Met een male to male kabel/plugquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef julian6 het volgende:
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dit ga je niet menenquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Ik kreeg lekker een mail dat er 100.000 kruidnoten voor me klaar lagenquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
Dit gaan jullie nooit raden!
Ik krijg net een e-mail dat ik een grote geldprijs heb gewonnen, moet alleen nog even wat transactiekosten overmaken.![]()
Jahaaa!
Moet je ff terug mailen dat ze dat van je gewonnen prijs mogen aftrekkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Twizu het volgende:
Dit gaan jullie nooit raden!
Ik krijg net een e-mail dat ik een grote geldprijs heb gewonnen, moet alleen nog even wat transactiekosten overmaken.![]()
Jahaaa!
Die heb ik ook gehadquote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker een mail dat er 100.000 kruidnoten voor me klaar lagen
dit bericht krijg ik opeens bij DX, dit had ik eerst niet. Is het niet meer mogelijk om via bankoverschrijving te betalen bij DX?quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
heb je in Paypal soms een negatief saldo?quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
dit bericht krijg ik opeens bij DX, dit had ik eerst niet. Is het niet meer mogelijk om via bankoverschrijving te betalen bij DX?
Maar heb je wel rood gestaan? Dan kan het misschien even duren voordat je weer kan betalen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef julian6 het volgende:
heb het onlangs aangevuld, sta nu op +30 cent
Ik weet het niet, neem anders even contact op met PayPalquote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef julian6 het volgende:
ja een maand ongev.
hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik weer kan betalen?
Ebay?quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef julian6 het volgende:
ja een maand ongev.
hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik weer kan betalen?
weet iemand of ik deze kabel ook ergens anders kan krijgen?
Het is een VGA -> RCA-kabel?quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef julian6 het volgende:
weet iemand of deze kabel hetzelfde werkt als een vga to RCA kabel? http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=394
linkje?quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb 10 stuks Kelvin Groot boxers via ebay gekocht, 31 euro incl verzending.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb 10 stuks Kelvin Groot boxers via ebay gekocht, 31 euro incl verzending.
Deze verkoper:quote:
Boxers met knoopjes, vroegah...quote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ben ik nu de enigste die graag knoopjes aan de voorkant heeft?
Zie je erg weinig in de winkels tegenwoordig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |