Nou dit zou kunnen, hoewel dit maximum straffen zijn en je dit niet voor dit soort geintjes krijgt, maar toch... slim is andersquote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Maar wat zijn de gevolgen ?
quote:Wetboek van Strafrecht
Artikel 225
1.Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
*
2.Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Skiet het volgende:
Mensen die serieus denken dat gobdeal te vertrouwen is hahahaha. Denk toch eens gewoon logisch na
quote:Heb je echt serieus iets besteld van gobdeal??
als dat wel zo is wil ik het oook wel gaan proberen
(ik weet niet of je het serieus bedoelde in het topic, daarom dit bericht)
Ik kan vanalles gaan typen, maar dit zegt genoeg ->quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, kijk deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Hitler had gelijk, grote leugens gaan erin als koek, kleine leugens gelooft men niet.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik kan vanalles gaan typen, maar dit zegt genoeg ->
Jeffrey-San zekerquote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Moraalridderquote:Op zondag 29 november 2009 14:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Sukkel, spreek de waarheid of reageer gewoon niet..
Skiet was het niet, zijn PM is te erg om openbaar te makenquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Twizu het volgende:
Maar was die PM ook van Skiet? Of was het meer een reactie op Skiet om het te bevestigen?
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!quote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om via een kabel je laptop aan je TV te verbinden om zo films te kunnen kijken?
Ik heb een HDMI poort op mijn samsung laptop en een S-video ingang op mijn normale tv (geen hdtv). Daarnaast heb ik ook nog een VGA poort op mijn laptop en scart op mijn TV.
ik heb deze kabels oa bekeken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13188 (maar bij de forum topics staat dat je hiervoor een hdtv nodig hebt)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26500
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16604 (is dit nu vga to s-video en hdmi to s-video?)
bedankt
Kijk in de op.quote:
quote:http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.quote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef Twizu het volgende:
Maar was die PM ook van Skiet? Of was het meer een reactie op Skiet om het te bevestigen?
kijk zelf zou ik zeggenquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Super bedankt, maar die Vga to TV kabels zijn allemaal female, dat kan ik toch niet in een scart blokje stoppen?quote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!
Die andere kabels (hdmi naar composiet, s-video...) gaan nooit werken. HDMI is een digitaal signaal, s-video e.a. zijn analoog. Deze kabels dienen voor apparatuur die analoog signaal kunnen uitsturen over de hdmi-poort (99,9% zeker dat je laptop dit niet kan).
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
[..]
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef hongtom het volgende:
female is dat je er iets in kan stoppen, denk aan biologie
Godwin!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |