Wormen in je poepquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht hè, dat reïncarneren enzo.
Wat nou het kutste kan zijn om als terug te komen...
Ik denk persoonlijk: een wc borstel.
Liever niet als je een sigaret in je mond hebt nee. Maar ik neem aan dat je ook weleens zonder rondloopt?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je het vind stinken
Je gaat toch niet zoenen met een stinkend persoon?![]()
Jep.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Staat die meeting al vast dan??
24quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is pietje eigenlijk? ook jaar of 23?
Die meet die niet in Eindhoven plaatsvindt? En ook niet in de Stairway? Maar misschien wel op een plein in een tentje? Ergens volgend jaar waarschijnlijk? Maar wel met je eigen lunchpakketje?quote:
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als jij mocht kiezen tussen de string van Gert en een wc borstel ging je voor de string van Gert
leandra stelde het wilhelmina plantsoen al voor...en dan gaan jullie in de lente als de blaadjes weer aan de bomen zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die meet die niet in Eindhoven plaatsvindt? En ook niet in de Stairway? Maar misschien wel op een plein in een tentje? Ergens volgend jaar waarschijnlijk? Maar wel met je eigen lunchpakketje?
Best kans dat Gert tegen die tijd zelf alweer gereincarneerd is. Wie zou dan zijn string bewaren?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
Precies ja, etenstijd dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |