quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht op staat en melk drinkt die over de datum is
Volle borstenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet
zie je wel, ik zet elke avond mijn schoen, bler een liedje uit volle borst, .....
wait wut?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
Goede TT...We weten idd geval zker dat het geen sporen van Sperma betreft
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wait wut?
Met hóófdletter S ook echt?
Hoe oud ben jij ook alweerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
Echt, je moederquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysaquote:
oppassen in de regen dusquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
ja ik zag hetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysa
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:
ze was op 16.49 nog onlinequote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik zag het![]()
Ze is een bloemetje nu en dat vergeet ik steeds
quote:
en smeltenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha dan gaan ze zo plakken en kleven he
Hoppaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
Dan heb je niet goed opgelet eldersquote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Half dagje nog morgen ... en zaterdagquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
En toen kreeg ik opeens een spoedje op mijn bureau.
Een kleintje gelukkig, dus morgen nog steeds vrij.
oh is toch gezellig en lekker ff een hapje te eten, ga nou maar en veel plezier, wedde achteraf vond je het heel gezellig en lekker.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef gomi het volgende:
heb zo afspraak om ff wat te eten, maar heb totaal geen zin om de deur weer uit te gaan
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is toch gezellig en lekker ff een hapje te eten, ga nou maar en veel plezier, wedde achteraf vond je het heel gezellig en lekker.
Have Funquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat worden
en is altijd wel leuk hoor, alleen t idee om er weer uit te gaan staat me tegen
dit gezegd hebbende, ga ik me maar gereedmaken.
laters allemaal
Jah schijnt een indrukwekkend boek te zijn, ik heb t gisteren niet gezien helaas,maar ga t zeker lezen,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ik heb het boek besteld van dat Volendamse meisje dat gister bij Paul en Witteman was, indrukwekkend!
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006831341/index.html
Schnitzeltje ?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat worden
en is altijd wel leuk hoor, alleen t idee om er weer uit te gaan staat me tegen
dit gezegd hebbende, ga ik me maar gereedmaken.
laters allemaal
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
En toen kreeg ik opeens een spoedje op mijn bureau.
Een kleintje gelukkig, dus morgen nog steeds vrij.
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja? ga je stoppen met fietsen en beginnen met roken?
Is hetzelfdequote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.
Dan kunnen we niet zoenen op de meetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.![]()
Ask Ian...het is zijn TTquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef remlof het volgende:
Can contain traces of nuts
Haren ofzo?
Juist maar dan notes.quote:
age is just another number,.. totaal irrelevantquote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....Maar ook een der wijsten....
![]()
En financiële schade als je dom genoeg bent om ze in te willen zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die laten geen fysieke sporen na, alleen psychische schade soms.
Je bent toch slimmer dan je oud bentquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En financiële schade als je dom genoeg bent om ze in te willen zien.
Juist!! Daar hou ik van,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
age is just another number,.. totaal irrelevant![]()
Over wijsheid gesproken
Jij zoent alleen met rokers?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zoenen op de meet
Dan moeten ze niet steeds switchen. Die tekst is al lastig genoeg zo.quote:
Staat die meeting al vast dan??quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zoenen op de meet
Dus als jij mocht kiezen tussen de string van Gert en een wc borstel ging je voor de string van Gertquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht hè, dat reïncarneren enzo.
Wat nou het kutste kan zijn om als terug te komen...
Ik denk persoonlijk: een wc borstel.
Wormen in je poepquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht hè, dat reïncarneren enzo.
Wat nou het kutste kan zijn om als terug te komen...
Ik denk persoonlijk: een wc borstel.
Liever niet als je een sigaret in je mond hebt nee. Maar ik neem aan dat je ook weleens zonder rondloopt?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je het vind stinken
Je gaat toch niet zoenen met een stinkend persoon?![]()
Jep.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Staat die meeting al vast dan??
24quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is pietje eigenlijk? ook jaar of 23?
Die meet die niet in Eindhoven plaatsvindt? En ook niet in de Stairway? Maar misschien wel op een plein in een tentje? Ergens volgend jaar waarschijnlijk? Maar wel met je eigen lunchpakketje?quote:
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als jij mocht kiezen tussen de string van Gert en een wc borstel ging je voor de string van Gert
leandra stelde het wilhelmina plantsoen al voor...en dan gaan jullie in de lente als de blaadjes weer aan de bomen zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die meet die niet in Eindhoven plaatsvindt? En ook niet in de Stairway? Maar misschien wel op een plein in een tentje? Ergens volgend jaar waarschijnlijk? Maar wel met je eigen lunchpakketje?
Best kans dat Gert tegen die tijd zelf alweer gereincarneerd is. Wie zou dan zijn string bewaren?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
Precies ja, etenstijd dus.quote:
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als string van Gert word je met een beetje geluk tussendoor nog gewassen![]()
Ik denk echt dat wc borstel kutter is
StudioVlemmixquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
Eindhoven, Amsterdam of Utrechtquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
@23 januari las ik en jullie weten nog niet waar, of inmiddels wel misschien?
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen strontquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Juist, dankje.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Lekkere dooddoenerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar je bent dan een levenloos ding zonder ogen, geen weet, helemaal niets....alleen stront
Ik stem voor Krommenie!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckhamquote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, wc borstel op het toilet van Doutzen Kroes, i wonder, .. 't uitzicht zal veelal beter zijn als, wanneer je de string van Gert zou zijn.
Avond Meraquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindhoven, Amsterdam of Utrecht. Kom je ook
?
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steedsquote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de boxershort van ....alweer Beckham![]()
Maar wel een mooi uitzicht... door t voorraam althans....hahahahquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij een zwaar leven, al dat getrek steeds
Wat is dat nou voor vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Draag jij strings en zo ja: hoe vaak verschoon je die?
Vrij belangrijke vraag dit.
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinigquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag![]()
Alle vrouwen dragen toch strings![]()
En 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van de lengte van je dag) is toch ook normaal
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, dat staat dus vast, ik wil terugkomen als string van Mera.
Broekie is t nog hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is dan wel bijna jarig, maar hij weet op dat vlak nog heel weinig
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan? ze wisselt elke dag en soms wel 2 x....ga jij gewoon elke string zijn die ze in dr kast heeft liggen
En wat als ze je weggooitquote:Op donderdag 3 december 2009 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ook ik heb af en toe een pauze nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |