quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal als de ondersteuning met je meedenkt tijdens het sporten en zulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Ah, een manquote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gezien de leeftijden heb je meer kans op opa dan op Nickski.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ian is één ding. De opa van mijn beste vriendin een hele andere om maar eens iets te noemen.
deed ik ook hoor mera, toen ik nog een droger had ( droger had ik bij de container gezet, dacht dat ie lekte) dus niet was dus de wasmachinekraan. dus heb nu geen droger meer, maar koop ik er ooit weer eens 1 dan flikker ik er ook weer alles in.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet?
-edit, spuit 11Ik flikker echt alles in de droger
![]()
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons, t hele pakket in een,tsja dan moet ie de mindere plekjes ook voor lief nemen zoals de voeten na een dag in laarzen verpakt te zijn geweest...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. is. fucking. briljant.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons,
Dus je hebt eigenlijk een prima droger weggedaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deed ik ook hoor mera, toen ik nog een droger had ( droger had ik bij de container gezet, dacht dat ie lekte) dus niet was dus de wasmachinekraan. dus heb nu geen droger meer, maar koop ik er ooit weer eens 1 dan flikker ik er ook weer alles in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |