Maar wel een mooi uitzicht... door t voorraam althans....hahahahquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steeds
Wat is dat nou voor vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Draag jij strings en zo ja: hoe vaak verschoon je die?
Vrij belangrijke vraag dit.
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinigquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.
Broekie is t nog hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinig
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggen
En wat als ze je weggooitquote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.
Gezellig, elke week verdrinken in de wasmachien en verbranden in de droger.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.
Moet je kijken hoe ie reageert als je verteld dat je geen slipje draagtquote:
Dat ligt eraan hoe lekker je zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou ze nooit doen![]()
Toch?![]()
Mera?
en als ie dan syntetisch is knettert ie ook nog eens lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig, elke week verdrinken in de wasmachien en verbranden in de droger.
Het was meer de tijd die ik NIET in de wasmachine en droger doorbreng waar ik naar uit keek, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezellig, elke week verdrinken in de wasmachien en verbranden in de droger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |