quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vannacht op staat en melk drinkt die over de datum is
Volle borstenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet
zie je wel, ik zet elke avond mijn schoen, bler een liedje uit volle borst, .....
wait wut?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
Goede TT...We weten idd geval zker dat het geen sporen van Sperma betreft
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wait wut?
Met hóófdletter S ook echt?
Hoe oud ben jij ook alweerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
Echt, je moederquote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Jian het volgende:
En nou ophouden allemaalIan is gewoon een volwassen mede-user met een volwassen mening over de meeste zaken .....
![]()
... en dat hele gedoe met meisjes van vanmiddag komt ook gewoon goed, als ie later wat groter is![]()
Zo Ian, trek het je niet aan hoor
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysaquote:
oppassen in de regen dusquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
ja ik zag hetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook van mij Hoi Annie, en Marrije is vandaag nog gesignaleerd op FOK hoor Laysa
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:
ze was op 16.49 nog onlinequote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik zag het![]()
Ze is een bloemetje nu en dat vergeet ik steeds
quote:
en smeltenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha dan gaan ze zo plakken en kleven he
Hoppaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef Toverheks het volgende:
En jullie komen allemaal uit Suikerspinnenland
Dan heb je niet goed opgelet eldersquote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Half dagje nog morgen ... en zaterdagquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
En toen kreeg ik opeens een spoedje op mijn bureau.
Een kleintje gelukkig, dus morgen nog steeds vrij.
oh is toch gezellig en lekker ff een hapje te eten, ga nou maar en veel plezier, wedde achteraf vond je het heel gezellig en lekker.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef gomi het volgende:
heb zo afspraak om ff wat te eten, maar heb totaal geen zin om de deur weer uit te gaan
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is toch gezellig en lekker ff een hapje te eten, ga nou maar en veel plezier, wedde achteraf vond je het heel gezellig en lekker.
Have Funquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat worden
en is altijd wel leuk hoor, alleen t idee om er weer uit te gaan staat me tegen
dit gezegd hebbende, ga ik me maar gereedmaken.
laters allemaal
Jah schijnt een indrukwekkend boek te zijn, ik heb t gisteren niet gezien helaas,maar ga t zeker lezen,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anniebabjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ik heb het boek besteld van dat Volendamse meisje dat gister bij Paul en Witteman was, indrukwekkend!
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006831341/index.html
Schnitzeltje ?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook wel hoor. denk dat ze anders wel erg boos op me gaat worden
en is altijd wel leuk hoor, alleen t idee om er weer uit te gaan staat me tegen
dit gezegd hebbende, ga ik me maar gereedmaken.
laters allemaal
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
En toen kreeg ik opeens een spoedje op mijn bureau.
Een kleintje gelukkig, dus morgen nog steeds vrij.
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
had jou ook wel een paar jaar ouder geschat tbh
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja? ga je stoppen met fietsen en beginnen met roken?
Is hetzelfdequote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Cc, wat is het verschil tussen opzeggingstermijn en opzegtermijn? In de tekst die hier voor mijn neus ligt gebruiken ze het door elkaar heen zelfs binnen één zin.
Dan kunnen we niet zoenen op de meetquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee bah, die sigarettenrook vind ik teveel stinken.![]()
Ask Ian...het is zijn TTquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef remlof het volgende:
Can contain traces of nuts
Haren ofzo?
Juist maar dan notes.quote:
age is just another number,.. totaal irrelevantquote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik een van de oudsten, ....Maar ook een der wijsten....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |