mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
StudioVlemmixquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
Eindhoven, Amsterdam of Utrechtquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen strontquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Juist, dankje.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Lekkere dooddoenerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Ik stem voor Krommenie!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckhamquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Avond Meraquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steedsquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckham![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |