Geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef mijn portie dan maar aan fikkie
Die service hier ookquote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor jou geen portie gereserveerd
Da's veel te lastig, bovenlicht is te kleinquote:Op donderdag 3 december 2009 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig...en daarna gooi je het gelijk uit het raam
In de zomer gaan we weer bbqen he? Met die worsten enzo...was heel gezellig toen en je kon het prima...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, ik had voor jou geen portie gereserveerd
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Hoi, het regent hier en ook in mijn hart.![]()
Ik zou willen dat ik gewoon gezellig mee kon babbelen over hoeren, andijviestamppot en zulks, maar het komt niet uit mijn toetsenbord. Wil eik geen stempel drukken op de SC met mijn gezeur maar moet af en toe even mijn ei kwijt.
Ga gewoon door met ouwehoeren, lurk wel lekker mee zo af en toe.![]()
Ja hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
In de zomer gaan we weer bbqen he? Met die worsten enzo...was heel gezellig toen en je kon het prima...
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor!
Als je zin hebt in een lekkere worst dan ben ik er voor je
Dat doet me denken aan dat recept voor kalkoen met whiskeyquote:
Als ik nog 22 was zou ik dat zo doen, maar dit ouwe lijk zit er helmaal doorheen. Na een relatie van 27 jaar heb je even tijd nodig om dit te boven te komen. Ik ben geen La Paay hè?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet thuis depressief gaan zitten doen hè, gewoon gaan stappen met vriendinnen ofzo!
Ik zou met jou meerijden, maar ik las dat dat niet meer doorgingquote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
D. gaat ook naar de Meet Annie...speciaal voor jou
Whiskey, for surequote:Op donderdag 3 december 2009 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor!
Als je zin hebt in een lekkere worst dan ben ik er voor je
D houdt niet van meetings als ik me goed herrinner....wel weer van meat bakken voor ons, met currysaus....of ketchup.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Laysa het volgende:
D. gaat ook naar de Meet Annie...speciaal voor jou
Zeg, je bent zelf een kalkoenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat recept voor kalkoen met whiskey
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou met jou meerijden, maar ik las dat dat niet meer doorging
Ik zit te twijfelen of ik over wil stappen op Mera's bh.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Terugkomen als string. ik trek nu toch iets minder onbevangen mijn ondergoed aan ben ik bang
Wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat recept voor kalkoen met whiskey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |