Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons, t hele pakket in een,tsja dan moet ie de mindere plekjes ook voor lief nemen zoals de voeten na een dag in laarzen verpakt te zijn geweest...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal als de ondersteuning met je meedenkt tijdens het sporten en zulks.
Dit. is. fucking. briljant.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons,
Dus je hebt eigenlijk een prima droger weggedaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deed ik ook hoor mera, toen ik nog een droger had ( droger had ik bij de container gezet, dacht dat ie lekte) dus niet was dus de wasmachinekraan. dus heb nu geen droger meer, maar koop ik er ooit weer eens 1 dan flikker ik er ook weer alles in.
Ja, als we dat allemaal zouden doenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ian kan beter terugkomen als je washand of badspons, t hele pakket in een,tsja dan moet ie de mindere plekjes ook voor lief nemen zoals de voeten na een dag in laarzen verpakt te zijn geweest...
Dan viel er niks te lurken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, als we dat allemaal zouden doen
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezien de leeftijden heb je meer kans op opa dan op Nickski.
Zijn we wel snel klaar, en kunnen we iets zinnigs gaan doenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan viel er niks te lurken.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan viel er niks te lurken.
Coole naam ook Puff-Nick hij sopt en schuimt oooyeahhhhh......quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik een Puff (wát een naam ook)
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Coole naam ook Puff-Nick hij sopt en schuimt oooyeahhhhh......
Puff is mine, washandjes voor gasten.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera, hoe groot is de kans dat jouw washandje/badspons door iemand anders dan jijzelf gebruikt word?
Puff it isquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Puff is mine, washandjes voor gasten.
Ik las broodtrommel, en kon me geen reden voorstellen waarom jouw moeder het WEL zou doenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net tijdens het koffie zetten in mn droogtrommel zitten staren maar kan me niet bedenken waarom ik mn bh's er niet in doe....komt vast door mijn moeder ...die deed het vast ook niet
wassup krent ventquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun, wacht even, ik MOET dit weten.
Wel alle hoekjes en gaatjes mee nemenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Puff is mine, washandjes voor gasten.
Mijn moeder ook niet. Die hangt ze liever buiten aan de waslijn, for everyone to see.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net tijdens het koffie zetten in mn droogtrommel zitten staren maar kan me niet bedenken waarom ik mn bh's er niet in doe....komt vast door mijn moeder ...die deed het vast ook niet
Broodtrommelsquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las broodtrommel, en kon me geen reden voorstellen waarom jouw moeder het WEL zou doen
Dat las ik eerst ook en schoot in de lachquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las broodtrommel, en kon me geen reden voorstellen waarom jouw moeder het WEL zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |