld van dat Volendamse meisje dat gister bij Paul en Witteman was, indrukwekkend!
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006831341/index.html
Schnitzeltje ?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat worden
en is altijd wel leuk hoor, alleen t idee om er weer uit te gaan staat me tegen
dit gezegd hebbende, ga ik me maar gereedmaken.
laters allemaal
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
En toen kreeg ik opeens een spoedje op mijn bureau.
Een kleintje gelukkig, dus morgen nog steeds vrij.
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja? ga je stoppen met fietsen en beginnen met roken?
Is hetzelfdequote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.
Dan kunnen we niet zoenen op de meetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.![]()
Ask Ian...het is zijn TTquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef remlof het volgende:
Can contain traces of nuts
Haren ofzo?
Juist maar dan notes.quote:
age is just another number,.. totaal irrelevantquote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....Maar ook een der wijsten....
![]()
En financiële schade als je dom genoeg bent om ze in te willen zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die laten geen fysieke sporen na, alleen psychische schade soms.
Je bent toch slimmer dan je oud bentquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En financiële schade als je dom genoeg bent om ze in te willen zien.
Juist!! Daar hou ik van,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
age is just another number,.. totaal irrelevant![]()
Over wijsheid gesproken
Jij zoent alleen met rokers?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zoenen op de meet
Dan moeten ze niet steeds switchen. Die tekst is al lastig genoeg zo.quote:
Staat die meeting al vast dan??quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zoenen op de meet
Dus als jij mocht kiezen tussen de string van Gert en een wc borstel ging je voor de string van Gertquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht hè, dat reïncarneren enzo.
Wat nou het kutste kan zijn om als terug te komen...
Ik denk persoonlijk: een wc borstel.
Wormen in je poepquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht hè, dat reïncarneren enzo.
Wat nou het kutste kan zijn om als terug te komen...
Ik denk persoonlijk: een wc borstel.
Liever niet als je een sigaret in je mond hebt nee. Maar ik neem aan dat je ook weleens zonder rondloopt?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je het vind stinken
Je gaat toch niet zoenen met een stinkend persoon?![]()
Jep.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Staat die meeting al vast dan??
24quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is pietje eigenlijk? ook jaar of 23?
Die meet die niet in Eindhoven plaatsvindt? En ook niet in de Stairway? Maar misschien wel op een plein in een tentje? Ergens volgend jaar waarschijnlijk? Maar wel met je eigen lunchpakketje?quote:
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als jij mocht kiezen tussen de string van Gert en een wc borstel ging je voor de string van Gert
leandra stelde het wilhelmina plantsoen al voor...en dan gaan jullie in de lente als de blaadjes weer aan de bomen zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die meet die niet in Eindhoven plaatsvindt? En ook niet in de Stairway? Maar misschien wel op een plein in een tentje? Ergens volgend jaar waarschijnlijk? Maar wel met je eigen lunchpakketje?
Best kans dat Gert tegen die tijd zelf alweer gereincarneerd is. Wie zou dan zijn string bewaren?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
Precies ja, etenstijd dus.quote:
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
StudioVlemmixquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
Eindhoven, Amsterdam of Utrechtquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen strontquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Juist, dankje.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Lekkere dooddoenerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Ik stem voor Krommenie!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckhamquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Avond Meraquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steedsquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckham![]()
Maar wel een mooi uitzicht... door t voorraam althans....hahahahquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steeds
Wat is dat nou voor vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Draag jij strings en zo ja: hoe vaak verschoon je die?
Vrij belangrijke vraag dit.
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinigquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.
Broekie is t nog hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinig
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggen
En wat als ze je weggooitquote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.
Gezellig, elke week verdrinken in de wasmachien en verbranden in de droger.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.
Moet je kijken hoe ie reageert als je verteld dat je geen slipje draagtquote:
Dat ligt eraan hoe lekker je zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou ze nooit doen![]()
Toch?![]()
Mera?
en als ie dan syntetisch is knettert ie ook nog eens lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig, elke week verdrinken in de wasmachien en verbranden in de droger.
Het was meer de tijd die ik NIET in de wasmachine en droger doorbreng waar ik naar uit keek, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig, elke week verdrinken in de wasmachien en verbranden in de droger.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lekker je zit.
Wtff!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
en als ie dan syntetisch is knettert ie ook nog eens lekker
Ik denk eerlijk gezegd dat het heel donker is en dat je dus niets zietquote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was meer de tijd die ik NIET in de wasmachine en droger doorbreng waar ik naar uit keek, eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
en als ie dan syntetisch is knettert ie ook nog eens lekker
In de kast, tussen de restquote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het heel donker is en dat je dus niets ziet
Ja en dat Mera dan 'sochtends haar hand over hem heen laat dwalen...en denkt...nee jij bent voor dat ene speciale moment...en dat dat moment gewoon nooit gaat komenquote:
En met een beetje pech vergeet ik de kastdeur dicht te doen en gaat de kat met z'n dikke reet op je liggen. Waarna je linea recta weer terug in de wasmachien belandt.quote:
Maar ze roken geen sigarettenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:34 schreef Talitha het volgende:
Gelukkig kunnen strings geen topics openen.
Dan hang je met zon stijve knijper aan je neus aan een lijntje.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was meer de tijd die ik NIET in de wasmachine en droger doorbreng waar ik naar uit keek, eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Hoi, het regent hier en ook in mijn hart.![]()
Ik zou willen dat ik gewoon gezellig mee kon babbelen over hoeren, andijviestamppot en zulks, maar het komt niet uit mijn toetsenbord. Wil eik geen stempel drukken op de SC met mijn gezeur maar moet af en toe even mijn ei kwijt.
Ga gewoon door met ouwehoeren, lurk wel lekker mee zo af en toe.
Ik vind jullie wel allemaal liev.
Hey meis....jij mag hier gewoon je hart luchten hoor....ik denk aan jequote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ik zou willen dat ik gewoon gezellig mee kon babbelen over hoeren, andijviestamppot en zulks, maar het komt niet uit mijn toetsenbord. Wil eik geen stempel drukken op de SC met mijn gezeur maar moet af en toe even mijn ei kwijt.
Ga gewoon door met ouwehoeren, lurk wel lekker mee zo af en toe.
Ik vind jullie wel allemaal liev.
Ik had me het hele gebeuren toch iets anders voorgesteldquote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En met een beetje pech vergeet ik de kastdeur dicht te doen en gaat de kat met z'n dikke reet op je liggen. Waarna je linea recta weer terug in de wasmachien belandt.
hahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef Laysa het volgende:
Of dat je uit de droger komt en een sok aan je vastgekleefd zit...want je wilde als een sexy (goedkoop syntetisch) stringetje terugkomen........dat heet nou Karma
Ik kan het me voorstellen, maar we hebben er alle begrip voor hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ga gewoon door met ouwehoeren, lurk wel lekker mee zo af en toe.![]()
AAAAAAch skattie......quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
BeQuBaBequote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef mijn portie dan maar aan fikkie
Die service hier ookquote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor jou geen portie gereserveerd
Da's veel te lastig, bovenlicht is te kleinquote:Op donderdag 3 december 2009 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig...en daarna gooi je het gelijk uit het raam
In de zomer gaan we weer bbqen he? Met die worsten enzo...was heel gezellig toen en je kon het prima...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor jou geen portie gereserveerd
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
In de zomer gaan we weer bbqen he? Met die worsten enzo...was heel gezellig toen en je kon het prima...
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor!
Als je zin hebt in een lekkere worst dan ben ik er voor je
Dat doet me denken aan dat recept voor kalkoen met whiskeyquote:
Als ik nog 22 was zou ik dat zo doen, maar dit ouwe lijk zit er helmaal doorheen. Na een relatie van 27 jaar heb je even tijd nodig om dit te boven te komen. Ik ben geen La Paay hè?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet thuis depressief gaan zitten doen hè, gewoon gaan stappen met vriendinnen ofzo!
Ik zou met jou meerijden, maar ik las dat dat niet meer doorgingquote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
D. gaat ook naar de Meet Annie...speciaal voor jou
Whiskey, for surequote:Op donderdag 3 december 2009 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor!
Als je zin hebt in een lekkere worst dan ben ik er voor je
D houdt niet van meetings als ik me goed herrinner....wel weer van meat bakken voor ons, met currysaus....of ketchup.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
D. gaat ook naar de Meet Annie...speciaal voor jou
Zeg, je bent zelf een kalkoenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat recept voor kalkoen met whiskey
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou met jou meerijden, maar ik las dat dat niet meer doorging
Ik zit te twijfelen of ik over wil stappen op Mera's bh.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Terugkomen als string. ik trek nu toch iets minder onbevangen mijn ondergoed aan ben ik bang
Wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat recept voor kalkoen met whiskey
voortaan eerst maar even :''psssttt ian...ben jij het''...zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Terugkomen als string. ik trek nu toch iets minder onbevangen mijn ondergoed aan ben ik bang
Ja jeetje dat valt zeker niet mee meid, kon ik maar meer voor je doen dan je heel veel sterkte wensen..quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik nog 22 was zou ik dat zo doen, maar dit ouwe lijk zit er helmaal doorheen. Na een relatie van 27 jaar heb je even tijd nodig om dit te boven te komen. Ik ben geen La Paay hè?![]()
Wederom bedankt voor jullie lieve reaties en met name NZ.
Lieve Beequeen, als jij lekker je ei kwijt wqilt gewoon meekleppen hoor en je mag me ook p.m. sturen schrijf alles van je af, helpt echt.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Op of als? Nu klinkt het alsof de Bh van Mera een vlot is ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik over wil stappen op Mera's bh.
Zat al te zoekenquote:
Ian is één ding. De opa van mijn beste vriendin een hele andere om maar eens iets te noemen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
voortaan eerst maar even :''psssttt ian...ben jij het''...zeggen
Plus een bh doe je niet in de drogerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op of als? Nu klinkt het alsof de Bh van Mera een vlot is ofzo.Ach, een BH vind ik dan weer niet zo schokkend. Ik hou wel van goede ondersteuning.
Da's PcEend zijn recept. Als ie heel vervelend is.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zat al te zoekenHet is eend met whiskey geworden
![]()
Benodigdheden
een eend van ca. 5 kg
2 grote flessen schotse whisky
500 gr. speklapjes
1 fles olijfolie
Bereiding
- De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout
- De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden (stand 6-7)
- Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky
- De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven
- De eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken
- Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten
- Na twintig minuten de oven op 200 graden zetten en twee glazen met whisky vullen
- Beide glazen opdlinken en de scherven van het eerste glav oplaapen
- Nog een halff glav insjenke en opdlinke
- Na een halff uuj de hoven opedoen om deend te sjekke
- Blandwondesalv in de batkaamer gaan naale en op de bovekant van de linkehand doenn
- Deh hove een sgop geve
- Twee glave wiski insjenke ent middeste glav leegdwinke
- De nove opedoen naadatte eerste glav leeggis en de sjotel vastpakke
- Blantwondesalf op de binnekant van de regthand doenn en deend oprape
- Deend noggis oprape en met een handoek de bwantwondesalf van deend vege
- De hande ontfette med viskey en de tupe salff weerr oprape
- Tkapotte glazzepvege enn deent trug in de hove duuwe
- Deentuitsgelde en hardur duuwe
- De tweeede flez wiki opedoen en wee ofereindsette
- Opstaan fan de floer en de zpekreepjus onder de kaast veege
- Noggis plobeern opsstaan wan de vjoer en … togmaa blijfe sitte…
Ui vless dlinke wandte glave sijn kabot
Denoven afsette, dooge sluite en omfalle
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zat al te zoekenHet is eend met whiskey geworden
![]()
Benodigdheden
een eend van ca. 5 kg
2 grote flessen schotse whisky
500 gr. speklapjes
1 fles olijfolie
Bereiding
- De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout
- De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden (stand 6-7)
- Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky
- De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven
- De eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken
- Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten
- Na twintig minuten de oven op 200 graden zetten en twee glazen met whisky vullen
- Beide glazen opdlinken en de scherven van het eerste glav oplaapen
- Nog een halff glav insjenke en opdlinke
- Na een halff uuj de hoven opedoen om deend te sjekke
- Blandwondesalv in de batkaamer gaan naale en op de bovekant van de linkehand doenn
- Deh hove een sgop geve
- Twee glave wiski insjenke ent middeste glav leegdwinke
- De nove opedoen naadatte eerste glav leeggis en de sjotel vastpakke
- Blantwondesalf op de binnekant van de regthand doenn en deend oprape
- Deend noggis oprape en met een handoek de bwantwondesalf van deend vege
- De hande ontfette med viskey en de tupe salff weerr oprape
- Tkapotte glazzepvege enn deent trug in de hove duuwe
- Deentuitsgelde en hardur duuwe
- De tweeede flez wiki opedoen en wee ofereindsette
- Opstaan fan de floer en de zpekreepjus onder de kaast veege
- Noggis plobeern opsstaan wan de vjoer en … togmaa blijfe sitte…
Ui vless dlinke wandte glave sijn kabot
Denoven afsette, dooge sluite en omfalle
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ian is één ding. De opa van mijn beste vriendin een hele andere om maar eens iets te noemen.
Das wel twee vliegen in een klap....quote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op of als? Nu klinkt het alsof de Bh van Mera een vlot is ofzo.Ach, een BH vind ik dan weer niet zo schokkend. Ik hou wel van goede ondersteuning.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plus een bh doe je niet in de droger
Niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plus een bh doe je niet in de droger
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal als de ondersteuning met je meedenkt tijdens het sporten en zulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Ah, een manquote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezien de leeftijden heb je meer kans op opa dan op Nickski.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ian is één ding. De opa van mijn beste vriendin een hele andere om maar eens iets te noemen.
deed ik ook hoor mera, toen ik nog een droger had ( droger had ik bij de container gezet, dacht dat ie lekte) dus niet was dus de wasmachinekraan. dus heb nu geen droger meer, maar koop ik er ooit weer eens 1 dan flikker ik er ook weer alles in.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet?
-edit, spuit 11Ik flikker echt alles in de droger
![]()
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons, t hele pakket in een,tsja dan moet ie de mindere plekjes ook voor lief nemen zoals de voeten na een dag in laarzen verpakt te zijn geweest...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. is. fucking. briljant.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons,
Dus je hebt eigenlijk een prima droger weggedaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deed ik ook hoor mera, toen ik nog een droger had ( droger had ik bij de container gezet, dacht dat ie lekte) dus niet was dus de wasmachinekraan. dus heb nu geen droger meer, maar koop ik er ooit weer eens 1 dan flikker ik er ook weer alles in.
Ja, als we dat allemaal zouden doenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons, t hele pakket in een,tsja dan moet ie de mindere plekjes ook voor lief nemen zoals de voeten na een dag in laarzen verpakt te zijn geweest...
Dan viel er niks te lurken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, als we dat allemaal zouden doen
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezien de leeftijden heb je meer kans op opa dan op Nickski.
Zijn we wel snel klaar, en kunnen we iets zinnigs gaan doenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan viel er niks te lurken.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan viel er niks te lurken.
Coole naam ook Puff-Nick hij sopt en schuimt oooyeahhhhh......quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik een Puff (wát een naam ook)
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Coole naam ook Puff-Nick hij sopt en schuimt oooyeahhhhh......
Puff is mine, washandjes voor gasten.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera, hoe groot is de kans dat jouw washandje/badspons door iemand anders dan jijzelf gebruikt word?
Puff it isquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Puff is mine, washandjes voor gasten.
Ik las broodtrommel, en kon me geen reden voorstellen waarom jouw moeder het WEL zou doenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net tijdens het koffie zetten in mn droogtrommel zitten staren maar kan me niet bedenken waarom ik mn bh's er niet in doe....komt vast door mijn moeder ...die deed het vast ook niet
wassup krent ventquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun, wacht even, ik MOET dit weten.
Wel alle hoekjes en gaatjes mee nemenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Puff is mine, washandjes voor gasten.
Mijn moeder ook niet. Die hangt ze liever buiten aan de waslijn, for everyone to see.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net tijdens het koffie zetten in mn droogtrommel zitten staren maar kan me niet bedenken waarom ik mn bh's er niet in doe....komt vast door mijn moeder ...die deed het vast ook niet
Broodtrommelsquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las broodtrommel, en kon me geen reden voorstellen waarom jouw moeder het WEL zou doen
Dat las ik eerst ook en schoot in de lachquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las broodtrommel, en kon me geen reden voorstellen waarom jouw moeder het WEL zou doen
Gewoon verse broodjes uit de kantine.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Broodtrommelsgewoon plastic zakjes
ik heb ze in mn logeerkamer hangen...bij de rest van de kleding die niet de droger ingaanquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn moeder ook niet. Die hangt ze liever buiten aan de waslijn, for everyone to see.![]()
Dat snap ik dan weer niet.
En zo windgevoelig ook, voor je het weet komt de hele droogmolen voorbij waaien.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn moeder ook niet. Die hangt ze liever buiten aan de waslijn, for everyone to see.![]()
Dat snap ik dan weer niet.
warme kadetjesquote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gewoon verse broodjes uit de kantine.
Waaar zijn je manieren geblevenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef D. het volgende:
*zonder te zwaaien het topic verlaat om te gaan eten
Ik wil heul niet terug, tegen die tijd is het wel mooi geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pro-tip, kom terug als badspons ofzo.
Niet van Gert.
Je hebt geen keuze, je moetquote:Op donderdag 3 december 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil heul niet terug, tegen die tijd is het wel mooi geweest
Moet je niet doen ,dan gaat t model eruit, gewoon over lijntje drogen, anders ploppen je coups in, ....moet er een paar sokken bijquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
Tip: bel haar op, ga bij haar langs, en gebruik samen haar badspons. Is een stuk simpeler.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pro-tip, kom terug als badspons ofzo.
Niet van Gert.
Dan kom ik terug als intercity en zadel ik iedereen op met minimaal één uur vertraging, dag na dag.quote:
Ik heb haar nummer nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tip: bel haar op, ga bij haar langs, en gebruik samen haar badspons. Is een stuk simpeler.
Volgens mij is er geen verschil. Misschien willen ze niet te vaak hetzelfde woord gebruiken, maar in dit geval vind ik dat wel erg krampachtig.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Talitha het volgende:
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.
Ik weet nu zeker dat 98 procent van de vrouwen die dingen droogt in de drogerquote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je niet doen ,dan gaat t model eruit, gewoon over lijntje drogen, anders ploppen je coups in, ....moet er een paar sokken bij
Ik dacht als naald v/d griep prikquote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan kom ik terug als intercity en zadel ik iedereen op met minimaal één uur vertraging, dag na dag.
Maar ze komen er nooit voor uit, net als mannen en hoerenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker dat 98 procent van de vrouwen die dingen droogt in de droger
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat een man zijn BH ook in de droger gooit. Gewoon omdat ie niet beter weetquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
En die andere 2 procent heeft geen tieten, dus ook geen BH
D'r zit bij de meesten toch geen model in man. 't Is dat we niet beter weten, we nemen er daarom maar genoegen meequote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ze komen er nooit voor uit, net als mannen en hoeren
Dan kom je terug als telefooncentrale. Lijkt me sowieso vele malen interessanter dan ondergoed.quote:
Dan wordt je binnen tien jaar vervangen door een modernerequote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kom je terug als telefooncentrale.
Dat dacht ik al ja. Stelletje tekstverkloters.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen verschil. Misschien willen ze niet te vaak hetzelfde woord gebruiken, maar in dit geval vind ik dat wel erg krampachtig.
WEEKEND!!!
ja de droger stond op de wasmachine hier in de keuken, dacht echt ( en dat merk je pas na een tijdje) dat de droger lekte het laminaat begon te bobbellen, dus toen ik aan het verbouwen hier sloeg heeft mijn buurjongen op mijn verzoek de droger de trap afgesleept en netjes bij de container gepleurd.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk een prima droger weggedaan?![]()
Da's balen zeg. Maar moest wel even gniffelen, sorry.
Zie....wat Annie zegt...daarom doe ik het niet....Pfewquote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je niet doen ,dan gaat t model eruit, gewoon over lijntje drogen, anders ploppen je coups in, ....moet er een paar sokken bij
We?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r zit bij de meesten toch geen model in man. 't Is dat we niet beter weten, we nemen er daarom maar genoegen mee
Kan ze net zo goed vrouw blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt je binnen tien jaar vervangen door een modernere
Mannen komen er niet voor uit dat ze hun BH's in de droger doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ze komen er nooit voor uit, net als mannen en hoeren
Ik zat even aan het volgende te denken:quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Stelletje tekstverkloters.![]()
Feli met je weekend! Ik mag morgen fijn werken. En dan het hele weekend studeren.
Rene Froger dus ( zegt Noek)quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
nou ja wat sommige vrouwen hebben met coups en sokken ,hebben mannen weer met broeken en rollen king.....niet allemaal dan.
Dat ook, behalve Gert danquote:Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mannen komen er niet voor uit dat ze hun BH's in de droger doen?
Dat hele reincarnatie-idee is ook stompzinnig. Maar Nickski schijnt er blij mee te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt je binnen tien jaar vervangen door een modernere
Kan het me amper voorstellen, maar wellicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zat even aan het volgende te denken:
Opzeggingstermijn, het tijdsframe waarbinnen je moet opzeggen
Opzegtermijn, het tijdstip waarvoor je moet opzeggen, x weken voor einde van bijv. verzekering.
Maar 't zal vast niet zo zijn....
't Is gewoon een krent, hij had gisteren als de echte Ian wat kunnen snoepen, maar 't was hem natuurlijk weer te prijzig.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat hele reincarnatie-idee is ook stompzinnig. Maar Nickski schijnt er blij mee te zijn.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een type om er een varkenssaucijsje bij te proppen...
Ik stel voor dat Talitha gewoon gaat opzeggen per directquote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan het me amper voorstellen, maar wellicht.
Uit de tekst is helemaal geen enkel verschil tussen beide termen te halen?
Hunkemuller of de Hema, en vandaag keek ik de folder on-line van de lidl, daar komen ook b.h.`s in de schappen te leggen, echt dat vind ik nou zo stom bij een supermarkt, maar ja er zijn altijd wel vrouwen die zoiets daar dan kopen he.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen last van hoor. En model blijft ook netjes.
Dat is zeker met die voorgevulde BH's. Is dat weer de laatste trend ofzo?
Ik moet gewoon moeite doen om een fatsoenlijke BH te vinden zónder vulling.
Ze gebruiken het door elkaar heen: eerst fictieve opzegtermijn, dan weer fictieve opzeggingstermijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat even aan het volgende te denken:
Opzeggingstermijn, het tijdsframe waarbinnen je moet opzeggen
Opzegtermijn, het tijdstip waarvoor je moet opzeggen, x weken voor einde van bijv. verzekering.
Maar 't zal vast niet zo zijn....
'opzeggingstermijn' staat niet eens in de Dikke Van Dale. 'Opzegtermijn' wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ven D heeft ook die ongevulde.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hunkemuller of de Hema, en vandaag keek ik de folder on-line van de lidl, daar komen ook b.h.`s in de schappen te leggen, echt dat vind ik nou zo stom bij een supermarkt, maar ja er zijn altijd wel vrouwen die zoiets daar dan kopen he.
Als het allemaal fictief is, dan is een opzegtermijn gewoon fictief, dus niets, dus niet relevant, dus weg met die tekst.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gebruiken het door elkaar heen: eerst fictieve opzegtermijn, dan weer fictieve opzeggingstermijn.
Lamaar! Tis een stomme tekst. Ik kap ermee!
Nope. Ik ga reïncarneren als VanDale denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
oke, was meer voor Mera, die zoekt ongevulde B.H.`s, ik heb ze niet nodig, heb niet eens tieten dus datquote:
Dan heb je wel veel contact!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope. Ik ga reïncarneren als VanDale denk ik.
Ja bij Hunkemoller heb je dan dus keuze uit 2 rekjes van de 88, en bij Hema e.d. ga ik echt geen BH kopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hunkemuller of de Hema, en vandaag keek ik de folder on-line van de lidl, daar komen ook b.h.`s in de schappen te leggen, echt dat vind ik nou zo stom bij een supermarkt, maar ja er zijn altijd wel vrouwen die zoiets daar dan kopen he.
Ikzelf heb liever de gevulde ,net als de speculaas.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, was meer voor Mera, die zoekt ongevulde B.H.`s, ik heb ze niet nodig, heb niet eens tieten dus dat
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja bij Hunkemoller heb je dan dus keuze uit 2 rekjes van de 88, en bij Hema e.d. ga ik echt geen BH kopen.![]()
Da's voor je partner net zoiets als dat jij een ballenknijper met inkijkgaatjes ontdekt aan zijn bips![]()
Ik hang ze aan het rekje, maar ik ben dan ook geen vrouwquote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
ok, nu we het toch over bh's hebben; wie heeft er weleens een bh gekregen van een man? en was het wat?
Ik mik ze meestal op de grondquote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hang ze aan het rekje, maar ik ben dan ook geen vrouw
Ik nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
ok, nu we het toch over bh's hebben; wie heeft er weleens een bh gekregen van een man? en was het wat?
En waar had jij voor gekozen? Gratis callgirlsex of golf op de gang?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon een krent, hij had gisteren als de echte Ian wat kunnen snoepen, maar 't was hem natuurlijk weer te prijzig.
oh met van dat spijsquote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ikzelf heb liever de gevulde ,net als de speculaas.
Een ballenkneller met inkijkgaatjesquote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja bij Hunkemoller heb je dan dus keuze uit 2 rekjes van de 88, en bij Hema e.d. ga ik echt geen BH kopen.![]()
Da's voor je partner net zoiets als dat jij een ballenknijper met inkijkgaatjes ontdekt aan zijn bips![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde als ze uit de wasmachine komen, niet als ze al aan de vrouw hangen
uhhhh, die je 1x aan hebt gehad om hem een plezier te doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En die had zorgvuldig de maat van mijn overige BH's gecheckt, om vervolgens met een supersexy setje van de Pabo aan te komen.
Natuurlijk voor sex, dat lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar had jij voor gekozen? Gratis callgirlsex of golf op de gang?
hahahah ja daar heb ik t ook overquote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh met van dat spijsmaar we hebben het nu over B.H.`s ik heb ze eens gezien in de winkel gevuld met van een soort gelei, dan heb je gelijk 3 maatjes groter en het wordt warm na je lichaamstemparatuur.
Ja, en jaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dtje, half 9 ned. 3 niet vergeten he top 2000
Ian is gewoon een nette jongen, heeft ook nog Piano voor haar gespeeld de lieverdquote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk voor sex, dat lijkt mij logisch.
Ow, thanks voor de tip.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Copycat het volgende:
Ik erken het euvel, Mera. Ik slaag meestal bij Livera of De Bijenkorf. Maar het is een zoektocht.
Ik vind in wezen alle vrouwen hoeren en alle mannen hoerenlopers. Dat het in sommige gevallen wat directer gaat maakt het iets meer confronterend, das al.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian is gewoon een nette jongen, heeft ook nog Piano voor haar gespeeld de lieverd
Nee, als het lekker zit komt het op de reguliere stapel.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhhhh, die je 1x aan hebt gehad om hem een plezier te doen?
ben benieuwd of dat lekker draagt, lijkt me ook zwaar, toen ik ze zag heb ik ff gevoeld eraan, voelde toch een beetje raar hoor leek wel stroop maar je weet maar nooit, straks zit het heerlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahahah ja daar heb ik t ook overik vind dat wel gaaf, ga morgen meteen sjoppen...
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie ze het liefst ook gevuldquote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ikzelf heb liever de gevulde ,net als de speculaas.
oke, ja had je het topic terug gelezen hahah ach arme Ian, kreeg hij eens de kans, benut hij hem niet pppfftttt ach arme arme Ianquote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind in wezen alle vrouwen hoeren en alle mannen hoerenlopers. Dat het in sommige gevallen wat directer gaat maakt het iets meer confronterend, das al.
Wablief?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ja want je wil vooral zelf niet dat je er leuk uitzietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, als het lekker zit komt het op de reguliere stapel.![]()
Het oog wil ook wat, ook als het spontaan gebeurt hè.
Trouwens, alsof vrouwen alleen een sexy setje dragen om hém een plezier te doen?![]()
Waarom?quote:
Er is geen hoer die een paar uur onbetaald in de gang gaat lopen golfen hoor, de meesten zijn wel leuk, maar niet gekquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja had je het topic terug gelezen hahah ach arme Ian, kreeg hij eens de kans, benut hij hem niet pppfftttt ach arme arme Ian
zal wel veel Ramses en Michael wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik hoop dat U2 een beetje hoger staat dit jaar met With or Without You.....oeoeoeoeo zo mooi.
Hufterquote:
Niet logisch, meer een persoonlijke keuze naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk voor sex, dat lijkt mij logisch.
Nee, Ian zijn tandarts had al betaald ( als ik het goed begrepen heb) dus ze had der geld al gehad.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is geen hoer die een paar uur onbetaald in de gang gaat lopen golfen hoor, de meesten zijn wel leuk, maar niet gek
Nee, maar hem nooit dragen is ook zo onbeleefdquote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, als het lekker zit komt het op de reguliere stapel.![]()
Het oog wil ook wat, ook als het spontaan gebeurt hè.
Trouwens, alsof vrouwen alleen een sexy setje dragen om hém een plezier te doen?![]()
Top 2000 trapt af!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik hoop dat U2 een beetje hoger staat dit jaar met With or Without You.....oeoeoeoeo zo mooi.
Ja mijn man is a-romantisch,en ziet volgens mij een b-h als een bescherming voor stratenmakers -knieen......Daarom fok ik zo vaak...quote:
nu is DWDD en daarna komt Matthijs alweer, die man verdient bakken met geldquote:
Da's waar, maar een beetje vent doet er moeite voor, en zal dus met iets komen dat qua maat en model vergelijkbaar is als wat zij reeds in de kast heeft liggen, en wat hij zelf ook mooi vindt.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar hem nooit dragen is ook zo onbeleefd
Duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja mijn man is a-romantisch,en ziet volgens mij een b-h als een bescherming voor stratenmakers -knieen......Daarom fok ik zo vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |