Ik heb er 10 gekocht en in Nederland doorverkocht voor 1000 euro, gewoon bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef Marco001 het volgende:
http://gobdeal.com/goods.php?id=271
lijkt mij fake?
Iemand ervaring met deze website? voor 500 euro is dat wel een awesome laptop namelijk...
jezus wat lelijkquote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
In plaats van magnetronsloffen wil ik graag normale sloffen hebben.
Iemand ooit zoiets tegen gekomen op taobao of vergelijkbaar?
[ afbeelding ]
Je moet de link doorgeven aan Jack en hij geeft dan de prijs aan jou in dollar.quote:Op zondag 29 november 2009 11:05 schreef dj-mike het volgende:
Ik meld me hier ook ff als chineze-troep verslaafde![]()
Ik kwam ineens op fok terecht en ik zag dat er hier echt heel veel mensen gek zijn van de chinese webwinkelsVerder heb ik ook al een stuk of 10 orders bij dealextreme gedaan, en me eerste order vorige maand bij dealperfect! Maar kan iemand mij hier uitleggen hoe Taoboa werkt? Als ik iets wil bestellen moet ik het dan doorgeven aan Jack, en dat hij dat dan bestelt? En zijn de prijzen in dollar?
Je mailt hem naar dealperfectcs01@gmail.com en je krijgt meestal binnen een dag antwoord. Als je de prijs goed vindt ga je naar PBpurchase en kan je daar de link invoeren met kleur maat etc. En je kan hem bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 11:12 schreef dj-mike het volgende:
Super! En kan dat gewoon via Fok in een berichtje? Of moet ik hem mailen?
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.quote:Op zondag 29 november 2009 10:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gekocht en in Nederland doorverkocht voor 1000 euro, gewoon bestellen
De winstopslag van Sony in Nederland is gewoon 1000 euro teveel, profiteer dus snel![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
afbeelding
Komt helemaal goedquote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef Marco001 het volgende:
http://gobdeal.com/goods.php?id=271
lijkt mij fake?
Iemand ervaring met deze website? voor 500 euro is dat wel een awesome laptop namelijk...
quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag hopen dat dit niet echt is heh?quote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Op Taobao hebben ze wel North Face, maar niet deze riante sloffen.
Zou Jack hieraan kunnen komen? Ze staan nl. niet op taobao.
Ik vind ze wel hipquote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Op Taobao hebben ze wel North Face, maar niet deze riante sloffen.
Zou Jack hieraan kunnen komen? Ze staan nl. niet op taobao.
Ja incl. Je kan de feedback zien helemaal rechts daar staat vaak een hartje met een getal erachter +100 is vaak wel goed. En je kan het natuurlijk ook altijd aan jack vragen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef dj-mike het volgende:
En de prijs die hij vermeld is dan incl. verzendkosten? En hoe kan je zien op Taoboa of ze goede feedbacks hebben? Of helpt Jack je daarmee als je hem een link stuurt?
Sloffen met een merkje.quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een paar maanden geleden ook een RB besteld bij Jack en mijn hoesje ziet hetzelfde uit als jouw onderste foto.quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef dabadbass het volgende:
Mn reeben
[ link | afbeelding ]
Boven:
het hoesje dat ik kreeg
Onder: het hoesje zoals ik die ooit kreeg bij een echte
Dit is de bril (duh)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden ook een RB besteld bij Jack en mijn hoesje ziet hetzelfde uit als jouw onderste foto.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:
[ afbeelding ]
Als je ze voor weinig kan bestellen uit Hong Kong is het gewoon cool, maar ik ga niet ¤50 - ¤100 neerleggen voor een paar sloffen.Dan koop ik wel een paar Spaanse sloffen bij de Scapino voor ¤8,50.
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:
[ afbeelding ]
Als je ze voor weinig kan bestellen uit Hong Kong is het gewoon cool, maar ik ga niet ¤50 - ¤100 neerleggen voor een paar sloffen.Dan koop ik wel een paar Spaanse sloffen bij de Scapino voor ¤8,50.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?
quote:geslacht: Man
Ik heb niet gezegd dat ze voor mij warenquote:
quote:Relatie Uhu
GOTCHA!! Ik had ze eerst van de Ugg Australia site, maar ze blijken ook beschikbaar van het merk UJJ.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?
Grapje ze zijn toch voor mezelfquote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
GOTCHA!! Ik had ze eerst van de Ugg Australia site, maar ze blijken ook beschikbaar van het merk UJJ.
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-8bf1d30c4b426e518280e81c622b15a3.htm?cm_cat=0&pm1=2
Gobdeal = dus troep?quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Gobdeal = dus troep?
Dit lijkt me namelijk een beetje onmogelijk: http://gobdeal.com/goods.php?id=330
Iemand ervaring met deze site?
Jaaaaaaaaa, ik wil ze dus in het blauw!quote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sloffen met een merkje.![]()
Neem dan gewoon zoiets
[ afbeelding ]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Gobdeal = dus troep?
Dit lijkt me namelijk een beetje onmogelijk: http://gobdeal.com/goods.php?id=330
Iemand ervaring met deze site?
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.
Sukkel, spreek de waarheid of reageer gewoon niet..quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 14:50 schreef Robin-e30 het volgende:
Vraagje:
Ik importeer maandelijks wat uit het buitenland maar elke keer moet ik in voer rechten betalen. Het bedrag hier van is niet mis !
Voorbeeld ik importeer spullen met een prijs van 500 euro en krijg 125 euro invoer belasting die ik moet betalen.
Nu heb ik de leverancier gemail om te vragen of dat ook anders kan. Bijvoorbeeld op de doos schrijven dat het om used car parts gaat. Waarna zij met een voorstel kwam om een nep bon te maken met 30% minder kosten als dat er egt in de doos zit.
1. Is dit strafbaar ? Wat kunnen de gevolgen zijn.
2. Ik weet dat veel mensen het doen maar heb toch enige twiijfel.
Wie heeft er advies tips en trick's
Robin,
Alsnog belasting betalen + een boete, geloof ik.quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Maar wat zijn de gevolgen ?
Het is fraude. En het is helemaal dom om dit, jullie voorstellen op internet te bevestigen in dit topic.quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Voor Google hèquote:
Nou dit zou kunnen, hoewel dit maximum straffen zijn en je dit niet voor dit soort geintjes krijgt, maar toch... slim is andersquote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
quote:Wetboek van Strafrecht
Artikel 225
1.Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
*
2.Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Skiet het volgende:
Mensen die serieus denken dat gobdeal te vertrouwen is hahahaha. Denk toch eens gewoon logisch na
quote:Heb je echt serieus iets besteld van gobdeal??
als dat wel zo is wil ik het oook wel gaan proberen
(ik weet niet of je het serieus bedoelde in het topic, daarom dit bericht)
Ik kan vanalles gaan typen, maar dit zegt genoeg ->quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, kijk deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Hitler had gelijk, grote leugens gaan erin als koek, kleine leugens gelooft men niet.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik kan vanalles gaan typen, maar dit zegt genoeg ->
Jeffrey-San zekerquote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Moraalridderquote:Op zondag 29 november 2009 14:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Sukkel, spreek de waarheid of reageer gewoon niet..
Skiet was het niet, zijn PM is te erg om openbaar te makenquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Twizu het volgende:
Maar was die PM ook van Skiet? Of was het meer een reactie op Skiet om het te bevestigen?
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!quote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om via een kabel je laptop aan je TV te verbinden om zo films te kunnen kijken?
Ik heb een HDMI poort op mijn samsung laptop en een S-video ingang op mijn normale tv (geen hdtv). Daarnaast heb ik ook nog een VGA poort op mijn laptop en scart op mijn TV.
ik heb deze kabels oa bekeken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13188 (maar bij de forum topics staat dat je hiervoor een hdtv nodig hebt)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26500
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16604 (is dit nu vga to s-video en hdmi to s-video?)
bedankt
Kijk in de op.quote:
quote:http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.quote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Twizu het volgende:
Maar was die PM ook van Skiet? Of was het meer een reactie op Skiet om het te bevestigen?
kijk zelf zou ik zeggenquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Super bedankt, maar die Vga to TV kabels zijn allemaal female, dat kan ik toch niet in een scart blokje stoppen?quote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!
Die andere kabels (hdmi naar composiet, s-video...) gaan nooit werken. HDMI is een digitaal signaal, s-video e.a. zijn analoog. Deze kabels dienen voor apparatuur die analoog signaal kunnen uitsturen over de hdmi-poort (99,9% zeker dat je laptop dit niet kan).
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
[..]
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef hongtom het volgende:
female is dat je er iets in kan stoppen, denk aan biologie
Godwin!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Met een male to male kabel/plugquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef julian6 het volgende:
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dit ga je niet menenquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Ik kreeg lekker een mail dat er 100.000 kruidnoten voor me klaar lagenquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
Dit gaan jullie nooit raden!
Ik krijg net een e-mail dat ik een grote geldprijs heb gewonnen, moet alleen nog even wat transactiekosten overmaken.![]()
Jahaaa!
Moet je ff terug mailen dat ze dat van je gewonnen prijs mogen aftrekkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
Dit gaan jullie nooit raden!
Ik krijg net een e-mail dat ik een grote geldprijs heb gewonnen, moet alleen nog even wat transactiekosten overmaken.![]()
Jahaaa!
Die heb ik ook gehadquote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker een mail dat er 100.000 kruidnoten voor me klaar lagen
dit bericht krijg ik opeens bij DX, dit had ik eerst niet. Is het niet meer mogelijk om via bankoverschrijving te betalen bij DX?quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
heb je in Paypal soms een negatief saldo?quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
dit bericht krijg ik opeens bij DX, dit had ik eerst niet. Is het niet meer mogelijk om via bankoverschrijving te betalen bij DX?
Maar heb je wel rood gestaan? Dan kan het misschien even duren voordat je weer kan betalen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef julian6 het volgende:
heb het onlangs aangevuld, sta nu op +30 cent
Ik weet het niet, neem anders even contact op met PayPalquote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef julian6 het volgende:
ja een maand ongev.
hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik weer kan betalen?
Ebay?quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef julian6 het volgende:
ja een maand ongev.
hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik weer kan betalen?
weet iemand of ik deze kabel ook ergens anders kan krijgen?
Het is een VGA -> RCA-kabel?quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef julian6 het volgende:
weet iemand of deze kabel hetzelfde werkt als een vga to RCA kabel? http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=394
linkje?quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb 10 stuks Kelvin Groot boxers via ebay gekocht, 31 euro incl verzending.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb 10 stuks Kelvin Groot boxers via ebay gekocht, 31 euro incl verzending.
Deze verkoper:quote:
Boxers met knoopjes, vroegah...quote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ben ik nu de enigste die graag knoopjes aan de voorkant heeft?
Zie je erg weinig in de winkels tegenwoordig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |