quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht op staat en melk drinkt die over de datum is
Volle borstenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet
zie je wel, ik zet elke avond mijn schoen, bler een liedje uit volle borst, .....
wait wut?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
Goede TT...We weten idd geval zker dat het geen sporen van Sperma betreft
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wait wut?
Met hóófdletter S ook echt?
Hoe oud ben jij ook alweerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
Echt, je moederquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysaquote:
oppassen in de regen dusquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
ja ik zag hetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysa
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:
ze was op 16.49 nog onlinequote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik zag het![]()
Ze is een bloemetje nu en dat vergeet ik steeds
quote:
en smeltenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha dan gaan ze zo plakken en kleven he
Hoppaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
Dan heb je niet goed opgelet eldersquote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |