Ik had me het hele gebeuren toch iets anders voorgesteldquote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En met een beetje pech vergeet ik de kastdeur dicht te doen en gaat de kat met z'n dikke reet op je liggen. Waarna je linea recta weer terug in de wasmachien belandt.
hahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef Laysa het volgende:
Of dat je uit de droger komt en een sok aan je vastgekleefd zit...want je wilde als een sexy (goedkoop syntetisch) stringetje terugkomen........dat heet nou Karma
Ik kan het me voorstellen, maar we hebben er alle begrip voor hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Hoi, het regent hier en ook in mijn hart.![]()
Ik zou willen dat ik gewoon gezellig mee kon babbelen over hoeren, andijviestamppot en zulks, maar het komt niet uit mijn toetsenbord. Wil eik geen stempel drukken op de SC met mijn gezeur maar moet af en toe even mijn ei kwijt.
Ga gewoon door met ouwehoeren, lurk wel lekker mee zo af en toe.![]()
AAAAAAch skattie......quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Ik zou willen dat ik gewoon gezellig mee kon babbelen over hoeren, andijviestamppot en zulks, maar het komt niet uit mijn toetsenbord. Wil eik geen stempel drukken op de SC met mijn gezeur maar moet af en toe even mijn ei kwijt.
BeQuBaBequote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef mijn portie dan maar aan fikkie
Die service hier ookquote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor jou geen portie gereserveerd
Da's veel te lastig, bovenlicht is te kleinquote:Op donderdag 3 december 2009 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig...en daarna gooi je het gelijk uit het raam
In de zomer gaan we weer bbqen he? Met die worsten enzo...was heel gezellig toen en je kon het prima...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor jou geen portie gereserveerd
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |