D'r zit bij de meesten toch geen model in man. 't Is dat we niet beter weten, we nemen er daarom maar genoegen meequote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ze komen er nooit voor uit, net als mannen en hoeren
Dan kom je terug als telefooncentrale. Lijkt me sowieso vele malen interessanter dan ondergoed.quote:
Dan wordt je binnen tien jaar vervangen door een modernerequote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kom je terug als telefooncentrale.
Dat dacht ik al ja. Stelletje tekstverkloters.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen verschil. Misschien willen ze niet te vaak hetzelfde woord gebruiken, maar in dit geval vind ik dat wel erg krampachtig.
WEEKEND!!!
ja de droger stond op de wasmachine hier in de keuken, dacht echt ( en dat merk je pas na een tijdje) dat de droger lekte het laminaat begon te bobbellen, dus toen ik aan het verbouwen hier sloeg heeft mijn buurjongen op mijn verzoek de droger de trap afgesleept en netjes bij de container gepleurd.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk een prima droger weggedaan?![]()
Da's balen zeg. Maar moest wel even gniffelen, sorry.
Zie....wat Annie zegt...daarom doe ik het niet....Pfewquote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je niet doen ,dan gaat t model eruit, gewoon over lijntje drogen, anders ploppen je coups in, ....moet er een paar sokken bij
We?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r zit bij de meesten toch geen model in man. 't Is dat we niet beter weten, we nemen er daarom maar genoegen mee
Kan ze net zo goed vrouw blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt je binnen tien jaar vervangen door een modernere
Mannen komen er niet voor uit dat ze hun BH's in de droger doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ze komen er nooit voor uit, net als mannen en hoeren
Ik zat even aan het volgende te denken:quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Stelletje tekstverkloters.![]()
Feli met je weekend! Ik mag morgen fijn werken. En dan het hele weekend studeren.
Rene Froger dus ( zegt Noek)quote:Op donderdag 3 december 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
nou ja wat sommige vrouwen hebben met coups en sokken ,hebben mannen weer met broeken en rollen king.....niet allemaal dan.
Dat ook, behalve Gert danquote:Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mannen komen er niet voor uit dat ze hun BH's in de droger doen?
Dat hele reincarnatie-idee is ook stompzinnig. Maar Nickski schijnt er blij mee te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt je binnen tien jaar vervangen door een modernere
Kan het me amper voorstellen, maar wellicht.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zat even aan het volgende te denken:
Opzeggingstermijn, het tijdsframe waarbinnen je moet opzeggen
Opzegtermijn, het tijdstip waarvoor je moet opzeggen, x weken voor einde van bijv. verzekering.
Maar 't zal vast niet zo zijn....
't Is gewoon een krent, hij had gisteren als de echte Ian wat kunnen snoepen, maar 't was hem natuurlijk weer te prijzig.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat hele reincarnatie-idee is ook stompzinnig. Maar Nickski schijnt er blij mee te zijn.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je niet doen ,dan gaat t model eruit, gewoon over lijntje drogen, anders ploppen je coups in, ....moet er een paar sokken bij
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een type om er een varkenssaucijsje bij te proppen...
Ik stel voor dat Talitha gewoon gaat opzeggen per directquote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan het me amper voorstellen, maar wellicht.
Uit de tekst is helemaal geen enkel verschil tussen beide termen te halen?
Hunkemuller of de Hema, en vandaag keek ik de folder on-line van de lidl, daar komen ook b.h.`s in de schappen te leggen, echt dat vind ik nou zo stom bij een supermarkt, maar ja er zijn altijd wel vrouwen die zoiets daar dan kopen he.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen last van hoor. En model blijft ook netjes.
Dat is zeker met die voorgevulde BH's. Is dat weer de laatste trend ofzo?
Ik moet gewoon moeite doen om een fatsoenlijke BH te vinden zónder vulling.
Ze gebruiken het door elkaar heen: eerst fictieve opzegtermijn, dan weer fictieve opzeggingstermijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat even aan het volgende te denken:
Opzeggingstermijn, het tijdsframe waarbinnen je moet opzeggen
Opzegtermijn, het tijdstip waarvoor je moet opzeggen, x weken voor einde van bijv. verzekering.
Maar 't zal vast niet zo zijn....
'opzeggingstermijn' staat niet eens in de Dikke Van Dale. 'Opzegtermijn' wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan het me amper voorstellen, maar wellicht.
Uit de tekst is helemaal geen enkel verschil tussen beide termen te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |