abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 november 2009 @ 21:24:39 #1
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74920791
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_74920890
Mijn OP wat doe je!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74921040
Hongkong Post will be under a heavier burden because of the increasing packages in the coming Christmas day, so the delivery speed will be a little delay. Hope you all have a kind understanding

Bovenaan de website van www.dealperfect.com
  zondag 22 november 2009 @ 21:30:33 #4
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74921138
doe ff normaal

[ Bericht 86% gewijzigd door Klonk op 22-11-2009 22:41:13 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 22 november 2009 @ 21:30:59 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74921167
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef Semmm het volgende:
Mijn OP wat doe je!
En nu kappen anders laat ik Gerard Joling je OP uitwonen
  zondag 22 november 2009 @ 21:32:55 #6
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74921295
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kreeg van de week spam van een firma 'Sevenchannel' die claimen dat ze beter zijn dan DX en FP.

Toeval? Of lekken er ergens mailadressen weg?

De site lijkt overigens verdomd veel op DP en PB...
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Doet me denken aan de oude naam van DX, was volgens mij ook iets met channel ofzo.
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Die tekst bovenin je browser is precies hetzelfde als bij FP.
Iemand anders die deze spam gehad heeft? Anders zal het wel toeval zijn?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 22 november 2009 @ 21:36:05 #7
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74921454
Ik zat er zo dichtbij!
Maar hij is je gegund monkeybrain!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 21:38:34 #8
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74921567
WOEHOE TOPIC TITEL
Hoi
  zondag 22 november 2009 @ 21:39:37 #9
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74921614
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Unreal88 het volgende:
WOEHOE TOPIC TITEL
Gefeliciteerd. U heeft met succes de TT gekaapt.
6 eien
pi_74921830
Wat zijn mooie boy horloges
pi_74921871
en ik heb gewonnen op Suntek
zag de teller met toeval op 0.50 staan .. dus even wachten en klikte daarna op grab
en won ook nog hahah

Mijn pakketje (ipot) is nog steeds niet gescanned bij HKPOST !

7-11 verzonden al..
  zondag 22 november 2009 @ 21:44:46 #12
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74921883
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Skiet het volgende:
Wat zijn mooie boy horloges
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
Hoi
pi_74921948
Goh, anderhalve dag weg en ik moet al weer quoten in een volgend topic.
quote:
Thx iig, precies wat ik bedoelde! Lijkt overigens wel heel erg op die units die op de bekende sites aangeboden worden. Misschien hebben die ook wel een memory functie. Maar aangezien er toch nauwelijks prijsverschil is, koop ik deze. Ben benieuwd.
pi_74921973
quote:
Aha, dat is nou niet echt een mooiboy horloge imo
pi_74922066
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Aha, dat is nou niet echt een mooiboy horloge imo
'

Dat weet ik wel zeker
  zondag 22 november 2009 @ 21:57:03 #16
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74922607
Overigens, slogan van sevenchannel.com: "Everyday for tomorrow"

... _!
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 22 november 2009 @ 22:00:50 #17
183846 joepie91
pi_74922837
Product van PopBuying:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26178

Firefly Twilight Backlit Illuminated Keyboard $37,99

Ik zit er toch wel serieus over te denken om deze te kopen
pi_74922990
komt nooit heel aan joh
  zondag 22 november 2009 @ 22:04:23 #19
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74923055
Morgen hopelijk weer een paar pakketjes.
pi_74923097
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef joepie91 het volgende:
Product van PopBuying:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je kan s'avonds toch ook gewoon je lamp aanzetten?

Rachel heeft trouwens wel erg misvormde klauwen (als dat rachel is), en ze heeft een mooie boy horloge
pi_74923108
quote:
Product van PopBuying:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ziet r wel mooi uit idd

maar denk dat je hem hier ( of een vervangbare) voor een iets hogere prijs ook kan kopen
met betere kwaliteit/garantie
pi_74923429
tvp
pi_74923516
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

Je kan s'avonds toch ook gewoon je lamp aanzetten?

Rachel heeft trouwens wel erg misvormde klauwen (als dat rachel is), en ze heeft een mooie boy horloge
Worstenpootjes.
kei lief.
  zondag 22 november 2009 @ 22:13:16 #24
183846 joepie91
pi_74923518
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

ziet r wel mooi uit idd

maar denk dat je hem hier ( of een vervangbare) voor een iets hogere prijs ook kan kopen
Wat het dichtste in de buurt komt is volgens mij dat Logitech-ding van 100+ euro. En ik vermoed dat de kwaliteit hiervan wel goed is. Ik zal Jack eens vragen hoe het toetsenbord aanvoelt tijdens het typen: stug of soepel
pi_74923883
  zondag 22 november 2009 @ 22:30:16 #26
183846 joepie91
pi_74924425
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Dat was een soort van TVPleureskuiken?
pi_74924531
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat was een soort van TVPleureskuiken?
Zoiets idd
Morgen is de DV 80 spycam uitproberen, is aan me rc heli vast maken

Als ik die cam aan het werk krijg

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2009 22:33:07 ]
pi_74924556
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef mstr het volgende:
Morgen hopelijk weer een paar pakketjes.

Hmmm morgen is alleen tweede poging pakketjes dag?
  zondag 22 november 2009 @ 22:34:06 #29
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74924592
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hmmm morgen is alleen tweede poging pakketjes dag?
Hier niet
Want ze doen bij mij nooit een 2e poging
pi_74924673
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Hier niet
Want ze doen bij mij nooit een 2e poging
Mijn pakketjesbezorger komt altijd 's middags als ik aan het werken ben...
Meestal is d'r niemand thuis, dan komt die 's avonds nog een keer langs, meestal met het briefje al in zn poten maar dan ben ik meestal wel thuis.
kei lief.
  zondag 22 november 2009 @ 22:36:57 #31
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74924740
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:

is aan me rc heli vast maken

Almeloos breezersletje!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 22 november 2009 @ 22:37:20 #32
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74924759
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Lolque het volgende:

[..]

Mijn pakketjesbezorger komt altijd 's middags als ik aan het werken ben...
Meestal is d'r niemand thuis, dan komt die 's avonds nog een keer langs, meestal met het briefje al in zn poten maar dan ben ik meestal wel thuis.
Dat deed diegene die hier eerst altijd kwam ook.
Kwam altijd aan het einde van de middag, maar tegenwoordig is er een andere.
En die doet het niet
  zondag 22 november 2009 @ 22:39:38 #33
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74924880
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat deed diegene die hier eerst altijd kwam ook.
Kwam altijd aan het einde van de middag, maar tegenwoordig is er een andere.
En die doet het niet
Misschien moet je de batterijen eens vervangen?
6 eien
pi_74924887
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef Zapper het volgende:

[..]

Almeloos breezersletje!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2009 22:40:14 ]
  zondag 22 november 2009 @ 22:40:37 #35
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74924926
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:

[..]

Misschien moet je de batterijen eens vervangen?
Je leeftijd zegt genoeg.
  zondag 22 november 2009 @ 22:41:39 #36
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74924969
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef mstr het volgende:

[..]

Je leeftijd zegt genoeg.
Ik vond 'm goed
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 22:41:56 #37
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74924975
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik vond 'm goed
En puberaal.
pi_74925001
Maar is dat niet gewoon algemeen TNT beleid dat op maandag enkel pakketjes worden bezorgd welke bij de eerste poging (+ niet aangetekend zijn) niet afgeleverd zijn.
  zondag 22 november 2009 @ 23:11:58 #39
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74926166
Hopelijk komen die leuke lampionnetjes optijd aan als ik ze nog bestel
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_74926343
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef dabadbass het volgende:
Hopelijk komen die leuke lampionnetjes optijd aan als ik ze nog bestel
voor waneer? Oud en Nieuw?

Denk t wel.
  zondag 22 november 2009 @ 23:19:22 #41
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74926461
Ja oud en nieuw
  zondag 22 november 2009 @ 23:19:37 #42
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74926468
Ik zit nu ook nog te wachten op DP met een bestelling van 27/10
  zondag 22 november 2009 @ 23:42:37 #44
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74927303
Ik vind het weer tijd voor iets groots nieuws (bijv. van DX naar meerdere shops, toen naar Jack, toen naar taobao, toen nepkleding etc.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74927591
quote:
Product van PopBuying:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Send an Email to me,I will offer a 2$ coupon code for you for this item.
pi_74927647
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

ziet r wel mooi uit idd

For this keyboard ,it is rather hot in Ebay now.

It is a Ebay manager suggest us to update this keyboard
pi_74927760
We will update many football shirt recently.

If any FOK guys has good suggestion,please send Email to me to let me know.

And below are some 1$ coupon code for Popbuying.com ,any order over 3$ can use these coupon code to get 2$ off for his order.

PTFK1120092342TKUQ
PTF2342KTKUQU11200
PT1123422009FKTKUQ
PT2342GTW112009YDC
PT1120234209GTWYDC
PTGTWYDC2342112009
PTGTW1234212009YDC
PTHBA2342MM112009O
PTHBAM2342MO112009
PTHBA2342MMO112009
PTHB2342112009AMMO
PTJKD1120234209AVA
PTJKD1120092342AVA
PT2342JKDA112009VA
PTJ1120234209KDAVA
PTK2342TGOEM112009
PTKTG2342OEMJV1120
PT1120092342KTGOEM
PTK2342TGOEMJ11200
PTLCK112009D2342NZ
PTLCKDNZ1123422009
PT112009L2342CKDNZ
PTL1120023429CKDNZ
PT112009ML2342NRXL
PTMLNRXLQ112342200
PTMLNRXL1123422009
PTMLN112009R2342XL
PTNUQFGXUG11234220
PTN2342UQ112009FGX
PTNU2342QFGX112009
PTNUQF2342GX112009
pi_74927912
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:59 schreef jack-peng het volgende:

And below are some 1$ coupon code for Popbuying.com ,any order over 3$ can use these coupon code to get 2$ off for his order.

PTFK1120092342TKUQ
PTF2342KTKUQU11200
PT1123422009FKTKUQ
PT2342GTW112009YDC
PT1120234209GTWYDC
PTGTWYDC2342112009
PTGTW1234212009YDC
PTHBA2342MM112009O
PTHBAM2342MO112009
PTHBA2342MMO112009
PTHB2342112009AMMO
PTJKD1120234209AVA
PTJKD1120092342AVA
PT2342JKDA112009VA
PTJ1120234209KDAVA
PTK2342TGOEM112009
PTKTG2342OEMJV1120
PT1120092342KTGOEM
PTK2342TGOEMJ11200
PTLCK112009D2342NZ
PTLCKDNZ1123422009
PT112009L2342CKDNZ
PTL1120023429CKDNZ
PT112009ML2342NRXL
PTMLNRXLQ112342200
PTMLNRXL1123422009
PTMLN112009R2342XL
PTNUQFGXUG11234220
PTN2342UQ112009FGX
PTNU2342QFGX112009
PTNUQF2342GX112009

Hi Jack, I think it is for orders which are over 3 dollar
pi_74927992
quote:
I like them! Also with your own number and name on it, great!
Can't wait to buy one for a friend to check how they are.
pi_74928000
Jack if I choose checkout with paypal I get this error

Server Error in '/' Application.

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /checkout/checkout.aspx

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42
pi_74928087
quote:

PTFK1120092342TKUQ
PTF2342KTKUQU11200
PT1123422009FKTKUQ
PT2342GTW112009YDC
PT1120234209GTWYDC
PTGTWYDC2342112009
PTGTW1234212009YDC
PTHBA2342MM112009O
PTHBAM2342MO112009
PTHBA2342MMO112009
PTHB2342112009AMMO
PTJKD1120234209AVA
PTJKD1120092342AVA
PT2342JKDA112009VA
PTJ1120234209KDAVA
PTK2342TGOEM112009
PTKTG2342OEMJV1120
PT1120092342KTGOEM
PTK2342TGOEMJ11200
PTLCK112009D2342NZ
PTLCKDNZ1123422009
PT112009L2342CKDNZ
PTL1120023429CKDNZ
PT112009ML2342NRXL
PTMLNRXLQ112342200
PTMLNRXL1123422009
PTMLN112009R2342XL
PTNUQFGXUG11234220
PTN2342UQ112009FGX
PTNU2342QFGX112009
PTNUQF2342GX112009
gaat er nu 1 of 2 dollar af
tevens tvp
morgen trouwens mijn voetbalshirt ophalen als het goed is
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74928105
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:12 schreef gers het volgende:

[..]

gaat er nu 1 of 2 dollar af
tevens tvp
morgen trouwens mijn voetbalshirt ophalen als het goed is
Er gaat 1 dollar af, net geprobeerd.
pi_74928119
komt 'ie nu met die codes, ik heb een half uur geleden een betaling gedaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74928147
net eventjes wood kanen besteld
FUUUU paypal heeft kuren
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_74928278
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:08 schreef Skiet het volgende:
Jack if I choose checkout with paypal I get this error

Server Error in '/' Application.

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /checkout/checkout.aspx

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42
hier hetzelfde
pi_74928316
quote:

PTFK1120092342TKUQ
PTF2342KTKUQU11200
PT1123422009FKTKUQ
PT2342GTW112009YDC
PT1120234209GTWYDC
PTGTWYDC2342112009
PTGTW1234212009YDC
PTHBA2342MM112009O
PTHBAM2342MO112009
PTHBA2342MMO112009
PTHB2342112009AMMO
PTJKD1120234209AVA
PTJKD1120092342AVA
PT2342JKDA112009VA
PTJ1120234209KDAVA
PTK2342TGOEM112009
PTKTG2342OEMJV1120
PT1120092342KTGOEM
PTK2342TGOEMJ11200
PTLCK112009D2342NZ
PTLCKDNZ1123422009
PT112009L2342CKDNZ
PTL1120023429CKDNZ
PT112009ML2342NRXL
PTMLNRXLQ112342200
PTMLNRXL1123422009
PTMLN112009R2342XL
PTNUQFGXUG11234220
PTN2342UQ112009FGX
PTNU2342QFGX112009
PTNUQF2342GX112009
thanks for couponcodes

jack btw please check your email !
pi_74928525
Ik heb een leuk cadeautje voor mijn vriendin gezien bij popbuying. Echter woont mijn vriendin in Singapore. Weet iemand of het mogelijk is het daar te laten bezorgen?
  maandag 23 november 2009 @ 00:36:05 #58
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74928542
31 stuks 1 dollar korting code, die 2 dollar korting geeft.. geniaal!
was 1 code niet voldoende geweest eigenlijk?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74928584
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:36 schreef mickeyD het volgende:
31 stuks 1 dollar korting code, die 2 dollar korting geeft.. geniaal!
was 1 code niet voldoende geweest eigenlijk?
alle zijn maar 1 malig te gebruiken
pi_74928590
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:35 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb een leuk cadeautje voor mijn vriendin gezien bij popbuying. Echter woont mijn vriendin in Singapore. Weet iemand of het mogelijk is het daar te laten bezorgen?
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
pi_74928614
quote:
popbuying verzend wereldwijd of je moet iets willen verzenden wat daar niet door de douane mag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74929091
Ik zie veel te veel handige dingen op die sites
pi_74930688
Hallo allemaal,

Ik ben een newbee op fok en bij Jack.
Ik heb even een vraagje.
Ik wil een klokje (een relox) voor mijn vrouw bestellen via popbuying.
Het is een taobao oder en kost op taobao 178 yuan.
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Als ik aan Rachel vraag wat het kost komt zij met de prijs:
The price including shipping is $43.08. The estimated weight is 200g.

Als ik yuan via google omreken naar dollar is 178 Chinese Yuan Renminbi = 26.07 USD
Klopt het dat de prijs dan nu 43.08 US is? (dat is een verschil van ± 17 USD)

Kan iemand hier uitleg over geven of doe ik iets fout???
  maandag 23 november 2009 @ 07:18:55 #64
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74930748
Je begrijpt dat Rachel ook winst wil maken zodat ze wat te eten heeft en in een huis kan wonen?

Maar oke, stel je voor dat jij via een contactpersoon/bedrijf iets van een Amerikaanse Marktplaats.nl wil halen (craigslist, maar dat doet er niet toe). Dat bedrijf moet het dan van de verkoper kopen, de verzending naar hun betalen, en de verzending naar jou. Ga dan na dat PayPal iets van 2,4% van het totaalbedrag + ¤0,35 in kosten brengt, en nog meer als je grotere bedragen hebt per maand. Niet alleen dat, maar als koper heb je een koers die altijd lager is dan de actuele koers, als de echte koers 1 euro = 1,45 dollar is, krijg je bij PayPal een koers van 1 euro = 1,41 of 1,42 dollar. Na al dat moet het bedrijf nog winst maken.
Dan kom je uiteindelijk ook op een redelijk wat hogere prijs uit dan alleen de prijs van het product omgerekend met de echte wisselkoers.

Zo, dat was mijn nuttige post in deze reeks voor de komende paar weken.
Kutreeks
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 23 november 2009 @ 09:38:39 #65
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74932004
quote:
Op maandag 23 november 2009 07:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Je begrijpt dat Rachel ook winst wil maken zodat ze wat te eten heeft en in een huis kan wonen?

Maar oke, stel je voor dat jij via een contactpersoon/bedrijf iets van een Amerikaanse Marktplaats.nl wil halen (craigslist, maar dat doet er niet toe). Dat bedrijf moet het dan van de verkoper kopen, de verzending naar hun betalen, en de verzending naar jou. Ga dan na dat PayPal iets van 2,4% van het totaalbedrag + ¤0,35 in kosten brengt, en nog meer als je grotere bedragen hebt per maand. Niet alleen dat, maar als koper heb je een koers die altijd lager is dan de actuele koers, als de echte koers 1 euro = 1,45 dollar is, krijg je bij PayPal een koers van 1 euro = 1,41 of 1,42 dollar. Na al dat moet het bedrijf nog winst maken.
Dan kom je uiteindelijk ook op een redelijk wat hogere prijs uit dan alleen de prijs van het product omgerekend met de echte wisselkoers.

Zo, dat was mijn nuttige post in deze reeks voor de komende paar weken.
Kutreeks
Je bent té goed voor deze wereld!
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 10:10:27 #66
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74932640
help ik me imago op het forum erg naar beneden als ik zeg dat ik die cc horloges ook wel mooi vind?
het is dat ik nooit een horloge draag anders had ik hem voor dat geld zeker besteld
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 23 november 2009 @ 10:13:25 #67
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74932694
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:10 schreef revpolen het volgende:
help ik me imago op het forum erg naar beneden als ik zeg dat ik die cc horloges ook wel mooi vind?
het is dat ik nooit een horloge draag anders had ik hem voor dat geld zeker besteld
In jouw geval valt dat wel mee, haha
6 eien
pi_74932699
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:10 schreef revpolen het volgende:
help ik me imago op het forum erg naar beneden als ik zeg dat ik die cc CK horloges ook wel mooi vind?
en het antwoord is dus ja

pi_74932796
Iemand ervaringen met die Bluetooth headsets?
pi_74932852
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:18 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand ervaringen met die Bluetooth headsets?
ja hoor, bij de kpn winkel heb ik er laatst 1 gekocht! Tot heden werkt hij perfect!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2009 10:29:11 ]
pi_74932978
Ik wil wel een voetbalshirt kopen voor iemand, die minstens 1.90 is. Welke maat moet ik dan hebben?

En waar kan ik hem het beste kopen, als ik hem nog voor kerst wil hebben?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2009 10:29:37 ]
  maandag 23 november 2009 @ 10:27:08 #72
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74932986
Hoe kan ik Jack eigenlijk het beste bereiken? dealperfectcs01@gmail.com of Popbuyingcs@gmail.com. Het is voor een productrequest.
6 eien
pi_74933057
Wachten tot je Paypal-account geactiveerd wordt is kut.
pi_74933138
  maandag 23 november 2009 @ 10:33:44 #75
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74933140
Zijn er meer gegadigeden voor een VOIP (retro) phone? Dan kan ik dat meteen doorgeven aan Jack (als hij al aan deze dingen kan komen!). Meer is lagere prijs

Te gebruiken met IM zoals Skype & MSN.
Voor ¤3.95/month bel je onbeperkt naar Nederlandse nummers. Je kunt natuurlijk ook Skype (prepaid) tegoed kopen. Onderling bellen is gratis!

6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 10:34:25 #76
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74933151
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:33 schreef Tauchmeister het volgende:

6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 10:41:02 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74933290
Om even mijn homo imago op te poetsen, heb net 8 Kanen oordoppen besteld.
Ik heb ze nu dus allemaal de zwarte want witte oordoppen is te gay voor woorden

Krijgen jullie trouwens ook de gekste banners voor horloges of Chinese bruiden
  maandag 23 november 2009 @ 10:45:38 #78
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74933384
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:41 schreef monkeybrain het volgende:
Om even mijn homo imago op te poetsen, heb net 8 Kanen oordoppen besteld.
Ik heb ze nu dus allemaal de zwarte want witte oordoppen is te gay voor woorden
Je hebt alle (zwarte) Kanen earphones binnenkort? Tof!

Laat even weten welke de beste is?
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 10:47:16 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74933410
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:45 schreef Twizu het volgende:

[..]

Je hebt alle (zwarte) Kanen earphones binnenkort? Tof!

Laat even weten welke de beste is?
Jullie voor de gek houden door de meest klote als beste aan te wijzen, vervolgens gaan die sukkels hier massaal inkopen Die is nog leuker dan sukkels die de Paypal site uitpluizen voor abonnement kosten

Ik heb nu 2 modellen, 4 moeten deze week arriveren, plus deze 8
Het moest er toch van komen dus met de $1 korting maar snel besteld
  maandag 23 november 2009 @ 10:49:29 #80
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74933462
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jullie voor de gek houden door de meest klote als beste aan te wijzen, vervolgens gaan die sukkels hier massaal inkopen Die is nog leuker dan sukkels die de Paypal site uitpluizen voor abonnement kosten

Ik heb nu 2 modellen, 4 moeten deze week arriveren plus deze 8
Klopt, alleen jammer dat je de grap nu al verklapt hebt.

Ze zijn wel gaaf, die Kanen earphones.
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 10:52:11 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74933534
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:49 schreef Twizu het volgende:

[..]

Klopt, alleen jammer dat je de grap nu al verklapt hebt.

Ze zijn wel gaaf, die Kanen earphones.
Nee, nu is het een psychologische mindfuck geworden. Zit die horloge homo nu te liegen of zijn dit nu echt de beste
  maandag 23 november 2009 @ 11:09:43 #82
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74933987
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nee, nu is het een psychologische mindfuck geworden. Zit die horloge homo nu te liegen of zijn dit nu echt de beste
Hehe, hoe krijg je het verzonnen, zo op de maandagochtend.
6 eien
pi_74934331
Leuk die codes van Jack als zijn site het niet doet.
  maandag 23 november 2009 @ 12:41:40 #84
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74936303
Wat was die andere site ookalweer? Popbuying en nog iets met pop?
  maandag 23 november 2009 @ 12:42:48 #85
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74936334
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:41 schreef dabadbass het volgende:
Wat was die andere site ookalweer? Popbuying en nog iets met pop?
Popbuying, Dealextreme, Dealperfect (defect), Focalprice?
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 12:46:42 #86
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74936444
Heeft er trouwens ooit iemand aan gedacht om de site http://buyfromtaobao.com/ te gebruiken?

Je plakt de link van taobao in hun site, betaalt de shipping-costs binnen China (zij zitten gevestigd in China)

Zodra zij het pakketje ontvangen sturen ze je een paypal link, je kunt zelfs kiezen voor een foto (als bewijs)

klinkt best leuk, maar is het te vertrouwen?
  maandag 23 november 2009 @ 12:47:16 #87
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74936461
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef Twizu het volgende:

[..]

Popbuying, Dealextreme, Dealperfect (defect), Focalprice?
Ja, maar ik bedoelde die site waar je alleen mee moest bestellen, was dat dan ook popbuying?
pi_74936502
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:46 schreef dabadbass het volgende:
Heeft er trouwens ooit iemand aan gedacht om de site http://buyfromtaobao.com/ te gebruiken?

Je plakt de link van taobao in hun site, betaalt de shipping-costs binnen China (zij zitten gevestigd in China)

Zodra zij het pakketje ontvangen sturen ze je een paypal link, je kunt zelfs kiezen voor een foto (als bewijs)

klinkt best leuk, maar is het te vertrouwen?
Dat soort sites zijn altijd duurder dan via Jack/Rachel. Zij gebruiken meestal geen HKpost waardoor de prijzen qua verzendkosten schrikbarend hoog kunnen zijn. Daarnaast is het zo dat ze eerst vertellen hoe duur een product is om naar hun te laten komen, dat betaal je, en vervolgens zodra het binnen is gaan ze het product wegen. Na het wegen krijg je vervolgens dan een mailtje met de verzendkosten voor het product welke dus aardig hoog kunnen oplopen. Bij Jack/Rachel is het juist zo dat zij direct de prijs van het product incl. verzendkosten naar Nederland berekenen (en ze hebben er bij mij nog nooit naast gezeten) zodat je meteen weet waar je aan toe bent qua kosten.
pi_74936523
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoelde die site waar je alleen mee moest bestellen, was dat dan ook popbuying?
dppurchase
pbpurchase
Of iets in die richting?
pi_74936574
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Is het deze? pbpurchase.com

@Joene94: ik heb al 2 maal enkele dollars moeten bijbetalen omdat ze een verkeerde schatting voor het gewicht hadden gemaakt

[ Bericht 12% gewijzigd door thecuriousone op 23-11-2009 12:55:53 (opmerking Joene94) ]
jaja, en azo...
pi_74936653
And recently we want to choose 3 items for promotion.

Will set the price very very low as 0% profit.

Want to got some suggestion from FOK member
  maandag 23 november 2009 @ 12:55:37 #92
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74936667
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:49 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Dat soort sites zijn altijd duurder dan via Jack/Rachel. Zij gebruiken meestal geen HKpost waardoor de prijzen qua verzendkosten schrikbarend hoog kunnen zijn. Daarnaast is het zo dat ze eerst vertellen hoe duur een product is om naar hun te laten komen, dat betaal je, en vervolgens zodra het binnen is gaan ze het product wegen. Na het wegen krijg je vervolgens dan een mailtje met de verzendkosten voor het product welke dus aardig hoog kunnen oplopen. Bij Jack/Rachel is het juist zo dat zij direct de prijs van het product incl. verzendkosten naar Nederland berekenen (en ze hebben er bij mij nog nooit naast gezeten) zodat je meteen weet waar je aan toe bent qua kosten.
Oh, ik begrijp het, dat stond er inderdaad ook bij. Zij wegen het nogmaals. Het is dus niet heel interessant. Helder
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Joene94 het volgende:

[..]

dppurchase
pbpurchase
Of iets in die richting?
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

ook niet,

Ik ben ook nog eens een keer mn inlog van Popbuying kwijt, en ik kan niet een nieuwe aanvragen want krijg dan een Error.

Er loopt (nog steeds) een bestelling van mij namelijk
pi_74936695
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Joene94 het volgende:

[..]

dppurchase
pbpurchase
Of iets in die richting?
http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr

You can place Dealperfect order online from this link
  maandag 23 november 2009 @ 12:56:42 #94
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74936706
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:55 schreef jack-peng het volgende:

I hope the piggies won't win
  maandag 23 november 2009 @ 12:58:27 #95
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74936749
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef jack-peng het volgende:

[..]

http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr

You can place Dealperfect order online from this link :)
I think I lost my login name, but can't recover it.

Have you got any ideas about my order (placed 27 October, aviator glasses)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error 
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

pi_74936809
quote:

DX sku.30982/sku.30983 would be nice.

in case you didn't know it yet... Your PB checkout page is broken!
jaja, en azo...
pi_74936990
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:01 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

DX sku.30982/sku.30983 would be nice.

in case you didn't know it yet... Your PB checkout page is broken!
jaja, en azo...
  maandag 23 november 2009 @ 13:37:30 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74937160
Dear ikweethetookniet ,

Your order has been shipped from the fulfillment center.

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24086

pi_74937330
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dear ikweethetookniet ,

[ afbeelding ]
Maak je een mini-review als het aankomt? Ik ben benieuwd of je headphones met mic (zoals de Soundmagic MP21) kan gebruiken en of de radio het dan nog doet.
PB is $0.52 goedkoper dan DX!

[ Bericht 5% gewijzigd door thecuriousone op 23-11-2009 13:54:36 (PB is goedkoper) ]
jaja, en azo...
pi_74937615
quote:
Je bedriegt je vriendin door haar een NEP Rolex te geven !
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_74937747
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:53 schreef mvc het volgende:

[..]

Haar pols is veel te smal voor een Relox
pi_74937885
1. 194.171.*.* Apeldoorn, Netherlands 2009-11-23 08:00:00 EST

Welke mede-apeldoorner heeft dat zakmes op suntekstore gewonnen?
  maandag 23 november 2009 @ 14:06:07 #103
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74937935
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:53 schreef mvc het volgende:

[..]

Rustig, het gaat hoogstwaarschijnlijk om een LED varkentje.
6 eien
pi_74938453
Iemand wil dat ik een 16 gb memorystick pro duo kaartje bestel om vuurwerk te filmen met oud&nieuw. Aangezien hij backorder op 7 dagen staat en de shippingtime erg lang is de laatste tijd denk ik niet dat hij dan op tijd aankomt.. Ik heb het hem maar afgeraden
  maandag 23 november 2009 @ 15:27:45 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74938470
quote:

PTFK1120092342TKUQ
PTF2342KTKUQU11200
PT1123422009FKTKUQ
PT2342GTW112009YDC
PT1120234209GTWYDC
PTGTWYDC2342112009
PTGTW1234212009YDC
PTHBA2342MM112009O
PTHBAM2342MO112009
PTHBA2342MMO112009
PTHB2342112009AMMO
PTJKD1120234209AVA
PTJKD1120092342AVA
PT2342JKDA112009VA
PTJ1120234209KDAVA
PTK2342TGOEM112009
PTKTG2342OEMJV1120
PT1120092342KTGOEM
PTK2342TGOEMJ11200
PTLCK112009D2342NZ
PTLCKDNZ1123422009
PT112009L2342CKDNZ
PTL1120023429CKDNZ
PT112009ML2342NRXL
PTMLNRXLQ112342200
PTMLNRXL1123422009
PTMLN112009R2342XL
PTNUQFGXUG11234220
PTN2342UQ112009FGX
PTNU2342QFGX112009
PTNUQF2342GX112009
http://popbuying.com/products.pb/price.3-4

Thanks Jack, we Love you
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_74938486
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Twizu het volgende:

[..]

Rustig, het gaat hoogstwaarschijnlijk om een LED varkentje.
Als ik met een varkentje aankom lacht ze me uit. Ik ben uit het jaar van het varken
pi_74938802
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand wil dat ik een 16 gb memorystick pro duo kaartje bestel om vuurwerk te filmen met oud&nieuw. Aangezien hij backorder op 7 dagen staat en de shippingtime erg lang is de laatste tijd denk ik niet dat hij dan op tijd aankomt.. Ik heb het hem maar afgeraden

Gewoon bestellen en zeggen dat je niet kan garanderen dat hij hem heeft voor oud&nieuw. Is ie wel op tijd binnen is ie blij, is ie niet op tijd binnen dan is het pech maar niks aan te doen.
pi_74939688
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Is deze site van Jack? En is 'ie, als je via Taobao iets wilt bestellen, even goedkoop als via Jack zelf via de mail? Iemand die het antwoord op die vragen weet?

//Ben weer domme vragen aan het stellen, omdat het ook via de mail kan bij hun. Never mind dus.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tandaozhi op 23-11-2009 16:25:38 ]
pi_74940099
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:33 schreef Twizu het volgende:
Zijn er meer gegadigeden voor een VOIP (retro) phone? Dan kan ik dat meteen doorgeven aan Jack (als hij al aan deze dingen kan komen!). Meer is lagere prijs

Te gebruiken met IM zoals Skype & MSN.
Voor ¤3.95/month bel je onbeperkt naar Nederlandse nummers. Je kunt natuurlijk ook Skype (prepaid) tegoed kopen. Onderling bellen is gratis!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gezien dit al de 2e of 3e keer is dat je deze vraag stelt en er geen reacties zijn denk ik dat er geen animo is. Je kunt toch gewoon zo'n ding bij jack bestellen ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_74940462
Wie van jullie heeft er al 's gehandeld met de prijs die bijvoorbeeld Rachel gaf?
pi_74940542
grmbl... heb ik wat besteld bij budgetgadgets. kan ik niet meer inloggen op die account, en recoverpasswordmailtjes komen niet aan/gaan er niet uit.
pi_74940559
Zo, heb heel wat price requests liggen bij Jack. Gister en vandaag gestuurd, ben blij dat hij de laatste tijd zo snel reageert.

Ohja, nog even terugkomend op de horloges.

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4777.html

Absolute aanrader. Zal nog wel een mini-review schrijven.
pi_74940704
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:28 schreef thijs1994 het volgende:
Zo, heb heel wat price requests liggen bij Jack. Gister en vandaag gestuurd, ben blij dat hij de laatste tijd zo snel reageert.

Ohja, nog even terugkomend op de horloges.

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4777.html

Absolute aanrader. Zal nog wel een mini-review schrijven.

Altijd leuk als je wanneer je antwoord hebt even de linkjes en prijzen plaatst. Wie weet zitten er leuke dingen bij. scheelt Jack weer werk dan
pi_74940744
Ik ben trouwens benieuwd hoelang de batterij het van die horloges doet aangezien je die niet kan vervangen
pi_74940820
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoelang de batterij het van die horloges doet aangezien je die niet kan vervangen
Hoezo kan je die niet vervangen?? Ik wel hoor:P. En als ik dat ding naar de juwelier breng om te vervangen ben ik net zoveel geld kwijt als dat ik een nieuwe zou kopen.
pi_74941073
Toch nog een vraag. Waar kan ik nu het adres ingeven? Is dat nadat je de Paypal-procedure doet?
  maandag 23 november 2009 @ 16:46:20 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74941173
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Ik zou dit eigenlijk voor mzelf moeten houden omdat ik een horloge homo ben maar mijn CK leek ook niet open te kunnen. Er zit een heel klein lipje aan de achterkant, deze klik je eraf ipv de gebruikelijke schroeven of schroefdop. Misschien dat die euro loodvrij horloge hetzelfde heeft?
  maandag 23 november 2009 @ 17:15:22 #118
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74942184
Mijn flashlight staat nog steeds op waiting for supplier (5 dgn). Waar kan ik een ticket aanmaken
pi_74942332
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef MagischMannetje het volgende:
Mijn flashlight staat nog steeds op waiting for supplier (5 dgn). Waar kan ik een ticket aanmaken
zucht, http://services.dealextreme.com/

Moeilijk he zelf op HELP klikken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2009 17:20:46 ]
  maandag 23 november 2009 @ 17:26:40 #120
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74942546
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

zucht, http://services.dealextreme.com/

Moeilijk he zelf op HELP klikken?
Ja dat weet ik dan ook nog wel maar ik moet gewoon een vraag over mijn order stellen. En niet over een product die ik mis etc.
pi_74942635
Vraag gewoon daar maar, ze beantwoorden hem wel
pi_74944045
Heb deze net besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29149
Me moeder wou zo'n ding en ze dacht dat ik ze wel goedkoper kon krijgen dan 50 euro
(deze hadden da wel wat meer functies )
Verder nog wat kleine prularia besteld...
pi_74944409
Vandaag is deze aangekomen:

Net geprobeerd op m'n dochtertje haar kamer. Prachtig! Een echte aanrader.
jaja, en azo...
pi_74944465
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef thecuriousone het volgende:
Vandaag is deze aangekomen:
[ link | afbeelding ]

Net geprobeerd op m'n dochtertje haar kamer. Prachtig! Een echte aanrader.
Sorry, die was toch van taobao? En welke kleur is ie(het licht)...

EDIT:
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/210/akOALhte9IE
al gevonden op popbuying

[ Bericht 19% gewijzigd door hongtom op 23-11-2009 19:08:11 ]
pi_74945000
Net dit item gewonnen op Suntekstore

http://www.suntekstore.co(...)ll-phone---pink.html
  maandag 23 november 2009 @ 19:14:00 #126
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74945005
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:58 schreef hongtom het volgende:

[..]

Sorry, die was toch van taobao? En welke kleur is ie(het licht)...

EDIT:
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/210/akOALhte9IE
al gevonden op popbuying
Ik ben die filmpjes helemaal niet eerder tegengekomen!
6 eien
pi_74947841
Iemand hier ervaring met gobdeal.com?
pi_74947923
Geen idee. Ziet er wel goed uit die site. Gewoon proberen.

Ik snap nooit wat er zo "mis" met internet aankopen is... Mensen vertrouwen het nooit zo. Ouwe generatie is natuurlijk alleen acceptgiro's gewend etc.
pi_74948100
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Ben. het volgende:
Geen idee. Ziet er wel goed uit die site. Gewoon proberen.

Ik snap nooit wat er zo "mis" met internet aankopen is... Mensen vertrouwen het nooit zo. Ouwe generatie is natuurlijk alleen acceptgiro's gewend etc.
Ziet er inderdaad goed uit. Nu heb ik op een ander forum een reactie gezien dat het ook goed is. Maar ik weet zelf ook wel dat als het te mooi om waar te zijn is, het dan ook vaak zo is..
Een Macbook voor 400E is namelijk niet echt alledaags
pi_74948202
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad goed uit. Nu heb ik op een ander forum een reactie gezien dat het ook goed is. Maar ik weet zelf ook wel dat als het te mooi om waar te zijn is, het dan ook vaak zo is..
Een Macbook voor 400E is namelijk niet echt alledaags
http://gobdeal.com/goods.php?id=162
wtf dat is goedkoop al is ie niet echt goede kwaliteit...

Ik denk fake, zie het verschil in prijs:
http://www.gobdeal.com/goods.php?id=124
http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921665532063
pi_74948509
quote:
Hehe bullshit dus.. jammer.
pi_74948619
Sonde idd. Prijzen verschilden wel héél erg veel. Jammer idd.
pi_74949183
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:49 schreef Joene94 het volgende:

[..]

You are 120% right

Such site like www.taobaonow.com ,they said they will just charge 10% as profit for the product.

But in fact,their profit is from the high shipping cost. I have a customer ordered 4pcs of soccer shirt from taobaonow,for around 45$,when he want to ship the items,taobaonow charge him 60$ as shipping cost.

For the shipping cost from us for 4pcs soccer shirt,it will be no more than 20$ including tracking number
pi_74949312
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:03 schreef Tandaozhi het volgende:

[..]

Is deze site van Jack? En is 'ie, als je via Taobao iets wilt bestellen, even goedkoop als via Jack zelf via de mail? Iemand die het antwoord op die vragen weet?

//Ben weer domme vragen aan het stellen, omdat het ook via de mail kan bij hun. Never mind dus.
For taobao order,hope you can contact me via Email first.

It has 2 advantage than order without mail.

1st,I will tell you the price including shipping cost,so you just need to charge for 1time,save time.
2nd,I can answer some questions for you before the payment.
pi_74949351
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef jack-peng het volgende:

[..]

You are 120% right

Such site like www.taobaonow.com ,they said they will just charge 10% as profit for the product.

But in fact,their profit is from the high shipping cost. I have a customer ordered 4pcs of soccer shirt from taobaonow,for around 45$,when he want to ship the items,taobaonow charge him 60$ as shipping cost.

For the shipping cost from us for 4pcs soccer shirt,it will be no more than 20$ including tracking number
That's why you are the best Jack
Thanks by the way for the dvd's I received a few days ago
pi_74949408
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef dabadbass het volgende:

[..]

I think I lost my login name, but can't recover it.

Have you got any ideas about my order (placed 27 October, aviator glasses)
[ code verwijderd ]

Please send an Email to me tell me your paypal Email address,I will reset your popbuying password And about your order status
pi_74949467
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef jack-peng het volgende:

[..]

You are 120% right

Die customer was ik!

Ik heb het toen taobaonow naar Jack laten verzenden zodat het minder kostte. Jack heeft het toen zonder winst naar mij gestuurd omdat ik al vaker wat bij hem had gekocht en ook nog meer zou bestellen!
pi_74949473
Nog een tipje voor de Firefox-gebruikers.

http://www.fxware.com/

Hiermee kun je prijzen heel makkelijk omrekenen. Werk met alles zolang het maar een getal is.
pi_74949516
Net mail terug van jack, binnen 5 minuten antwoord
quote:
HI! Tom!

Thank you for your Email

To the item: http://item.taobao.com/au(...)fa694b2.htm?cm_cat=0

For 2GB:52.82$ including shipping and tracking number
For 4GB:56.57$ including shipping and tracking number
For 8GB:64.07$ including shipping and tracking number

I will update this item in our website soon

Best regards,
Jack
Ben wel benieuwd naar dit item...
  maandag 23 november 2009 @ 21:28:30 #140
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74949542
quote:
Product van PopBuying:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Protip: logitech g11.. http://tweakers.net/price(...)gaming-keyboard.html

You're welcome.
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dear ikweethetookniet ,

[ afbeelding ]
Dingetjes werken goed.! (in ider geval die voor HTC, maar aangezien hetzelfde merk..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74949958
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Hoezo kan je die niet vervangen?? Ik wel hoor:P. En als ik dat ding naar de juwelier breng om te vervangen ben ik net zoveel geld kwijt als dat ik een nieuwe zou kopen.

Hoe vervang je die dan? Het klokje zit vast op de band, ik zie niet hoe ik die los kan krijgen en de achterkant kan openen. Als je weet hoe hoor ik het graag
pi_74949992
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:27 schreef hongtom het volgende:
Net mail terug van jack, binnen 5 minuten antwoord
[..]

Ben wel benieuwd naar dit item...
Ziet er goed uit! jammer alleen dat ze altijd de iphone interface/icoontjes stelen maar dan op een lelijke manier
pi_74950988
Ik wil deze op m'n fiets, zit helaas geen 12V aansluiting op m'n fiets
http://www.suntekstore.co(...)-car-truck-boat.html

EDIT: Alternatief gevonden, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23681
Misschien toch maar eens aanschaffen
pi_74951178
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:03 schreef Semmm het volgende:
Ik wil deze op m'n fiets, zit helaas geen 12V aansluiting op m'n fiets
http://www.suntekstore.co(...)-car-truck-boat.html

Tis wel iets voor in de auto
pi_74952819
Wat de n@#k:
http://gobdeal.com/category.php?id=29

Als ze die prijzen zouden verdubbelen zijn ze nog MEGA goedkoop... Denk dat ik er toch maar eens een mailtje aan waag!

Maar het ruikt wel een beetje naar oplichting dit.
pi_74952944
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:45 schreef robbey het volgende:
Wat de n@#k:

Als ze die prijzen zouden verdubbelen zijn ze nog MEGA goedkoop... Denk dat ik er toch maar eens een mailtje aan waag!

Gast als je hier aan twijfel of het echt is dan gaat het niet meer goed komen met jou

Nee, dit is duidelijk fake, elke chinese site die fake is heeft deze lay-out. dus mail nou maar niet, dat bespaart je weer wat tijd.
  maandag 23 november 2009 @ 22:50:04 #147
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74952989
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:45 schreef robbey het volgende:
Wat de n@#k:

Een beetje? Als dit geen oplichting is eet ik mijn schoen op!
quote:
Welcome to shopping on www.Gobdeal.com. You will find very good price and best after-sale service. All our products are made in Korea. And you will be get more benefit after you become our vip. Thank you!
6 eien
pi_74953106
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Een beetje? Als dit geek oplichting is eet ik mijn schoen op!
[..]

Je hoeft je schoen dus niet op te eten
pi_74953191
Net een motor besteld, koopje

http://gobdeal.com/goods.php?id=439
pi_74953528
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Een beetje? Als dit geen oplichting is eet ik mijn schoen op!
[..]

Ik weet t maar ik wil weleens weten hoe ze te werk gaan. Weinig die site over te googlen trouwens...

Misschien ga ik gewoon iets goedkoops bestellen en afwachten... De spanning is die paar $ wel waard
  maandag 23 november 2009 @ 23:04:04 #151
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74953610
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef robbey het volgende:

[..]

Ik weet t maar ik wil weleens weten hoe ze te werk gaan. Weinig die site over te googlen trouwens...

Misschien ga ik gewoon iets goedkoops bestellen en afwachten... De spanning is die paar $ wel waard
Ik heb nog niks onder de $100 gezien. Ze willen natuurlijk niet voor een paar dollar door de mand vallen.

Mocht je toch iets van plan zijn: niet met je creditcard betalen!
6 eien
pi_74953732
dat is het hem nou juist, er is niks goedkoops
pi_74953827
Juist wel met creditcard, visa is toch verzekerd? Of is het niet gewoon het makkelijkst om het geld in een envelop te doen?
pi_74953828
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef robbey het volgende:

[..]

Hier heb je het al; iets goedkoops..

zul je zien dat ze die goedkope dingen wel verzenden, en bestel je een camera of playstation van 200 euro
word die niet geleverd

gewoon niet besteden, tevens zie ik ook wel vaker fouten in de merknamen staan ( SUMSUNG )
pi_74953886
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef robbey het volgende:
Juist wel met creditcard, visa is toch verzekerd? Of is het niet gewoon het makkelijkst om het geld in een envelop te doen?

PayPal gebruiken.
pi_74953997
Momenteel ben ik opzoek naar een Nintendo Advance SD Flash cardridge, kortom een flash cardridge waarin je een SD kaartje kunt doen. Iemand enig idee waar die te koop zijn?
  maandag 23 november 2009 @ 23:17:06 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74954163
kwak de sjang sjang de jouw jouw.... MIAUUWWW MIAUWWW

Jack, you should sell cd's with the soundtracks of these video's, hilarious

pi_74954452
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef monkeybrain het volgende:

HAHAHA GE-NI-AAL !!!!
pi_74954462
Iemand al ervaring met de shirtjes via popbuying? http://www.popbuying.com/products.pb/category.134
  maandag 23 november 2009 @ 23:29:03 #160
183846 joepie91
pi_74954639
quote:

Those LED fans, where you can set a text yourself, and then it rotates on the fan (not the ones with 4 texts preloaded, you really have to be able to set your own texts!), those are very popular, and cheap. Also, if you could get a pedobear doll (http://encyclopediadramatica.com/Pedobear), I think a lot of Fok! users (and 4chan users) would buy one.
pi_74954702
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef Greatmarked het volgende:
Iemand al ervaring met de shirtjes via popbuying? http://www.popbuying.com/products.pb/category.134
Je kunt beter gewoon een taobao order doen.
Dan krijg je ook een broekje erbij voor een lagere prijs dan $18.99.
Hier staan er ook geen logo's op, via taobao kun je die wel vinden.
pi_74954739
Mijn telefoon is eindelijk onderweg!!

En nog wat andere meuk onderweg en in bestelling, eerste kerstkado voor ivetje al besteld
  maandag 23 november 2009 @ 23:50:24 #163
183846 joepie91
pi_74955362
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:13 schreef Apekoek het volgende:
Momenteel ben ik opzoek naar een Nintendo Advance SD Flash cardridge, kortom een flash cardridge waarin je een SD kaartje kunt doen. Iemand enig idee waar die te koop zijn?
?

Je bedoelt Gameboy Advance?
  maandag 23 november 2009 @ 23:50:44 #164
183846 joepie91
pi_74955371
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn telefoon is eindelijk onderweg!!

En nog wat andere meuk onderweg en in bestelling, eerste kerstkado voor ivetje al besteld
Welke telefoon?
pi_74955512
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

?

Je bedoelt Gameboy Advance?
Haha jep, dat bedoel ik. Waar zou ik die kaartjes kunnen vinden? Met USB kabel zonder SD zou eventueel ook nog kunnen. Helaas zijn die bij dealextreme uitverkocht (of alleen met een ouderwetse serieele kabel).
  maandag 23 november 2009 @ 23:59:17 #166
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_74955656
tvp
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_74956009
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:30 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Je kunt beter gewoon een taobao order doen.
Dan krijg je ook een broekje erbij voor een lagere prijs dan $18.99.
Hier staan er ook geen logo's op, via taobao kun je die wel vinden.
Staat wel logo op. Is ook met broekje. En is ook met naam en nummer.
Volgens mij moeten deze shirts dus wel wat zijn.
pi_74956114
Hij bedoelt het n1ke of abidas logo
pi_74959707
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Welke telefoon?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:56:48 #170
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74961044
Mooi dat ik nog niets heb ontvangen:

pi_74961155
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:56 schreef dabadbass het volgende:
Mooi dat ik nog niets heb ontvangen:

[ link | afbeelding ]
Ik had 6 dingen van ebay (camera hoesje en een paar md80 cams) die allemaal op 26 oktober verzonden waren. Één ding kreeg ik na 2 weken, eentje na 3 weken en de rest is ook nog niet binnen
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:00:30 #172
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74961174
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik had 6 dingen van ebay (camera hoesje en een paar md80 cams) die allemaal op 26 oktober verzonden waren. Één ding kreeg ik na 2 weken, eentje na 3 weken en de rest is ook nog niet binnen

ook uit Hong Kong?
pi_74961192
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef dabadbass het volgende:

[..]

ook uit Hong Kong?
Jup
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:02:44 #174
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74961248
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:01 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Jup
Maar mijn bestelling van DX rond dezelfde dagen, heb ik al een week binnen
pi_74961288
Ja, vage boel dus bij Hongkong Post
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:05:34 #176
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74961372
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef GuitarJJ het volgende:
En de kerst komt er ook aan, ik vind het niks
pi_74961390
Of de douane!
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:06:55 #178
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74961407
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:06 schreef Fastmatti het volgende:
Of de douane!
Dan krijg je toch een inklaringsbrief ofwat?
pi_74961701
Er is vast een vliegtuig van hong kong post gekaapt/gecrasht
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:19:05 #180
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74961819
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef mvc het volgende:
Er is vast een vliegtuig van hong kong post gekaapt/gecrasht
Wordt het niet per schip langs Somalie gestuurd?

[ Bericht 0% gewijzigd door dabadbass op 24-11-2009 11:29:43 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:55:41 #181
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74963027
Ik heb van eBay een 5mw laser besteld voor 4,50 ofzo. 1 November shipped maar die is er ook nog niet (HongKong). Meestal zijn ze van eBay toch wel sneller..
pi_74963175
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil wel een voetbalshirt kopen voor iemand, die minstens 1.90 is. Welke maat moet ik dan hebben?

En waar kan ik hem het beste kopen, als ik hem nog voor kerst wil hebben?
XL, als ie geen overgewicht heeft.
pi_74963381
Voor kerst gaat volgens mij NOOIT meer lukken. Als je nu besteld is het alweer 2010. Ik heb 1 november wat besteld van DX, en heb het nog steeds niet ontvangen. Nu met de december dagen zal alles wel 2x langer duren.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:17:07 #184
226677 revpolen
pi_74963668
ben iig wel blij om te lezen dat de pakketjes ook zo traag zijn ik wacht ook nog op pakketten van 27-10 enzo...
heb totaal 1000,- onder weg en nog niks binnen ...
wachten duurt lang momenteel
maarja eens komt het binnen!!
hoelang duurd het btw voor je post krijgt van de douane?
als hun het zouden hebben... ( zijn grote pakketten )
pi_74963820
Ik kan de Gilette scheermesjes nergens meer vinden?
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:29:16 #186
226677 revpolen
pi_74963943
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:23 schreef Niekeuh het volgende:
Ik kan de Gilette scheermesjes nergens meer vinden?
wees blij
pi_74964251
Indd wees blij je haald je gezicht er mee open !
pi_74964275
Ik wacht hier ook nog op pakketjes... duurt het nu al zo lang ivm kerst ? ?
pi_74964354
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:17 schreef revpolen het volgende:
ben iig wel blij om te lezen dat de pakketjes ook zo traag zijn ik wacht ook nog op pakketten van 27-10 enzo...
heb totaal 1000,- onder weg en nog niks binnen ...
wachten duurt lang momenteel
maarja eens komt het binnen!!
hoelang duurd het btw voor je post krijgt van de douane?
als hun het zouden hebben... ( zijn grote pakketten )
1000 pleuries onderweg!? Ben je aan het handelen met chinees spul ofzo?
pi_74964388
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:41 schreef Robin-e30 het volgende:
Indd wees blij je haald je gezicht er mee open !
pi_74965127
quote:
Reken maar op 10 dagen extra verzendtijd. Mijn pakje werd ingescand bij HK post op de 14e, en hij is nu pas geshipped.
pi_74965156
Iemand al een idee hoe ik het batterijtje van dit horloge moet vervangen?

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4780.html

Het horloge zit op de band vast, het is dus 1 lang bandje. Ik zie niet hoe ik die open zou moeten krijgen.
pi_74965350
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef Skiet het volgende:
Iemand al een idee hoe ik het batterijtje van dit horloge moet vervangen?

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4780.html

Het horloge zit op de band vast, het is dus 1 lang bandje. Ik zie niet hoe ik die open zou moeten krijgen.
Al is gevraagd op de markt? Daar staat vast wel een tent met horloges .
pi_74965407
Het gaat er om dat de kast vastzit op de band. Ik kan dus niet aan de achterkant van de kast komen. Iemand hier zei dat het wel mogelijk was, dat wil ik dan wel graag horen van die persoon.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:39:07 #195
131319 mickeyD
pi_74965473
iemand zn ebay cam nou al es binnen? (verkoper: Strong-Stock)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:39:36 #196
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74965491
quote:

Zou echt geweldig zijn!
pi_74965640
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef mickeyD het volgende:
ik nog niet, veiling gewonnen op 7/11
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_74965883
Hmm heb jack een mail gestuurd met de vraag over een item op taobao... ben benieuwd!
pi_74965950
Net deze ontvangen, 19e verstuurd. Wel lekker op tijd dus

Wel windproof vergeleken met mijn andere lighters.
pi_74966061
0/26/2009 4:24:25 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]
Kom nou eens binnen gvd!
Ik ga Jack maar eens mailen
kei lief.
pi_74966092
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:11 schreef Lolque het volgende:
0/26/2009 4:24:25 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]
Kom nou eens binnen gvd!
Ik ga Jack maar eens mailen

We hebben er allemaal last van.

Destination - Netherlands

The item (RTXXXXXXXXXXXxHK) was posted on 27-Oct-2009.

Wat is dit voor status trouwens? Lijkt me niet echt een goede of wel dan? Al me andere dingen staat gewoon left hong kong bij..
pi_74966299
mijn jevuntus shirt met bedrukking is binnen valt niet tegen
pi_74966336
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef JapieGijs het volgende:
Iemand hier ervaring met gobdeal.com?
oplichters, hebben geen paypal, alleen bankoverschrijving
en verkopen dell producten
http://gobdeal.com/search(...)OjEyNTkwNjg3Njc7fQ==

Dell verkoopt nl alleen via hun eigen stores en niet via resellers.
pi_74966392
Eens kijken of de 'Jack'formule een positieve waarde als uitkomst heeft...
pi_74966437
quote:

What about this:
jaja, en azo...
pi_74966472
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:19 schreef gers het volgende:
mijn jevuntus shirt met bedrukking is binnen valt niet tegen
foto's

wat heb je ervoor betaald ?
pi_74966581
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef mickeyD het volgende:
Ik heb dezelfde als jij, direct die dag besteld, nog steeds niet binnen. Had de verkoper al gevraagd of hij een tracking nummer had toegevoegd. Maar dat heeft ie niet.

Ik ga hem maar eens een berichtje sturen waar ie blijft...
pi_74967051
Direct antwoord:
quote:
Dear Friend,
Have a nice day.We shipped this item on 25 Oct by Hongkong Post Office.Generally speaking,to Nertherland,it will take 5-6 weeks to arrive.Please be patient to wait for it.It is still on the way,but it will arrive.Don't worry.
If you have any question please feel free to contact us.

Regards
pi_74967255
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef veda het volgende:
Direct antwoord:
[..]

En als je wacht, kan je geen claim meer aanmaken. Dus dan heeft hij z'n geld, en jij geen cam

Edit; Net de freebie Xbox 360 headset gewonnen, net nodig was oude vorige week gebroken
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:01:43 #210
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74967262
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef veda het volgende:
Direct antwoord:
[it will take 5-6 weeks]

Dat is behoorlijk lang
pi_74967347
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oplichters, hebben geen paypal, alleen bankoverschrijving
en verkopen dell producten
http://gobdeal.com/search(...)OjEyNTkwNjg3Njc7fQ==

Dell verkoopt nl alleen via hun eigen stores en niet via resellers.
Dat kan gewoon niet echt zijn inderdaad, ze verkopen macbookpros voor 350 euro.
Laten we hun website hacken en terroriseren met mails.
pi_74967374
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef blizzardo het volgende:
Hij bedoelt het n1ke of abidas logo
Ahhh, nee nu je het zegt zit die er inderdaad niet op!
Nou ja, jammer. Ik mail Rachel wel of ze ook mét logo kan regelen.
Duimen dat dat voor dezelfde prijs kan maar dat zal vast weer duurder zijn.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:11:11 #213
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74967572
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:04 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ahhh, nee nu je het zegt zit die er inderdaad niet op!
Nou ja, jammer. Ik mail Rachel wel of ze ook mét logo kan regelen.
Duimen dat dat voor dezelfde prijs kan maar dat zal vast weer duurder zijn.
Nee hoor ik heb voetbal Tenues voor die prijs gehaald. En ook voor een nog lagere prijs dan dat!
pi_74967575
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:

[..]

We hebben er allemaal last van.

Destination - Netherlands

The item (RTXXXXXXXXXXXxHK) was posted on 27-Oct-2009.

Wat is dit voor status trouwens? Lijkt me niet echt een goede of wel dan? Al me andere dingen staat gewoon left hong kong bij..
Dan kan het nog wel even duren!
Eerst komt nog een planning wanneer het pakketje Hong Kong zal verlaten (welke planning trouwens niet gehaald zal worden) en dan wordt het verstuurt.
Mijn pakketje is de 10e verzonden, de 12e gescand, op de 17e stond er dat het pakketje de 19e Hong Kong zou verlaten maar deze planning staat er nog steeds, dus al met al al 14 dagen ligt het pakketje bij de HKP.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:25:37 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74967985
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Skiet het volgende:
Het gaat er om dat de kast vastzit op de band. Ik kan dus niet aan de achterkant van de kast komen. Iemand hier zei dat het wel mogelijk was, dat wil ik dan wel graag horen van die persoon.
De horlogehomo zal je even helpen
Dit is een bund strap, deze zul je eerst moeten verwijderen voordat je bij de achterkant kunt. Het zit net zoals een normaal bandje vast met pushpinnetjes in het horloge. Zo ziet ie er zonder horloge uit

De dubbelwandige kopjes staan nu in de Blokker krant, 2 voor 10 euro ofzo.
pi_74968080
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Nee hoor ik heb voetbal Tenues voor die prijs gehaald. En ook voor een nog lagere prijs dan dat!
Oke, mooi! Fijn om te horen! Ik doe eventjes een mailtje richting Rachel dan.
pi_74968324
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De horlogehomo zal je even helpen
Dit is een bund strap, deze zul je eerst moeten verwijderen voordat je bij de achterkant kunt. Het zit net zoals een normaal bandje vast met pushpinnetjes in het horloge. Zo ziet ie er zonder horloge uit

[ afbeelding ]

De dubbelwandige kopjes staan nu in de Blokker krant, 2 voor 10 euro ofzo.

Thanks voor de hulp. Het lijkt daar inderdaad op, maar ik zie echt niet hoe ik hem kan verwijderen. Ik zie de pinnetjes nu zitten, grof geweld om ze los te krijgen of niet? Kan ze niet eruit tikken..
pi_74968821
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:01 schreef jopiede het volgende:

[..]

En als je wacht, kan je geen claim meer aanmaken. Dus dan heeft hij z'n geld, en jij geen cam

Edit; Net de freebie Xbox 360 headset gewonnen, net nodig was oude vorige week gebroken
Ik vraag mijn geld terug bij paypal als ik 40 dagen na bestellen het product nog niet heb. Zo doe ik dat altijd met ebay orders. Het is me nog nooit gebeurd dat ik het product nog kreeg na die 40 dagen. Maargoed eens moet de eerste keer zijn. Ben dan wel weer zo eerlijk om mijn claim in te trekken als ik het heb ontvangen (een claim duurt ook weer anderhalve - 2 maand).
pi_74968845
PayPal is eindelijk geactiveerd
pi_74968862
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef Skiet het volgende:

[..]

Thanks voor de hulp. Het lijkt daar inderdaad op, maar ik zie echt niet hoe ik hem kan verwijderen. Ik zie de pinnetjes nu zitten, grof geweld om ze los te krijgen of niet? Kan ze niet eruit tikken..
Je bedoelt de pinnetjes die het horloge met het bandje vastmaken?

Dit zijn buisjes, met aan het uiteinde 2 losse stukjes en een veertje in het buisje. Wat je dus zult moeten doen is een los stukje (meestal maken ze hier ribbeltjes oid op) naar binnen te drukken en dan het staafje uitnemen.

edit:
Zo zien de pinnen er uit die het bandje met het horloge vastmaken:

(dit geld voor alle horloges, uitzonderingen daargelaten)
pi_74968981
Weet iemand hier hoe je, als je bijv. via Google Translate op Taobao hebt gesurfd, je het Google Translate-gedeelte uit de links van artikelen haalt? Ik denk dat Rachel/Jack liever de link (en dus de webpagina) in hun Chinese vorm hebben, maar ik heb even niet kunnen vinden hoe je dit nou doet (ja, extensief lopen googlen enzo)
pi_74969053
Jack can you put this in your special promotion 0%?
pi_74969205
Help, ik heb geen CC gekoppeld aan PayPal. Wat is nu de beste optie?
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:25:06 #224
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74969252
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Fastmatti het volgende:
Help, ik heb geen CC gekoppeld aan PayPal. Wat is nu de beste optie?
Je kunt je bankrekening koppelen.
6 eien
pi_74969330
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:13 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hier hoe je, als je bijv. via Google Translate op Taobao hebt gesurfd, je het Google Translate-gedeelte uit de links van artikelen haalt? Ik denk dat Rachel/Jack liever de link (en dus de webpagina) in hun Chinese vorm hebben, maar ik heb even niet kunnen vinden hoe je dit nou doet (ja, extensief lopen googlen enzo)
Rechtsbovenin staat:
Weergave: Vertaling(aangevinkt) Origineel (niet aangevinkt)
dus gewoon origineel aanvinken
pi_74969339
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef Twizu het volgende:

[..]

Je kunt je bankrekening koppelen.
Heb ik gedaan, maar ik krijg deze melding
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
pi_74969375
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

[..]

Heb je die 2 cent bedragen over gekregen en ingevuld bij PayPal?
pi_74969387
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

[..]

Zet geld over van je bankrekening naar je paypal rekening, dan kan je daarmee betalen
Dat werkt al maanden perfect bij mij.

Geld overzetten duurt ongeveer 8 dagen bij mij.
pi_74969491
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef Semmm het volgende:

[..]

Heb je die 2 cent bedragen over gekregen en ingevuld bij PayPal?
Ja.
quote:
* Rekeningtype: Privé Opwaarderen
* Status: Gecontroleerd
Moet ik dan toch geld overmaken naar mijn PayPal account?
pi_74969531
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Ik zou zeggen, probeer dat inderdaad eerst maar.
Ik denk dat zodra het geld dan van je rekening is geplukt dat Paypal vertrouwen in je heeft en je dan gewoon kunt bestellen.
pi_74969737
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ja.
[..]

ik moest een paar dagen wachten totdat ik gewoon zonder CreditCard kon betalen gewoon dat Paypal het geld van mn rekening afschreef..

dus misschien over een paar dagen??
pi_74969774

slechte pic van het jevuntus shirt
pi_74969778
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

ik moest een paar dagen wachten totdat ik gewoon zonder CreditCard kon betalen gewoon dat Paypal het geld van mn rekening afschreef..

dus misschien over een paar dagen??
Heb hem inderdaad net geactiveerd. Misschien maar even een paar dagen wachten

Ik baal wel een beetje. Wil juist vermijden dat ik mijn CC moet gebruiken, krijg je dit
pi_74969910
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Rechtsbovenin staat:
Weergave: Vertaling(aangevinkt) Origineel (niet aangevinkt)
dus gewoon origineel aanvinken
Ja maar als je verder hebt geklikt binnen het vertaalde gedeelte, dan valt die frame weg. Dus dan kan je dat niet meer aanklikken. (Gebruik Firefox)
pi_74970200
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:16 schreef Skiet het volgende:
Jack can you put this in your special promotion 0%?
[ afbeelding ]
Wat heb je hieraan? Wat kan je ermee doen?? Zie 't nut er niet van in. En Jack is langzaam geworden, heb zo'n 5 tb requests in z'n mailbox gedropt nog steeds geen answer.

Maak toch es aan man. Ik wil een mail terug. Kan ik altijd van genieten.
pi_74970262
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Wat heb je hieraan? Wat kan je ermee doen?? Zie 't nut er niet van in. En Jack is langzaam geworden, heb zo'n 5 tb requests in z'n mailbox gedropt nog steeds geen answer.

Maak toch es aan man. Ik wil een mail terug. Kan ik altijd van genieten.
tb requests doe ik gewoon via die website, dat werkt goed, verzendkosten krijg je wel pas achteraf, maar jack maakt het (meestal) niet duur
pi_74970310
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Reken maar op 10 dagen extra verzendtijd. Mijn pakje werd ingescand bij HK post op de 14e, en hij is nu pas geshipped.
Wanneer is die verzonden( dus vanaf PB/DP gezien?)

die van jullie zijn allemaal mooi gescannend etc al; mijne is nu al 20 dagen 'onderweg' van jack naar HKpost en nog steeds niet gescannend!
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:44:12 #238
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74970651
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef Skiet het volgende:

[..]

Google even pushpins en er zal wel een video tevoorschijn komen hoe dat precies werkt.
Je moet die ribbels naar binnen indrukken en dan komt ie los, echt een kut systeem. Je kunt het met een aardappelmesje doen maar dan wel het lemmet vasthouden anders wiebelt het veel teveel.
pi_74970758
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:59 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
slechte pic van het jevuntus shirt
Mogen we je naam niet zien?
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:49:55 #240
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74970845
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef Fastmatti het volgende:

http://gobdeal.com/goods.php?id=55

Zouden dat de verzendkosten zijn? Dus zonder de feitelijke aanschaf van de motorfiets?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:54:27 #241
183846 joepie91
pi_74971037
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef Fastmatti het volgende:

Nep-Goldwing?
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:00:30 #242
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74971306
quote:

The cd question is really good.. However.. The product movie with the music combined = scary as fuck.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74971727
Heb Jack gemaild, dus ben benieuwd
pi_74972053
Overigens zijn er nog steeds werkenden kortingscodes op de lijst van pagina 1.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:24:13 #245
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74972311
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef neo2000 het volgende:

[..]

The cd question is really good.. However.. The product movie with the music combined = scary as fuck.
Kyle is also rubbing that hairy item a bit too long
pi_74972384
Vandaag weer een DX pakje binnen.. Volgens mij hebben ze het echt druk daar in China.

Order placed on 7/9/2009 4:50:33 PM
Shipment Date: 10/31/2009 7:41:45 AM
Arrived: 11/24/2009
pi_74972411
Ik wil een GBA flash kaart, waar vind ik die ? (minimaal met usb of sd oid.)
pi_74972452
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef EdVe het volgende:
Vandaag weer een DX pakje binnen.. Volgens mij hebben ze het echt druk daar in China.

Dude, 4 maanden?
pi_74972482
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dude, 4 maanden?
Terwijl de Mexicaanse griep ongeveer al voorbij is
pi_74972772
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil een GBA flash kaart, waar vind ik die ? (minimaal met usb of sd oid.)
http://dealextreme.com/details.dx/sku.25752
Nadeel: pas maar 1 spel tegelijk op.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.14294
Passen al wat meer spellen op.
pi_74973023
Ja van mij mag m'n pakje ook wel een keer komen. Zit al 1,5 maand te wachten ofzo.
pi_74973421
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Die eerste waar maar 1 spel op past vin dik een afrader... Kostte me een partij moeite om mijn spelletje daar op te krijgen...

Maargoed, als het eenmaal werkt, werkt het goed. Kunnen er ook meerdere spellen op. Is mij nooit gelukt, klasgenoten wel. De software maakt dan van al je gba spelletjes 1 'game' en zet die op het kaartje. Maar dat samenvoegproces werkte dus niet bij mij.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11179
daar gaat een sd kaart in. Dat lijkt me beter. Heb hem zelf verder niet.
pi_74973470
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dude, 4 maanden?
Ja, hun Ticket systeem werkt niet echt lekker snel
Was steeds uitverkocht, maar zou snel weer in voorraad zijn.
Geef je na veel gemail en weken later maar aan dat ze de boel mogen annuleren, krijg je een mail dat het verstuurt is..
pi_74973485
Sinds ik die site van suntekstore hier heb vermeld win ik niks meer
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:55:26 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74973802
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef EdVe het volgende:

Hebben ze bij de Action voor 80 cent ofzo.
Had ze voor wat kluswerk gehaald, doe dat ding over mijn bek... haal adem... mijn hele werkbril vol mist
De stoflongen maar voor lief genomen
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:58:31 #256
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74973949
Hoe werkt dat op suntekstore.com nou precies
Als de teller op 00:00:00 staat snel klikken?
pi_74974055
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Die 2e link, werkt dat met USB of SD kaart? Aangezien de eerste link flash card een serieele kabel heeft wat ik dus sowieso niet kan gebruiken.
pi_74974160
Gewoon oplichterij dat suntekstore zit netjes af te tellen en gelijk geklikt maar toch zo'n helaas venster
pi_74974194
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef hongtom het volgende:
Gewoon oplichterij dat suntekstore zit netjes af te tellen en gelijk geklikt maar toch zo'n helaas venster
Bij jou ook al
pi_74974223
bij mij ook
pi_74974324
Stomme Canadezen
pi_74974362
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef veda het volgende:
bij mij ook
Ik snap echt niet hoe je dan sneller kan zijn, zit zeker zo'n gast vlak naast de server of zow... ik zach de 00:00:00 amper en ik klikte al
pi_74974556
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef hongtom het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe je dan sneller kan zijn, zit zeker zo'n gast vlak naast de server of zow... ik zach de 00:00:00 amper en ik klikte al
Met een beetje javascript kennis moet het volgens mij wel mogelijk zijn om een Firefox plugin te maken die op de knop drukt (de ajax request doet) als de teller op 0 staat.
Vergeet niet dat er zo veel mensen tegelijkertijd klikken, zelfs dan, is de kans nog groot dat je niet wint.
pi_74974745
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:

[..]

Met een beetje javascript kennis moet het volgens mij wel mogelijk zijn om een Firefox plugin te maken die op de knop drukt (de ajax request doet) als de teller op 0 staat.
Vergeet niet dat er zo veel mensen tegelijkertijd klikken, zelfs dan, is de kans nog groot dat je niet wint.
Ik vind het gewoon oneerlijk
pi_74975281
Gaat nu wel erg snel ; steeds zijn die canadezen voor ons ..

al moet ik zeggen dat ik al wel 2 x heb gewonnen !
pi_74975673
Wat is de webshop ookalweer waar we destijds van die plectrums konden kopen voor een lage prijs?
pi_74976153
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Fastmatti het volgende:
Zou zoiets nu werken?

http://www.suntekstore.co(...)ftener-reusable.html

Volgens mij kan je ook gewoon een tennisbal gebruiken. Sommige kledingwinkels krijg je dat bij bepaalde artikelen erbij.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:58:40 #269
183846 joepie91
pi_74976567
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef hongtom het volgende:

[..]

Op 20 seconden even refreshen, de timer loopt niet helemaal synchroon met de server

EDIT: En ja, ik heb wat gewonnen. Overigens gaat het er niet altijd uit... Soms klikt niemand
pi_74976598
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3Y36VDF8.jpg
Stippie in de ring is weg
Er is nu een puntvormig kuiltje over. Denk dat ik er wat verf in druppel.

edit:
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:58 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: En ja, ik heb wat gewonnen. Overigens gaat het er niet altijd uit... Soms klikt niemand
ik denk dat de winnaar dan binnen 2 minuutjes niet zijn gegevens heeft ingevuld.
pi_74976701
Kutspel
pi_74976736
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:36 schreef Skiet het volgende:
Wat is de webshop ookalweer waar we destijds van die plectrums konden kopen voor een lage prijs?
suntekstore
pi_74976846
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef hongtom het volgende:
Mwah ik heb wel 1 x wat gewonnen Misschien moet je het op een rustiger tijdstip proberen ^^ 's nachts ofzo
pi_74977122
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:36 schreef Skiet het volgende:
http://www.suntekstore.co(...)ks-guitar-picks.html
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:14:40 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74977136
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Mwah ik heb wel 1 x wat gewonnen Misschien moet je het op een rustiger tijdstip proberen ^^ 's nachts ofzo
Tja, het is niet 's nachts over de gehele wereld
pi_74977169
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

's Nachts is het prima te doen.
Een keertje geprobeerd en won toen een pizza-snij-ding.
Heb alleen verder iets gehad van "Ach, heb het niet nodig dus ik koop hem niet.".
Maar, ik won dat ergens rond.. 1 a 2 uur 's nachts volgens mij.
pi_74977259
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja, het is niet 's nachts over de gehele wereld
De meeste lui komen uit Canada, daar is het 6 uur eerder. Misschien dan rond 7 a 8 uur 's ochtends meer kans? (daar dus rond 01.00-02.00)
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:20:33 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74977362
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

De meeste lui komen uit Canada, daar is het 6 uur eerder. Misschien dan rond 7 a 8 uur 's ochtends meer kans? (daar dus rond 01.00-02.00)
Maar dan is dat tuig op FOK weer wakker
De meeste spullen zijn zooi, niet eens de moeite waard om te gaan drukken
pi_74977518
Hier geen pakketjes problemen hoor, verzending van 11-11 is nu net netjes aangekomen.

Hoop dat de zendingen van 22-11 en vandaag ook opschieten, de eerste omdat het leuk speelgoed is en het 2e omdat het voor de kerst is
pi_74977642
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar dan is dat tuig op FOK weer wakker
De meeste spullen zijn zooi, niet eens de moeite waard om te gaan drukken
Boeiuh! Je bent Nederlander en het is gratis
pi_74977859
kent iemand deze winkel?
Of iemand al eens van die monsterbeats gebruikt/gehoord, ze zien er we mooi uit namelijk,
en ik heb pas 8 andere oordopjes

http://www.eshopwalk.com/(...)s-Free-shipping.html
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:35:50 #282
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_74977918
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef robbey het volgende:
kent iemand deze winkel?
Of iemand al eens van die monsterbeats gebruikt/gehoord, ze zien er we mooi uit namelijk,

Vriend van me heeft die oordopjes, zijn erg fijne dingen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:40:37 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74978067
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef robbey het volgende:
kent iemand deze winkel?

Bwhaha dr. dre.
Moet je eens op youtube "the industry" eens opzoeken en de aflevering van dr dre.
Die rotzooi moet je niet sponsoren
pi_74978163
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bwhaha dr. dre.
Moet je eens op youtube "the industry" eens opzoeken en de aflevering van dr dre.
Die rotzooi moet je niet sponsoren
Ik denk niet dat ik voor die prijs Dr Dre Sponsor ;-). Ik hou ook niet van die muziek maar neem aan dat er wel dikke bas uit moet komen wil zo'n rapneger zijn naam eronder zetten.
  woensdag 25 november 2009 @ 00:22:50 #285
131319 mickeyD
pi_74979680
ben ik nou de enige die een exploid waarschuwing krijgt op dat gobdeal?
trouwens, die motor.. 1200 voor een motorfiets van minimaal 30.000 euro?
300 voor een samsung LED tv van minstens 1000 euro?
ik denk dat je niets meer krijgt dan een lege doos met een briefje er in met "ha-ha"
pi_74980079
Ik heb net wat gepost in WGR Ebay miskoop terugsturen
En één van de eerste reacties was dat in dit topic de echte deskundigen zitten.
Zou iemand even willen kijken ?
(misschien leren ze er in WGR dan ook nog wat van)
-
pi_74982823
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef quo_ het volgende:
Negatieve feedback pak je hem het meeste mee...
Verder krijg je het pennetje niet onder de 8 euro naar China ben ik bang, het past wel in een envelop, ik heb alleen geen idee wat het ding weegt.
Normale verzending zonder Track&Trace kost al zo'n 10 euro waarschijnlijk.
http://www.tntpost.nl/voo(...)nd/wat-kost-het.aspx
kei lief.
  woensdag 25 november 2009 @ 08:38:57 #288
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74983500
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef quo_ het volgende:
Kun je niet op je werk de boel frankeren? Of iemand anders' werk?
pi_74984034
zelfs de fietsbel op suntekstore ging vanochtend aan me neus voorbij, alleen maar een xb360 headset gewonnen
SPOILER
pi_74985425
Item op 10 november gekocht op PB. Op 11 november stond hij op verzonden en bij HK Tracking staat nu dit

The item (RT027876706HK) left Hong Kong for its destination on 18-Nov-2009

Vandaag binnen gekregen.

Toch een redelijk formaat pakket.
pi_74985472
iemand al ervaring met het rechtsreeks bestellen bij een taoboa verkoper?

http://item.taobao.com/au(...)60aa6e3aae6cc04e.htm
&lt;&gt;
pi_74986065
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef jopiede het volgende:
zelfs de fietsbel op suntekstore ging vanochtend aan me neus voorbij, alleen maar een xb360 headset gewonnen
SPOILER
lol net voor de eerste keer geprobeert en de 3 Band Pocket Size Radio Receiver New gewonnen bij suntekstore :p

62.195.*.* Zutphen, Netherlands 2009-11-25 07:00:00 EST

woensdag 25 november 2009 @ 13:07:15 #293
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74986126
Heeft Jack de N1ke-logo's nou weggepoetst op die voetbalshirts of staan ze er gewoon niet?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74986410
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:43 schreef Swindler het volgende:
iemand al ervaring met het rechtsreeks bestellen bij een taoboa verkoper?

http://item.taobao.com/au(...)60aa6e3aae6cc04e.htm

Pogingen gedaan. Probleem is dat ze vaak geen paypal hebben en totaal geen ervaring met het versturen naar het buitenland. Daarnaast spreken ze lang niet allemaal Engels. Oftewel, erg lastig.
pi_74986655
Na mijn weten staan ze sws niet op de foto's ; maar chinese webshop kennende
sturen ze soms gewoon op met een logo.
weet niet of mensen dat nog weten maar DX verstuurde Memory card met het s0ny logo erop
Ondanks deze niet weg waren geblurred op de foto.

dus ze kunnen best met logo komen, beste is jack zelf uiteraard even vragen.

vandaag is dr bekend gemaakt dat het trackingnummer niet klopte wat op mijn pakket staat dat naar HK post was gestuurd ; dara ligt hij nu dus al z'n 20 dagen.. volgens rachel + tiffany is het nu wachten tot HK post het pakket weer terug gaat sturen naar DP.. Dat word nog afwachten dus wanneer mijn pakketje daarna weer word verzonden naar HK; heb zo gevoel dat ik hem pas ergens in 2010 ontvang! schijt zooi.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:16:22 #296
131319 mickeyD
pi_74988181
de petjes van tradetang zijn binnen.
met dhl.
pi_74988523
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef Zapper het volgende:
Heeft Jack de N1ke-logo's nou weggepoetst op die voetbalshirts of staan ze er gewoon niet?
Weggepoetst
pi_74988628
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:16 schreef mickeyD het volgende:
de petjes van tradetang zijn binnen.
met dhl.

Met DHL? Reteduur toch?

Hoe is de kwaliteit? Wil je wat foto's maken en posten misschien van de voor en achterkanten?
  woensdag 25 november 2009 @ 15:28:00 #299
131319 mickeyD
pi_74990572
fotos ga ik ff regelen..
3 petjes inclusief DHL bezorging voor $48
  woensdag 25 november 2009 @ 15:34:49 #300
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74990813
valsspelen
  woensdag 25 november 2009 @ 15:35:04 #301
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74990824
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: