Ik op een stoelquote:Op donderdag 3 december 2009 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zit op Scherp!
Wat een onzin, ik heb al 80's, 90's en 00's voorbij zien komen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Top 2000Idee is leuk, maar het is eigenlijk meer : "De nonstalgia top 2000 voor veertigers en vijftigers". Teveel uit de '60/70's en te weinig van wat daarvoor en daarna kwam.
Daarom stem ik voornamelijk op platen van na die zogenaamde gouden jaren. Zal ze leren:quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Top 2000Idee is leuk, maar het is eigenlijk meer : "De nonstalgia top 2000 voor veertigers en vijftigers". Teveel uit de '60/70's en te weinig van wat daarvoor en daarna kwam.
Zou wel heel erg zijn als die er helemaal niet in zaten.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb al 80's, 90's en 00's voorbij zien komen.
Dat heeft vooral te maken met het feit dat er in die tijd gewoon heel erg veel nieuwe muziekstromingen kwamen die ook algemeen erg goed gevonden werden en de basis hebben gelegd voor de moderne muziek. Als je ziet we de mens al een paar duizend jaar muziek maakt en pas in de laatste 70 jaar pas ECHT goed spul maakt..dan is het niet zo gek dat er veel behandeld wordt uit die begin periode.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
M.a.w., alle jaren zijn vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel heel erg zijn als die er helemaal niet in zaten.
Al gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 20:53 schreef Roi het volgende:
JE KAN NOG STEMMEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |