Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden ook een RB besteld bij Jack en mijn hoesje ziet hetzelfde uit als jouw onderste foto.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:
[ afbeelding ]
Als je ze voor weinig kan bestellen uit Hong Kong is het gewoon cool, maar ik ga niet ¤50 - ¤100 neerleggen voor een paar sloffen.Dan koop ik wel een paar Spaanse sloffen bij de Scapino voor ¤8,50.
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?quote:Op zondag 29 november 2009 12:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:
[ afbeelding ]
Als je ze voor weinig kan bestellen uit Hong Kong is het gewoon cool, maar ik ga niet ¤50 - ¤100 neerleggen voor een paar sloffen.Dan koop ik wel een paar Spaanse sloffen bij de Scapino voor ¤8,50.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?
quote:geslacht: Man
Ik heb niet gezegd dat ze voor mij warenquote:
quote:Relatie Uhu
GOTCHA!! Ik had ze eerst van de Ugg Australia site, maar ze blijken ook beschikbaar van het merk UJJ.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die Ujj sloffen zijn geweldig, heb je een linkje?
Grapje ze zijn toch voor mezelfquote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
GOTCHA!! Ik had ze eerst van de Ugg Australia site, maar ze blijken ook beschikbaar van het merk UJJ.
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-8bf1d30c4b426e518280e81c622b15a3.htm?cm_cat=0&pm1=2
Gobdeal = dus troep?quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Gobdeal = dus troep?
Dit lijkt me namelijk een beetje onmogelijk: http://gobdeal.com/goods.php?id=330
Iemand ervaring met deze site?
Jaaaaaaaaa, ik wil ze dus in het blauw!quote:Op zondag 29 november 2009 12:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sloffen met een merkje.![]()
Neem dan gewoon zoiets
[ afbeelding ]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Gobdeal = dus troep?
Dit lijkt me namelijk een beetje onmogelijk: http://gobdeal.com/goods.php?id=330
Iemand ervaring met deze site?
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.
Sukkel, spreek de waarheid of reageer gewoon niet..quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
GOBDEALS echt super! Mag ook wel in de OP opgenomen worden. Supersnelle shipping en goede en snelle service. 2 weken terug 3 Nokia's N97 en een 42" Panasonic plasma besteld, had ze deze week al in huis. Heb ze meteen door kunnen verkopen voor het dubbele. De TV ook supergoed verpakt en alles in orde binnengekomen.
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Placenta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 14:50 schreef Robin-e30 het volgende:
Vraagje:
Ik importeer maandelijks wat uit het buitenland maar elke keer moet ik in voer rechten betalen. Het bedrag hier van is niet mis !
Voorbeeld ik importeer spullen met een prijs van 500 euro en krijg 125 euro invoer belasting die ik moet betalen.
Nu heb ik de leverancier gemail om te vragen of dat ook anders kan. Bijvoorbeeld op de doos schrijven dat het om used car parts gaat. Waarna zij met een voorstel kwam om een nep bon te maken met 30% minder kosten als dat er egt in de doos zit.
1. Is dit strafbaar ? Wat kunnen de gevolgen zijn.
2. Ik weet dat veel mensen het doen maar heb toch enige twiijfel.
Wie heeft er advies tips en trick's
Robin,
Alsnog belasting betalen + een boete, geloof ik.quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Maar wat zijn de gevolgen ?
Het is fraude. En het is helemaal dom om dit, jullie voorstellen op internet te bevestigen in dit topic.quote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef Robin-e30 het volgende:
Tuurlijk dat begrijp ik.
Maar wat zijn de gevolgen ?
Voor Google hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |