quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Dat moet goedkoper kunnen! Gewoon jack vraen of hij goedkopere vind.. kan hij winst krijgen hehe..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff gemaild met Jack voor leren UJJ
moeilijk te vinden en prijzig de goedkoopste op TB zijn 89 euri
ff denken dus nog.........
bekijk tradetang eens..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff gemaild met Jack voor leren UJJ
moeilijk te vinden en prijzig de goedkoopste op TB zijn 89 euri
ff denken dus nog.........
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef revpolen het volgende:
[..]
bekijk tradetang eens..
staan der genoeg! a 50$
iemand trouwens id hoe snel de douane iets vrijgeeft nadatje opgesturud heb hoe duur het kost?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef revpolen het volgende:
bekijk tradetang eens..
staan der genoeg! a 50$
...............
mwehehequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:46 schreef mstr het volgende:
Ik verwacht ook weer een paar pakketjes uit Jappenland.
Nee, geen fleshlights MacorgaZquote:
Gaat even snel. Orders die je bij Jack plaatst gaan ook naar Rachelquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:30 schreef flexoo het volgende:
damn wat ben ik blij dat 90% van mijn taobao orders uit itunes giftcards bestaan= via msn bestellen en ontvangen bij rachel, ik snap niet dat mensen zo graag bij jack bestellen, Rachel is veel sneller.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:22 schreef joepie91 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, waarschijnlijk zal het wel even duren. Ambtenaren hé.
Hier 26 oktober verzonden, ook nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:56 schreef davo1979 het volgende:
Iemand ervaring in deze situatie.
Op 21 oktober heb ik een tshirt via taobao besteld. Op 23 oktober is die richting mijn huis gegaan. Bedrag is maar een 14 dollar. Tot de dag van vandaag nog steeds niks ontvangen andere items veel later besteld wel. Twee dagen geleden een mailtje gestuurd, volgens tiffany moet ik maar afwachten ( wat ook logisch is) en gaan navragen hier bij het postkantoor ( woon in een klein dorp). Maarja ik zit wel tegen me 45 dagen van paypal aan. Ik ben best wel bereid om als het ooit nog een komt het opnieuw te betalen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:19 schreef thijs1994 het volgende:
Weet iemand nog die Taobao-shop waar Houdoe toen ook besteld heeft?? Kan 'm niet weervinden.
En weet iemand nog een shop die goedkope Werder Bremen en/of Schalke shirtjes heeft??
Goeie vraag wat ik ook interessant vindt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:49 schreef hongtom het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je in china ook goedkoop kan laten printen of zo, weet iemand toevallig een site waar ik foto's op poster formaat kan printen voor weinig geld?
Idem!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goeie vraag wat ik ook interessant vindt!
Iets voor op m'n muurquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goeie vraag wat ik ook interessant vindt!
Heb een tijdje terug bij rachel een request gedaan voor stickers, wat het zou kosten en of ze daar eens in wilde verdiepen. Scheelde niet heel veel met Nederlandse prijzen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:49 schreef hongtom het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je in china ook goedkoop kan laten printen of zo, weet iemand toevallig een site waar ik foto's op poster formaat kan printen voor weinig geld?
quote:Dear Placenta,
We found a reliable supplier. And based on the size(6cm*6cm), four colors printing and different material, we quote the price for your reference.
-PET totally $74.38 for QTY 1000pcs, the presentation is good, but easy to take away.
-Dull silver, totally $78.43for QTY 1000pcs, recommended
-coated paper, totally $80.46 for QTY 1000pcs, recommended
Please advise. Thank you!
Rachel
Wel verzendkosten, maar die zijn nog te overzien. $30+ geen verzendkostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef hongtom het volgende:
Oke, ff het artikel opgezocht waar ik het las:
http://www.blenderguru.com/5-ways-to-make-money-with-blender/
Deze site word genoemd:
http://www.artscow.com/
Ik ga eens ff naar de prijzen kijken
Hehe, dan kan ik nu eindelijk weer onder mijn steen vandaan komen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Die actie op Suntekstore is voorbij
Valt meequote:Op zaterdag 28 november 2009 13:53 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wel verzendkosten, maar die zijn nog te overzien. $30+ geen verzendkosten
$8.99/each for 8"x10" Canvas
$11.99/each for 11"x14" Canvas
$14.99/each for 12"x16" Canvas
$17.99/each for 16"x20" Canvas
$24.99/each for 20"x30" Canvas
$32.99/each for 24"x36" Canvas
with free shipping. Order now.
Ga eerst eens langs bij de Action of Xenos. Daar hebben ze regelmatig canvasdoeken met Skyline prints. Kost verder ook echt helemaal niks daar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Valt mee
Ik wil graag een mooie skyline of paar mooie skylines op m'n muur als ik heb verbouwt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:15 schreef pako87 het volgende:
vandaag weer is een pakketje binnen gekregen !
rond 26okt besteld
http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html
zit er nu lekker warm bij
Ik weet het, maar ik wil toch een personal touch aan de foto's geven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ga eerst eens langs bij de Action of Xenos. Daar hebben ze regelmatig canvasdoeken met Skyline prints. Kost verder ook echt helemaal niks daar.
Zoiets heb ik daar wel eens zien liggen:
[ afbeelding ]
SlingLink TURBO Powerlinequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Twizu het volgende:
Weten jullie toevallig 'iets' om het signaal van een Wi-fi router te vergroten? Ik kan namelijk geen internet ontvangen als ik op m'n eigen kamer zit
Met opdruk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Semmm het volgende:
Voor canvas doeken raad ik jullie deze ebay store aan
http://stores.ebay.com/GOMA24SHOP?_rdc=1
meeste doeken kosten 1 euro + 30 euro verzendkosten
Heb er zelf ook een doek vandaan (2 luik)
Geen eigen opdruk. Maar alle opdrukken die ze verkopen worden max 100 keer gemaakt. dus toch enigzins uniekquote:
En dan s'avonds je Canvas doek swaffelen? (quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef mstr het volgende:
http://cgi.ebay.com/RED-L(...)?hash=item518e7d0c4d
Verzending 50¤quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef mstr het volgende:
http://cgi.ebay.com/RED-L(...)?hash=item518e7d0c4d
Voor 1 artikel ja, dan kan je net zo goed 29 eu voor een doek in NL betalen. Fuck die eigen inbreng danquote:
Wel jammer dat je niet je eigen opdruk kan bestellen. Alleen ik heb toch alwel wat mooie canvas doeken gevonden. | | | |quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Geen eigen opdruk. Maar alle opdrukken die ze verkopen worden max 100 keer gemaakt. dus toch enigzins uniek
Ik heb in Nederland nooit een doek van zo groot voor 29 eu gezienquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Voor 1 artikel ja, dan kan je net zo goed 29 eu voor een doek in NL betalen. Fuck die eigen inbreng dan
Je moet er maar van houdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet je eigen opdruk kan bestellen. Alleen ik heb toch alwel wat mooie canvas doeken gevonden. | | | |
Echt niet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland nooit een doek van zo groot voor 29 eu gezien
Die op ebay heb je in 1lui 2 luik en 3luik, moet je gewoon ff zoeken wat je wiltquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt niet?
http://www.herinneringeno(...)33rZ4CFVeY2AodiRmVlA
http://www.uwmooistefoto.nl/?gclid=CNCorKT3rZ4CFUmZ2AodiEMalw
http://www.linnenfotoschi(...)X3rZ4CFZWX2AodzQydlA
EDIT: Canvas is veel kleiner idd. Dan valt de prijs enigzins mee.
Is die Canvas op eBay 3 delig of 1 delig?
Die zien er idd wel chique uit!quote:
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
En dan s'avonds je Canvas doek swaffelen? ()
Vooral aangezien ik mijn muur bruin wil ga verven, dan staat het er volgens mij behoorlijkquote:
Zeker! Maar het gaat wel omslachtig worden, niet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral aangezien ik mijn muur bruin wil ga verven, dan staat het er volgens mij behoorlijkop.
Foto -> Usenetquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zeker! Maar het gaat wel omslachtig worden, niet?
Eerst moet je die foto kopen en daarna nog ergens op Canvas laten drukken. Maar het is wel echt een toffe foto!
Ik heb overigens dit doek op mijn bruine muur hangen. Van de Ikea
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wachten op Paypal net zo lang duurt als wachten op een transactie tussen een Nederlandse en Chinese bankquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef Arboxx het volgende:
Als je betaalt bij Jack voor een bepaald product dat je hebt aangevraagd van taobao, is het dan mogelijk om directe overschrijving te doen? Want ik heb geen zin om 5-6 werkdagen te wachten, voordat het geld van bankrekening nr. naar Paypal account is...
Koppel je bankrekening aan je PP en je hoeft niet 5-6 werkdagen te wachtenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef Arboxx het volgende:
Als je betaalt bij Jack voor een bepaald product dat je hebt aangevraagd van taobao, is het dan mogelijk om directe overschrijving te doen? Want ik heb geen zin om 5-6 werkdagen te wachten, voordat het geld van bankrekening nr. naar Paypal account is...
Volgens mij mochten we het daar niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:30 schreef flexoo het volgende:
damn wat ben ik blij dat 90% van mijn taobao orders uit itunes giftcards bestaan= via msn bestellen en ontvangen bij rachel, ik snap niet dat mensen zo graag bij jack bestellen, Rachel is veel sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Ok, de maten zijn in inch tochquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb net 2 canvasjes besteld van 8.99 op artscow(8x10). Zal het laten weten hoe het resultaat is.
Tof hè.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Iedereen bruine muren hier?![]()
Twizu slaapt in een blokhut?![]()
Mooie nep wake-up light van de Action
MAG NIET HIER.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef flexoo het volgende:
vraagje:
heeft iemand wel eens itunes giftcards van taobao gekocht? ik vraag mij af hoe het zo goedkoop kan :S 600$ tegoed voor 10 dollar. dat ik straks niet apple ofzo op de stoep heb staan :S
waarom moeilijk doen terwijl je ook kan downloadenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef flexoo het volgende:
vraagje:
heeft iemand wel eens itunes giftcards van taobao gekocht? ik vraag mij af hoe het zo goedkoop kan :S 600$ tegoed voor 10 dollar. dat ik straks niet apple ofzo op de stoep heb staan :S
Gestolen creditcards.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef flexoo het volgende:
vraagje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gestolen creditcards.dus ik heb op iemand ander z'n kosten spul gedownload?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is niet de bedoeling. waarom doen mensen dat eigenlijk :S creditcard gegevens zijn meer waard dan 2 euro :s
niet met 13 mb per seconde en is makkelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef gers het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen terwijl je ook kan downloaden
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef flexoo het volgende:
[..]
dus ik heb op iemand ander z'n kosten spul gedownload?dat is niet de bedoeling. waarom doen mensen dat eigenlijk :S creditcard gegevens zijn meer waard dan 2 euro :s
volgens netwerk of een ander soort programma kan je ze online kopen voor 5 euroquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef flexoo het volgende:
[..]
dus ik heb op iemand ander z'n kosten spul gedownload?dat is niet de bedoeling. waarom doen mensen dat eigenlijk :S creditcard gegevens zijn meer waard dan 2 euro :s
het was ook te mooi om waar te zijn, dan maar weer terug maar de torrents op 200 kb sec i.p.v. 13 mb secquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Er kunnen meer iTunes kaarten gekocht worden voor één CC hè. Je kunt ongeveer oneindig doorgaan, aangezien er niet echt een vast saldo opstaat en het later pas van de rekening wordt afgehaald.
CC is trouwens echt het meest vooroorlogse betaalmiddel wat ik ooit heb gezien
dikke kansquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef flexoo het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn, dan maar weer terug maar de torrents op 200 kb sec i.p.v. 13 mb sec
zal apple er ook aangifte van doen? ik heb wel voor 600$ gedownloadniet wetend wat ik nou weet
Dat zal waarschijnlijk wel loslopen. Ze zijn immers wel betaald.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef flexoo het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn, dan maar weer terug maar de torrents op 200 kb sec i.p.v. 13 mb sec
zal apple er ook aangifte van doen? ik heb wel voor 600$ gedownloadniet wetend wat ik nou weet
Ik had precies het zelfde, ik wist ook niet dat het credit cards waren voordat ik apps en muziek kocht maar heb nog geen Apple mannen aan m'n deur gehadquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:09 schreef flexoo het volgende:
shit lekker makkelijk :s heb het ook gedownload op een apple. Zulle ze mijn gegevens ook wel hebben.
Komt later.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef stievun1234 het volgende:
Op 11 november kreeg ik een email van DX dat m'n order shipped was, maar het is nu (28 november) nog steeds niet binnenZou het kunnen dat het nog later komt of is het gewoon 'weg'
Dikke kans dat het net pas in het vliegtuig zit, als het er al in zit. Er zijn momenteel grote vertragingen omdat er meer pakketjes aangeboden worden dan dat er in het vliegtuig passen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef stievun1234 het volgende:
Op 11 november kreeg ik een email van DX dat m'n order shipped was, maar het is nu (28 november) nog steeds niet binnenZou het kunnen dat het nog later komt of is het gewoon 'weg'
Ik heb er 10 gekocht en in Nederland doorverkocht voor 1000 euro, gewoon bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef Marco001 het volgende:
http://gobdeal.com/goods.php?id=271
lijkt mij fake?
Iemand ervaring met deze website? voor 500 euro is dat wel een awesome laptop namelijk...
jezus wat lelijkquote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
In plaats van magnetronsloffen wil ik graag normale sloffen hebben.
Iemand ooit zoiets tegen gekomen op taobao of vergelijkbaar?
[ afbeelding ]
Je moet de link doorgeven aan Jack en hij geeft dan de prijs aan jou in dollar.quote:Op zondag 29 november 2009 11:05 schreef dj-mike het volgende:
Ik meld me hier ook ff als chineze-troep verslaafde![]()
Ik kwam ineens op fok terecht en ik zag dat er hier echt heel veel mensen gek zijn van de chinese webwinkelsVerder heb ik ook al een stuk of 10 orders bij dealextreme gedaan, en me eerste order vorige maand bij dealperfect! Maar kan iemand mij hier uitleggen hoe Taoboa werkt? Als ik iets wil bestellen moet ik het dan doorgeven aan Jack, en dat hij dat dan bestelt? En zijn de prijzen in dollar?
Je mailt hem naar dealperfectcs01@gmail.com en je krijgt meestal binnen een dag antwoord. Als je de prijs goed vindt ga je naar PBpurchase en kan je daar de link invoeren met kleur maat etc. En je kan hem bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 11:12 schreef dj-mike het volgende:
Super! En kan dat gewoon via Fok in een berichtje? Of moet ik hem mailen?
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.quote:Op zondag 29 november 2009 10:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gekocht en in Nederland doorverkocht voor 1000 euro, gewoon bestellen
De winstopslag van Sony in Nederland is gewoon 1000 euro teveel, profiteer dus snel![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
afbeelding
Komt helemaal goedquote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef Marco001 het volgende:
http://gobdeal.com/goods.php?id=271
lijkt mij fake?
Iemand ervaring met deze website? voor 500 euro is dat wel een awesome laptop namelijk...
quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag hopen dat dit niet echt is heh?quote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Op Taobao hebben ze wel North Face, maar niet deze riante sloffen.
Zou Jack hieraan kunnen komen? Ze staan nl. niet op taobao.
Ik vind ze wel hipquote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Op Taobao hebben ze wel North Face, maar niet deze riante sloffen.
Zou Jack hieraan kunnen komen? Ze staan nl. niet op taobao.
Ja incl. Je kan de feedback zien helemaal rechts daar staat vaak een hartje met een getal erachter +100 is vaak wel goed. En je kan het natuurlijk ook altijd aan jack vragen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef dj-mike het volgende:
En de prijs die hij vermeld is dan incl. verzendkosten? En hoe kan je zien op Taoboa of ze goede feedbacks hebben? Of helpt Jack je daarmee als je hem een link stuurt?
Sloffen met een merkje.quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een paar maanden geleden ook een RB besteld bij Jack en mijn hoesje ziet hetzelfde uit als jouw onderste foto.quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef dabadbass het volgende:
Mn reeben
[ link | afbeelding ]
Boven:
het hoesje dat ik kreeg
Onder: het hoesje zoals ik die ooit kreeg bij een echte
Dit is de bril (duh)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden ook een RB besteld bij Jack en mijn hoesje ziet hetzelfde uit als jouw onderste foto.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:
[ afbeelding ]
Als je ze voor weinig kan bestellen uit Hong Kong is het gewoon cool, maar ik ga niet ¤50 - ¤100 neerleggen voor een paar sloffen.Dan koop ik wel een paar Spaanse sloffen bij de Scapino voor ¤8,50.
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:
[ afbeelding ]
Als je ze voor weinig kan bestellen uit Hong Kong is het gewoon cool, maar ik ga niet ¤50 - ¤100 neerleggen voor een paar sloffen.Dan koop ik wel een paar Spaanse sloffen bij de Scapino voor ¤8,50.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?
quote:geslacht: Man
Ik heb niet gezegd dat ze voor mij warenquote:
quote:Relatie Uhu
GOTCHA!! Ik had ze eerst van de Ugg Australia site, maar ze blijken ook beschikbaar van het merk UJJ.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?
Grapje ze zijn toch voor mezelfquote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
GOTCHA!! Ik had ze eerst van de Ugg Australia site, maar ze blijken ook beschikbaar van het merk UJJ.
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-8bf1d30c4b426e518280e81c622b15a3.htm?cm_cat=0&pm1=2
Gobdeal = dus troep?quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Gobdeal = dus troep?
Dit lijkt me namelijk een beetje onmogelijk: http://gobdeal.com/goods.php?id=330
Iemand ervaring met deze site?
Jaaaaaaaaa, ik wil ze dus in het blauw!quote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sloffen met een merkje.![]()
Neem dan gewoon zoiets
[ afbeelding ]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Gobdeal = dus troep?
Dit lijkt me namelijk een beetje onmogelijk: http://gobdeal.com/goods.php?id=330
Iemand ervaring met deze site?
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.
Sukkel, spreek de waarheid of reageer gewoon niet..quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 14:50 schreef Robin-e30 het volgende:
Vraagje:
Ik importeer maandelijks wat uit het buitenland maar elke keer moet ik in voer rechten betalen. Het bedrag hier van is niet mis !
Voorbeeld ik importeer spullen met een prijs van 500 euro en krijg 125 euro invoer belasting die ik moet betalen.
Nu heb ik de leverancier gemail om te vragen of dat ook anders kan. Bijvoorbeeld op de doos schrijven dat het om used car parts gaat. Waarna zij met een voorstel kwam om een nep bon te maken met 30% minder kosten als dat er egt in de doos zit.
1. Is dit strafbaar ? Wat kunnen de gevolgen zijn.
2. Ik weet dat veel mensen het doen maar heb toch enige twiijfel.
Wie heeft er advies tips en trick's
Robin,
Alsnog belasting betalen + een boete, geloof ik.quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Maar wat zijn de gevolgen ?
Het is fraude. En het is helemaal dom om dit, jullie voorstellen op internet te bevestigen in dit topic.quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Voor Google hèquote:
Nou dit zou kunnen, hoewel dit maximum straffen zijn en je dit niet voor dit soort geintjes krijgt, maar toch... slim is andersquote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
quote:Wetboek van Strafrecht
Artikel 225
1.Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
*
2.Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Skiet het volgende:
Mensen die serieus denken dat gobdeal te vertrouwen is hahahaha. Denk toch eens gewoon logisch na
quote:Heb je echt serieus iets besteld van gobdeal??
als dat wel zo is wil ik het oook wel gaan proberen
(ik weet niet of je het serieus bedoelde in het topic, daarom dit bericht)
Ik kan vanalles gaan typen, maar dit zegt genoeg ->quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, kijk deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Hitler had gelijk, grote leugens gaan erin als koek, kleine leugens gelooft men niet.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik kan vanalles gaan typen, maar dit zegt genoeg ->
Jeffrey-San zekerquote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Moraalridderquote:Op zondag 29 november 2009 14:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Sukkel, spreek de waarheid of reageer gewoon niet..
Skiet was het niet, zijn PM is te erg om openbaar te makenquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Twizu het volgende:
Maar was die PM ook van Skiet? Of was het meer een reactie op Skiet om het te bevestigen?
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!quote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om via een kabel je laptop aan je TV te verbinden om zo films te kunnen kijken?
Ik heb een HDMI poort op mijn samsung laptop en een S-video ingang op mijn normale tv (geen hdtv). Daarnaast heb ik ook nog een VGA poort op mijn laptop en scart op mijn TV.
ik heb deze kabels oa bekeken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13188 (maar bij de forum topics staat dat je hiervoor een hdtv nodig hebt)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26500
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16604 (is dit nu vga to s-video en hdmi to s-video?)
bedankt
Kijk in de op.quote:
quote:http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.quote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Twizu het volgende:
Maar was die PM ook van Skiet? Of was het meer een reactie op Skiet om het te bevestigen?
kijk zelf zou ik zeggenquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Super bedankt, maar die Vga to TV kabels zijn allemaal female, dat kan ik toch niet in een scart blokje stoppen?quote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!
Die andere kabels (hdmi naar composiet, s-video...) gaan nooit werken. HDMI is een digitaal signaal, s-video e.a. zijn analoog. Deze kabels dienen voor apparatuur die analoog signaal kunnen uitsturen over de hdmi-poort (99,9% zeker dat je laptop dit niet kan).
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
[..]
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef hongtom het volgende:
female is dat je er iets in kan stoppen, denk aan biologie
Godwin!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Met een male to male kabel/plugquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef julian6 het volgende:
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dit ga je niet menenquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Ik kreeg lekker een mail dat er 100.000 kruidnoten voor me klaar lagenquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
Dit gaan jullie nooit raden!
Ik krijg net een e-mail dat ik een grote geldprijs heb gewonnen, moet alleen nog even wat transactiekosten overmaken.![]()
Jahaaa!
Moet je ff terug mailen dat ze dat van je gewonnen prijs mogen aftrekkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
Dit gaan jullie nooit raden!
Ik krijg net een e-mail dat ik een grote geldprijs heb gewonnen, moet alleen nog even wat transactiekosten overmaken.![]()
Jahaaa!
Die heb ik ook gehadquote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker een mail dat er 100.000 kruidnoten voor me klaar lagen
dit bericht krijg ik opeens bij DX, dit had ik eerst niet. Is het niet meer mogelijk om via bankoverschrijving te betalen bij DX?quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
heb je in Paypal soms een negatief saldo?quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
dit bericht krijg ik opeens bij DX, dit had ik eerst niet. Is het niet meer mogelijk om via bankoverschrijving te betalen bij DX?
Maar heb je wel rood gestaan? Dan kan het misschien even duren voordat je weer kan betalen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef julian6 het volgende:
heb het onlangs aangevuld, sta nu op +30 cent
Ik weet het niet, neem anders even contact op met PayPalquote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef julian6 het volgende:
ja een maand ongev.
hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik weer kan betalen?
Ebay?quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef julian6 het volgende:
ja een maand ongev.
hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik weer kan betalen?
weet iemand of ik deze kabel ook ergens anders kan krijgen?
Het is een VGA -> RCA-kabel?quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef julian6 het volgende:
weet iemand of deze kabel hetzelfde werkt als een vga to RCA kabel? http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=394
linkje?quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb 10 stuks Kelvin Groot boxers via ebay gekocht, 31 euro incl verzending.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb 10 stuks Kelvin Groot boxers via ebay gekocht, 31 euro incl verzending.
Deze verkoper:quote:
Boxers met knoopjes, vroegah...quote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ben ik nu de enigste die graag knoopjes aan de voorkant heeft?
Zie je erg weinig in de winkels tegenwoordig![]()
Wat een lelijke dingen zegquote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Deze verkoper:
http://myworld.ebay.com/sepchuntian/
En dit is bijv. dezelfde advertentie.
http://cgi.ebay.com/10-Pa(...)wItem#ht_9813wt_1165
Kies 10 mooie uit en voila!
Vind je ja?quote:
quote:
Ik hoop toch wel dat hij zo slim was om dat te doen...quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet ff wachten tot alles geladen is dan zie je er echt veel staan. Heel veel zijn gewoon keurige boxers.
Dat zou wel vet zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:08 schreef tokko1 het volgende:
Kan je die Delfste sloffen nite goedkoop uit china halen? hehe:P
Als het de fishbones van DX zijn, die stinken zo erg dat ik ze niet wil gebruiken.quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Net toch een vracht kleine zut besteld, teveel om te plaatsenWat lampjes, zaklampen, een grote varken knijplamp, fishbones etc. etc.
Jack verscheept ze voor:quote:Op zondag 29 november 2009 12:09 schreef dabadbass het volgende:
Voor de wintersport wil ik deze graag:
[ afbeelding ]
quote:The price including shipping and tracking number is:65.12$
Je zal er ook geen punten voor hebben gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 08:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Als het de fishbones van DX zijn, die stinken zo erg dat ik ze niet wil gebruiken.
Ik heb trouwens een DX review gedaan waarin ik de stank heb vermeld en die werd nooit gepubliceerd...
Oh jee, ik heb zo'n hekel aan dat soort rubber stink producten, waarom ze zoiets in de winkel leggen??? Ik heb tot nu toe 2 van dat soort producten mogen ontvangen, niet ademen is de enigste oplossingquote:Op maandag 30 november 2009 08:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Als het de fishbones van DX zijn, die stinken zo erg dat ik ze niet wil gebruiken.
Ik heb trouwens een DX review gedaan waarin ik de stank heb vermeld en die werd nooit gepubliceerd...
quote:Op maandag 30 november 2009 09:11 schreef wormtrein het volgende:
n00b-vraagje even he: ik kan blijkbaar niet betalen zonder paypal-tegoed? want alleen met een gekoppeld bankrekeningnummer kan ik niet betalen..
Had ik ook een keer bij DX, slechte review geplaatst maar hij is noot gepubliceerdquote:Op maandag 30 november 2009 08:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Mooi prijsje, nu alleen de kwaliteit nogquote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef Twizu het volgende:
Zojuist een iPot (16GB) gewonnen op Ebay voor ¤12,50
Inderdaad, ben benieuwd.quote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mooi prijsje, nu alleen de kwaliteit nog
Hij komt niet eens uit Chinaquote:
Volgens mij wel. Dit staat namelijk in de beschrijving:quote:Op maandag 30 november 2009 10:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hij komt niet eens uit Chinaof hij dropshipt 'm gewoon... Maar ik zal rood nemen
quote:The shipping time is about 1 to 3 weeks by Airmail of Hongkong Post to Worldwide
Gek, reageert die dude zelf ook niet op mail?quote:Op maandag 30 november 2009 02:54 schreef THEFXR het volgende:
een tijdje terug de spycam besteld,maar de verkoper was geband van ebay, heb na 2 weken een claim ingediend,omdat ik die cam nog steeds niet had ontvangen.
De claim is mij toegewezen omdat de verkoper nooit meer heeft gereageerd.
Ja, was te verwachtenquote:Op maandag 30 november 2009 10:05 schreef Twizu het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dit staat namelijk in de beschrijving:
Waarschijnlijk gewoon dropshipping dus.![]()
[..]
Lullig, (voor hem)quote:Op maandag 30 november 2009 10:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb wel eens een Nike Duro headphone uit Australie laten komen. Na 3 weken nog niets. Dus de 1e week al claim gedient want de verzending zou max. 1 week zijn. Kreeg ik in de 4e week de headphone thuis en geld terug van PayPal claim
Heb precies 1 jaar gekocht en verkocht. Altijd 100% positieve feedback. Maar die verkoper reageerde helemaal niet op de claims. Erg raar. Maarja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:00 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Lullig, (voor hem)
Maar als je vaker iets besteld, wordt je onbetrouwbare koper
Op je Paypal-rekening bedoel je? Hoeft niet, als je je bankrekening gekoppeld hebt betaald paypal het en wordt het een paar dagen later afgeschreven.quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Het is wel de bedoeling dat je dan geld op je rekening hebt staan.
Dat snap ik ja..quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Het is wel de bedoeling dat je dan geld op je rekening hebt staan.
Nou dat werkt dus bij mij niet: mijn rekening is geverifeerd met die twee kleine stortingen, maar als ik vanuit DX iets bestel kom ik niet verder dan 'u moet een creditcard koppelen'. Ik denk dus dat het indirect betalen niet gaat..? Vandaar dat ik van plan was gewoon een bedrag op mijn paypal te storten en vandaar uit te betalen. Maar rechtstreeks vanuit mijn bankrekening zou veel makkelijker zijnquote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef jakkop het volgende:
[..]
Op je Paypal-rekening bedoel je? Hoeft niet, als je je bankrekening gekoppeld hebt betaald paypal het en wordt het een paar dagen later afgeschreven.
nee, eerst wel,maar daarna niet meer,je zou toch zeker verwachten als ie ene claim kreeg en het toch had opgestuurd, dat ie dan wel reageert.quote:Op maandag 30 november 2009 10:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gek, reageert die dude zelf ook niet op mail?
Bij mij was het rond de 8-9 werkdagen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef revpolen het volgende:
nog maar eens vragen dan hierzo.
als je bericht/factuur heb terug gestuurd naar TNT inklaring
hoelang duurd het voor dat alles is vrijgegeven? ( gemiddeld/ervaring )
want belde vandaag op en kreeg te horen dat het nog eens 30 dagen kon duren
Ik ging gewoon af en toe bellen. Want zodra jouw pakket is ingeklaart weet TNT precies hoeveel je moet betalen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:20 schreef revpolen het volgende:
ja ok maar dat is juist het rotte..
betalen cash ( en contant... ) aan de postbode..
ik weet niet eens hoeveel ik moet betalen!!!
hoe kan ik het dan contant in huis hebben
kan wel 4 briefjes van 50 neerleggen maar dan is het weer niet contant
Gek? Ik had helemaal geen problemen met hem en het was netjes opgestuurd. Wel een vaag mailtje over dat ie gebanned was enzo, dat wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, eerst wel,maar daarna niet meer,je zou toch zeker verwachten als ie ene claim kreeg en het toch had opgestuurd, dat ie dan wel reageert.
Je hebt toch ook led lampen voor in de Mag?quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
mensun,
Ik heb altijd een MAG light bij de hand gehad. Een zaklamp om de gemiddele inbreker een gat mee in ze hoofd te kunnen slaan maar boven dat verdomd handig. Nu alle reserve LAMPJES ook op zijn heb ik eigenlijk geen zin meer om weer nieuwe gloeilampjes te kopen...zijn immers zo jaren 80 dat het tijd wordt om voor led te gaan.
Ik heb al een half jaar of zo van DX een klein pocket lampje maar dat zet geen zoden aan de dijk. Even gezocht hoeveel lumen een lampje van een mac light geeft en dat is zo'n 140 tot 170 lumen. Nu kom je wel 200 lumen tegen bij DX en FP maar ik heb altijd een beetje het gevoel dat dit " chineze lumen" zijn.
Jullie advies voor een belachelijkkkk felle lamp die maglight overtreft? Dat inbreker sla verhaal is niet noodzakelijk![]()
ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
mensun,
Ik heb altijd een MAG light bij de hand gehad. Een zaklamp om de gemiddele inbreker een gat mee in ze hoofd te kunnen slaan maar boven dat verdomd handig. Nu alle reserve LAMPJES ook op zijn heb ik eigenlijk geen zin meer om weer nieuwe gloeilampjes te kopen...zijn immers zo jaren 80 dat het tijd wordt om voor led te gaan.
Ik heb al een half jaar of zo van DX een klein pocket lampje maar dat zet geen zoden aan de dijk. Even gezocht hoeveel lumen een lampje van een mac light geeft en dat is zo'n 140 tot 170 lumen. Nu kom je wel 200 lumen tegen bij DX en FP maar ik heb altijd een beetje het gevoel dat dit " chineze lumen" zijn.
Jullie advies voor een belachelijkkkk felle lamp die maglight overtreft? Dat inbreker sla verhaal is niet noodzakelijk![]()
ben benieuwd!
Zoek er maar eentje uitquote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef GuitarJJ het volgende:
http://fonarevka.lux-rc.com/
Graag gedaan
ja is mooie site alleen staat het china spul niet getest helaasquote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
[..]
Zoek er maar eentje uit
Een heleboel ook wel. Ik heb die x2000. Erg felle lamp (op wide) voor redelijk weinig geldquote:Op maandag 30 november 2009 17:06 schreef kloink het volgende:
[..]
ja is mooie site alleen staat het china spul niet getest helaas
Dat weet ik je binnenkort te vertellen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weten jullie of je bij die eyepods van ebay aan dat scroll dingetje kan draaien??
Ik zou er maar niet op rekenenquote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat weet ik je binnenkort te vertellen.
Wahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got soul, but I'm not a soldier
Wel als ie in de winkel het dubbele isquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Jappe90 het volgende:
en dan ook horloges van >5000 euro die er tussen staan, dat koop je toch niet via internet
Wat voor MAG-light heb je nu? Zo'n beetje alle led-lampjes bij DX overtreffen een gemiddelde MAG.quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
..
ben benieuwd!
Dat zijn dus wel de nieuwe shirtjes van die landenquote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Semmm het volgende:
Die new arrivals van Jack![]()
Voetbalshirtjes uit de middeleeuwen met in de titel "2010"
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26420
quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel de nieuwe shirtjes van die landen.
Ook niet mijn smaak, maar dat geheel terzijde.
Retro is in, jewaitszz.quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Semmm het volgende:
[..]
tering wat LELIJK zeg, alsof we volgend jaar het wk van 1930 weer gaan spelen
Ik haak even in hier, mijn grote vriend is een Maglite 5 cels, weet iemand een vergelijkbare LED zaklamp die minimaal even ver schijnt? Ik heb er echt een nodig die een flinke afstand aan kan.quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat voor MAG-light heb je nu? Zo'n beetje alle led-lampjes bij DX overtreffen een gemiddelde MAG.
Hier kan je bekijken wat je MAG aan lumens produceert, je ziet dat dat niet zo heel veel is.
Alsof wij alle zaklampen kennenquote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik haak even in hier, mijn grote vriend is een Maglite 5 cels, weet iemand een vergelijkbare LED zaklamp die minimaal even ver schijnt? Ik heb er echt een nodig die een flinke afstand aan kan.
Je hoeft ze ook niet allemaal te kennen, stuk of 100 is genoegquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof wij alle zaklampen kennen
En óók weten hoever die Mag 5-cell precies schijnt.
Ik heb hier de Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650) liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Twizu het volgende:
Wat ontzettend matig van mezelf trouwens.![]()
Ontopic: Op deze pagina staan de populairste zaklampen. Bekijk ze eens totdat je er eentje tegenkomt die voldoet aan je wensen.
Wellicht is deze iets? Aurora AK-P7-3 SSC P7-C
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Twizu het volgende:
Wat ontzettend matig van mezelf trouwens.![]()
Is dat een nieuwe status?quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ohja, een DX-order met 1 product die ik op 19 september (dus 2,5 maand geleden) heb geplaatst heeft nu een "Tempory Stock Shortage", poeh poeh.
Ik deze 2:quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Twizu het volgende:
Ik heb deze trouwens! (Als ik het goed heb)
Écht een tof lampje voor dat geld
Ja, voor het eerst heeft de staff van DX geluisterd naar iets op het forum.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst heeft de staff van DX geluisterd naar iets op het forum.
"Contact us for information" is vervangen door:
2) Status changed to "Awaiting stock" if it's less than 10 days and "Temporary Stock Shortage" after 10 days.
Zo ook maar eens een paar bestellen, 't is immers bijna kerstquote:Op maandag 30 november 2009 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik deze 2:
Ultrafire C2 Cree Q5-WC 6-Mode Memory 210-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (2*CR123A/1*18650)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15874
en
Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16091
Inderdaad. Ze doen het ook erg goed als sfeerverlichting in de kerstboom.quote:Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Zo ook maar eens een paar bestellen, 't is immers bijna kerst
Als je een paar foto's wilt roept u maar.quote:Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Zo ook maar eens een paar bestellen, 't is immers bijna kerst
Schijnwerpers voor de piekquote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze doen het ook erg goed als sfeerverlichting in de kerstboom.
Meldt! op 25-10-09 waren er 5 verzonden (ook verkocht aan anderen op fok). Eentje ontving ik binnen 2 weken, een andere ontving een van mijn 'kopers' na zo'n 3 weken. De andere 3 cams nog niet ontvangenquote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef veda het volgende:
Nog meer mensen die hun spy-cam besteld rond 24-10-09 niet hebben ontvangen?
Waar?quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef revpolen het volgende:
iemand trouwens al eens een duik horloge tegen gekomen?
mag namelijk januari weer eens ff lekker 2 weken duiken en zoek nog een leuke.
wat moet die aangeven, diepte, temp en tijd
Curacao kun je mooi duiken met dat superheldere water! 3/4 jaar geleden ook gedaan, zag al die grote vissen mooi onder je door zwemmenquote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef revpolen het volgende:
waar? ja dat vraag ik ookquote:
Ik heb ook nog niks ontvangen, had er twee gewonnen maar (gelukkig) kon ik er eentje niet betalen. Krijg ik na een paar weken dit mailtje binnen:quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Meldt! op 25-10-09 waren er 5 verzonden (ook verkocht aan anderen op fok). Eentje ontving ik binnen 2 weken, een andere ontving een van mijn 'kopers' na zo'n 3 weken. De andere 3 cams nog niet ontvangenheb al berichtjes gestuurd naar de verkopers maar die zeggen dat je gewoon moet wachten.
strong-stock
welcomebuyitnow
excellentprice2001
Ik had er eentje maar een douche was al genoeg om hem vol water te laten lopen. Volgens mij duiken ze in China alleen van de chinese muur af.quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef revpolen het volgende:
Tof! Egypte is blijkbaar wel the place 2 be als het om duiken gaatquote:Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef revpolen het volgende:
[..]
waar? ja dat vraag ik ook![]()
of bedoel je waar duiken? volgens traditie zit ik altijd eind jan/ begin feb in egypte.
en nu dus ook weer in sharm el sheik Rehana Royal Beach Resort
ga voor me advance dus vind het nu wel tijd worden voor me eigen watch
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:01 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik had er eentje maar een douche was al genoeg om hem vol water te laten lopen. Volgens mij duiken ze in China alleen van de chinese muur af.
Die 900 lumen dingen zijn soms inderdaad wat Chinese lumen. Ik heb er 2: eentje neemt veel te weinig stroom (uit 1 x 18650 lithium-ion cel) om zo'n LED 900 lumen te kunnen laten uitstralen, maar de ander neemt daarvoor ruim genoeg stroom (uit 2 x 18650 lithium-ion cellen) en geeft (denk ik) wel echt 900 lumen - en da's best veel. Niet zoveel als een 100 Watt halogeen zaklamp, maar toch...quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
mensun,
ben benieuwd!
Van strong-stock heb ik m'n rotzooi gewoon ontvangen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Meldt! op 25-10-09 waren er 5 verzonden (ook verkocht aan anderen op fok). Eentje ontving ik binnen 2 weken, een andere ontving een van mijn 'kopers' na zo'n 3 weken. De andere 3 cams nog niet ontvangenheb al berichtjes gestuurd naar de verkopers maar die zeggen dat je gewoon moet wachten.
strong-stock
welcomebuyitnow
excellentprice2001
Ik heb op 6 November een cam gewonnen bij strong-stock hij zegt hem op 8 November op de post te hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 06:14 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van strong-stock heb ik m'n rotzooi gewoon ontvangen.
en waarom precies vandaag dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef Michael-H het volgende:
Verwacht vandaag een pakje van $130Post wel wat pics als het binnen is.
Dat is echt wel meer als 18 euro. Ik denk dat je het niet goed hebt omgerekend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:40 schreef tjoektjoek het volgende:
Ik zit ff te kijken voor een CPU upgrade aangezien ik die lieve pc van mij al bijna een jaar geen aandacht heb gegevenmaar nu zat ik dus even te kijken of er shops zijn die dus echt cheap zijn
Nu kwam ik via google op T's Hardware forum waar werd verwezen naar Newegg.com.cm
op deze pagina bijvoorbeeld staat een een AemDee Fenom + bordje voor ¥2447 (Yen?) via de iGoogle wisselkoersen calc zou dat 18.86 Euros zijn![]()
link
Kan die prijs wel? zelfs kleding is duurder bij bv dx of toaboa.
Iemand ervaring met Newegg en het importeren van pc hardware?
Hmm, bedankt voor je reactie, nog maar anderhalve week (oid) en dan zijn we 45 dagen verder, ik wacht nog ff, maar dan ga ik wel mijn geld terug vragenquote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
strong-stock
welcomebuyitnow
excellentprice2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |