A portable photostudio? It was in several advertising brochures last days in the Netherlands!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:19 schreef jack-peng het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-7d707105650ea3ef8dc58842e1e1148e.htm?cm_cat=0&pm1=1
Receive several Email abot this item. Will update it soon
HI! Semm!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
A portable photostudio? It was in several advertisements last days in the Netherlands!
Okay, maybe some useful information:quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Because I see someone said he have a EMS package shipping to Holland.So I asked.
I have replied the latest Email
Wil je even zeggen waar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
A portable photostudio? It was in several advertising brochures last days in the Netherlands!
Ik heb 'm zien staan in de Blokker & Marskramer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je even zeggen waar?
Want dan haal ik hem hier wel
Here it is like 30-40 euro's I'm sure you can beat that price!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:23 schreef jack-peng het volgende:
[..]
HI! Semm!
Could you please tell me the retail price of this item in Holland ?
If I can beat the price ,I will update this item.
I've seen them for about ¤15 ~ 25.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:23 schreef jack-peng het volgende:
[..]
HI! Semm!
Could you please tell me the retail price of this item in Holland ?
If I can beat the price ,I will update this item.
That one is more expensive, but including 2 lights and a tripod.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:25 schreef Semmm het volgende:
[..]
Here it is like 30-40 euro's I'm sure you can beat that price!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
The item is here including 2 lights and a tripod.
Waar?quote:
Weet niet meer precies waar. Hou de Marskramer, Blokker, Kruidvat, Xenos en bouwmarkten folders maar eens in de gaten!quote:
Daar heb ik ze ook in gezien, maar nu staan ze er natuurlijk niet meer inquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef Twizu het volgende:
[..]
Weet niet meer precies waar. Hou de Marskramer, Blokker, Kruidvat, Xenos en bouwmarkten folders maar eens in de gaten!
Ja ik heb 'm laatst ook langs zien komen in een folder maar ik weet de prijs niet meer, ik zocht net effe op internet en zag ze voor minstens 30 euro.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef Twizu het volgende:
[..]
Weet niet meer precies waar. Hou de Marskramer, Blokker, Kruidvat, Xenos en bouwmarkten folders maar eens in de gaten!
18,90 / 19,90 dollar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:30 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm laatst ook langs zien komen in een folder maar ik weet de prijs niet meer, ik zocht net effe op internet en zag ze voor minstens 30 euro.
Maarja, op Taobao is ie maar 4 euroik denk dat Jack 'm voor 10 euro wel kan verkopen
18.9$quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
18,90 / 19,90 dollar.
Without a tripod or lights.
Is die van Jack zonder lampen? dan is het namelijk vrij nutteloos om 'm uit China te halen als ie hier voor 15 euro ook te krijgen is zonder lampen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
18,90 / 19,90 dollar.
Without a tripod or lights.
If it's heavier, I will give you a virtual kiss to reduce the pain.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:33 schreef jack-peng het volgende:
[..]
18.9$
I calculated the price as 400g
Hope it will not heavier than I estimated
Heb je toevallig ook een linkje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is die van Jack zonder lampen? dan is het namelijk vrij nutteloos om 'm uit China te halen als ie hier voor 15 euro ook te krijgen is zonder lampen.
Neequote:
Graag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee
Als ik Twizu moet geloven is ie hier 15 euro, ik ga zo nog wel even de reclamefolders doorspitten als ze nog niet weg gegooid zijn
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Bij de Xenos! Voor Feert!geuro. Loat Jeck dit mer nie zien want dan geit de preis umhoeg.
Moeten er wel lampen bij zitten!
Ik zie het.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Bij de Xenos! Voor Feert!geuro. Loat Jeck dit mer nie zien want dan geit de preis umhoeg.
Moeten er wel lampen bij zitten!
Wat moet je daar nou weer mee!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef einszweiachtung het volgende:
http://www.suntekstore.com/-smiley-face-pink-luggage-tags.html
Heb ik daar net gewonnen
Om je tas doen, vast nog wel een bloggert aan wie ik hem kan slijten, eerst proberen cado te doen.quote:
Wow, die moet ik hebben!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef einszweiachtung het volgende:
http://www.suntekstore.com/-smiley-face-pink-luggage-tags.html
Heb ik daar net gewonnen
Als Jack dit ooit gaat doen word het pas stormen, tja als het woord gratis valt zijn die kaaskoppen er wel bij hequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef joepie91 het volgende:
Over drie kwartier een gratis Xbox 360 headset!
http://www.suntekstore.co(...)rosoft-xbox-360.html
Het zijn ook bijna alleen maar Nederlanders die winnen bij suntekstore idd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Als Jack dit ooit gaat doen word het pas stormen, tja als het woord gratis valt zijn die kaaskoppen er wel bij he
En belgenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het zijn ook bijna alleen maar Nederlanders die winnen bij suntekstore idd.![]()
Het is eigenlijk gewoon ordinaire spam (met de affilliatelinks) maar ik vind het bestquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef Semmm het volgende:
Volgende OP trouwens een linkje naar mijn hulp pagina + een stukje tekst met topic regels?
Ik heb geen affilliatelinks gebruikquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon ordinaire spam (met de affilliatelinks) maar ik vind het best
Het is namelijk wel compleet![]()
En overzichtelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon ordinaire spam (met de affilliatelinks) maar ik vind het best
Het is namelijk wel compleet![]()
Oh, excuus, dat dacht ik! (al had het van mij wel gemogenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb geen affilliatelinks gebruik
Ik vergeef het je hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Oh, excuus, dat dacht ik! (al had het van mij wel gemogen)
Hoe kan ik het goedmaken? Oh, wacht. Je hebt al een iTunes kaart voor een prikkie, mede gesponsord door mijn ouders
Zoiets?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:17 schreef xyl333 het volgende:
Iedereen kent ondertussen die MP3-spelers voor in de auto op 12V.
(Voor alle zekerheid: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11218)
Je hebt ze ook met ingebouwd geheugen zodat je geen sd-kaart meer nodig hebt, of mp3 speler op aan hoeft te sluiten. Nadeel aan deze dingen is dat als je het contact verbreekt de speler niet meer weet waar hij gebleven was. Duurdere losse mp3-spelers weten dat wel. Is iemand ooit op een van de bekende sites op een 12v-ding gestuiterd dat ook geheugen had? Ik heb gezocht, maar nog niet gevonden.
Thanks, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Whehehe het lijkt er idd wel op, hij staat niet in het lijstje bij gewonnen spul.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:
Whoa, heeft nou serieus niemand die Xbox-headset gewonnen?
Dat had ik dus echt niet verwacht héquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Whehehe het lijkt er idd wel op, hij staat niet in het lijstje bij gewonnen spul.
Ik kon 'm eingelijk best goed gebruikenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat had ik dus echt niet verwacht hé
Dat is wel echt kansloosquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:
Whoa, heeft nou serieus niemand die Xbox-headset gewonnen?
jezusquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef Semmm het volgende:
Trouwens, dit vond ik wel grappig, misschien moet ik ook maar zo'n site beginnen met enorme aanbiedingen en dan gewoon Chineze spullen voor 2-3 maal de prijs aanbieden![]()
http://www.1dayfly.nl/
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=784
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |