mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
StudioVlemmixquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
Eindhoven, Amsterdam of Utrechtquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen strontquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Juist, dankje.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Lekkere dooddoenerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Ik stem voor Krommenie!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckhamquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Avond Meraquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steedsquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckham![]()
Maar wel een mooi uitzicht... door t voorraam althans....hahahahquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steeds
Wat is dat nou voor vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Draag jij strings en zo ja: hoe vaak verschoon je die?
Vrij belangrijke vraag dit.
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinigquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.
Broekie is t nog hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinig
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggen
En wat als ze je weggooitquote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |