Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja? ga je stoppen met fietsen en beginnen met roken?
Is hetzelfdequote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.
Dan kunnen we niet zoenen op de meetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.![]()
Ask Ian...het is zijn TTquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef remlof het volgende:
Can contain traces of nuts
Haren ofzo?
Juist maar dan notes.quote:
age is just another number,.. totaal irrelevantquote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....Maar ook een der wijsten....
![]()
En financiële schade als je dom genoeg bent om ze in te willen zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die laten geen fysieke sporen na, alleen psychische schade soms.
Je bent toch slimmer dan je oud bentquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En financiële schade als je dom genoeg bent om ze in te willen zien.
Juist!! Daar hou ik van,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
age is just another number,.. totaal irrelevant![]()
Over wijsheid gesproken
Jij zoent alleen met rokers?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zoenen op de meet
Dan moeten ze niet steeds switchen. Die tekst is al lastig genoeg zo.quote:
Staat die meeting al vast dan??quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zoenen op de meet
Dus als jij mocht kiezen tussen de string van Gert en een wc borstel ging je voor de string van Gertquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht hè, dat reïncarneren enzo.
Wat nou het kutste kan zijn om als terug te komen...
Ik denk persoonlijk: een wc borstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |