Ven D heeft ook die ongevulde.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hunkemuller of de Hema, en vandaag keek ik de folder on-line van de lidl, daar komen ook b.h.`s in de schappen te leggen, echt dat vind ik nou zo stom bij een supermarkt, maar ja er zijn altijd wel vrouwen die zoiets daar dan kopen he.
Als het allemaal fictief is, dan is een opzegtermijn gewoon fictief, dus niets, dus niet relevant, dus weg met die tekst.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gebruiken het door elkaar heen: eerst fictieve opzegtermijn, dan weer fictieve opzeggingstermijn.
Lamaar! Tis een stomme tekst. Ik kap ermee!
Nope. Ik ga reïncarneren als VanDale denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan het me amper voorstellen, maar wellicht.
Uit de tekst is helemaal geen enkel verschil tussen beide termen te halen?
oke, was meer voor Mera, die zoekt ongevulde B.H.`s, ik heb ze niet nodig, heb niet eens tieten dus datquote:
Dan heb je wel veel contact!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope. Ik ga reïncarneren als VanDale denk ik.
Ja bij Hunkemoller heb je dan dus keuze uit 2 rekjes van de 88, en bij Hema e.d. ga ik echt geen BH kopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hunkemuller of de Hema, en vandaag keek ik de folder on-line van de lidl, daar komen ook b.h.`s in de schappen te leggen, echt dat vind ik nou zo stom bij een supermarkt, maar ja er zijn altijd wel vrouwen die zoiets daar dan kopen he.
Ikzelf heb liever de gevulde ,net als de speculaas.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, was meer voor Mera, die zoekt ongevulde B.H.`s, ik heb ze niet nodig, heb niet eens tieten dus dat
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja bij Hunkemoller heb je dan dus keuze uit 2 rekjes van de 88, en bij Hema e.d. ga ik echt geen BH kopen.![]()
Da's voor je partner net zoiets als dat jij een ballenknijper met inkijkgaatjes ontdekt aan zijn bips![]()
Ik hang ze aan het rekje, maar ik ben dan ook geen vrouwquote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker dat 98 procent van de vrouwen die dingen droogt in de droger
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
ok, nu we het toch over bh's hebben; wie heeft er weleens een bh gekregen van een man? en was het wat?
Ik mik ze meestal op de grondquote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hang ze aan het rekje, maar ik ben dan ook geen vrouw
Ik nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
ok, nu we het toch over bh's hebben; wie heeft er weleens een bh gekregen van een man? en was het wat?
En waar had jij voor gekozen? Gratis callgirlsex of golf op de gang?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon een krent, hij had gisteren als de echte Ian wat kunnen snoepen, maar 't was hem natuurlijk weer te prijzig.
oh met van dat spijsquote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ikzelf heb liever de gevulde ,net als de speculaas.
Een ballenkneller met inkijkgaatjesquote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja bij Hunkemoller heb je dan dus keuze uit 2 rekjes van de 88, en bij Hema e.d. ga ik echt geen BH kopen.![]()
Da's voor je partner net zoiets als dat jij een ballenknijper met inkijkgaatjes ontdekt aan zijn bips![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde als ze uit de wasmachine komen, niet als ze al aan de vrouw hangen
uhhhh, die je 1x aan hebt gehad om hem een plezier te doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En die had zorgvuldig de maat van mijn overige BH's gecheckt, om vervolgens met een supersexy setje van de Pabo aan te komen.
Natuurlijk voor sex, dat lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar had jij voor gekozen? Gratis callgirlsex of golf op de gang?
hahahah ja daar heb ik t ook overquote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh met van dat spijsmaar we hebben het nu over B.H.`s ik heb ze eens gezien in de winkel gevuld met van een soort gelei, dan heb je gelijk 3 maatjes groter en het wordt warm na je lichaamstemparatuur.
Ja, en jaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dtje, half 9 ned. 3 niet vergeten he top 2000
Ian is gewoon een nette jongen, heeft ook nog Piano voor haar gespeeld de lieverdquote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk voor sex, dat lijkt mij logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |