Ik heb er 10 gekocht en in Nederland doorverkocht voor 1000 euro, gewoon bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef Marco001 het volgende:
http://gobdeal.com/goods.php?id=271
lijkt mij fake?
Iemand ervaring met deze website? voor 500 euro is dat wel een awesome laptop namelijk...
jezus wat lelijkquote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
In plaats van magnetronsloffen wil ik graag normale sloffen hebben.
Iemand ooit zoiets tegen gekomen op taobao of vergelijkbaar?
[ afbeelding ]
Je moet de link doorgeven aan Jack en hij geeft dan de prijs aan jou in dollar.quote:Op zondag 29 november 2009 11:05 schreef dj-mike het volgende:
Ik meld me hier ook ff als chineze-troep verslaafde![]()
Ik kwam ineens op fok terecht en ik zag dat er hier echt heel veel mensen gek zijn van de chinese webwinkelsVerder heb ik ook al een stuk of 10 orders bij dealextreme gedaan, en me eerste order vorige maand bij dealperfect! Maar kan iemand mij hier uitleggen hoe Taoboa werkt? Als ik iets wil bestellen moet ik het dan doorgeven aan Jack, en dat hij dat dan bestelt? En zijn de prijzen in dollar?
Je mailt hem naar dealperfectcs01@gmail.com en je krijgt meestal binnen een dag antwoord. Als je de prijs goed vindt ga je naar PBpurchase en kan je daar de link invoeren met kleur maat etc. En je kan hem bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 11:12 schreef dj-mike het volgende:
Super! En kan dat gewoon via Fok in een berichtje? Of moet ik hem mailen?
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.quote:Op zondag 29 november 2009 10:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gekocht en in Nederland doorverkocht voor 1000 euro, gewoon bestellen
De winstopslag van Sony in Nederland is gewoon 1000 euro teveel, profiteer dus snel![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
afbeelding
Komt helemaal goedquote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef Marco001 het volgende:
http://gobdeal.com/goods.php?id=271
lijkt mij fake?
Iemand ervaring met deze website? voor 500 euro is dat wel een awesome laptop namelijk...
quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag hopen dat dit niet echt is heh?quote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb daar net een Nokia besteld, eens kijken of het wat is.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Op Taobao hebben ze wel North Face, maar niet deze riante sloffen.
Zou Jack hieraan kunnen komen? Ze staan nl. niet op taobao.
Ik vind ze wel hipquote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Op Taobao hebben ze wel North Face, maar niet deze riante sloffen.
Zou Jack hieraan kunnen komen? Ze staan nl. niet op taobao.
Ja incl. Je kan de feedback zien helemaal rechts daar staat vaak een hartje met een getal erachter +100 is vaak wel goed. En je kan het natuurlijk ook altijd aan jack vragen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef dj-mike het volgende:
En de prijs die hij vermeld is dan incl. verzendkosten? En hoe kan je zien op Taoboa of ze goede feedbacks hebben? Of helpt Jack je daarmee als je hem een link stuurt?
Sloffen met een merkje.quote:Op zondag 29 november 2009 10:52 schreef xyl333 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een paar maanden geleden ook een RB besteld bij Jack en mijn hoesje ziet hetzelfde uit als jouw onderste foto.quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef dabadbass het volgende:
Mn reeben
[ link | afbeelding ]
Boven:
het hoesje dat ik kreeg
Onder: het hoesje zoals ik die ooit kreeg bij een echte
Dit is de bril (duh)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hip zijn ze zeker, maar deze zijn zijn ook cool omdat ze eigenlijk niet kunnen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |