abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74869210
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Goein dag eem'n
pi_74869260
TVP
alternatieve titel #40
waar we met een beetje pech kerst niet eens halen!
pi_74869274
Huh? OP enzo? tvp
pi_74869329
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef veda het volgende:
Huh? OP enzo?
mooi hé?
Goein dag eem'n
  donderdag 19 november 2009 @ 22:57:08 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74869405
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef vinylhits het volgende:

[..]

mooi hé?
Smeerlap, je hebt mijn topic titel voor mijn neus weggekaapt
pi_74869462
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Smeerlap, je hebt mijn topic titel voor mijn neus weggekaapt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goein dag eem'n
pi_74869496
tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 19 november 2009 @ 23:05:42 #8
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74869847
zat ik gewoon op t verkeerde topic te klikken..
stond ook geen chinese webshop topic voor

(tvp)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74869935
TVP, net gratis oordopjes gewonnen op www.suntekstore.com !
De site bestaat 8 jaar, dus om de paar minuten staat een teller van een product (op de homepage) op 0:00, de gene die als eerste op de knop drukt krijgt het product gratis!

3.5mm Retractable Stereo Earphone
Grab-A-Freebie Time: 2009-11-19 17:00:00 EST
Winner: Jorick, Gelderland, Netherlands

Nu is het rustig op de site, dus pak je kans
  donderdag 19 november 2009 @ 23:08:26 #10
131319 mickeyD
pi_74870000
oeh, morgen nieuwe router binnen (netgear wndr3700) nee, niet uit china, daar zijn ze veeeeeeeeeel duurder!

OT: waar... blijft....mn.... CAM!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74870315
The item (-Zeg ik niet-) left Hong Kong for its destination on 14-Nov-2009

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

Terwijl ik het besteld heb halverwege oktober, ze hebben 1 van de 4 gebracht. Hoe kan ik het nu verder volgen?
pi_74871174
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef GuitarJJ het volgende:
TVP, net gratis oordopjes gewonnen op www.suntekstore.com !
De site bestaat 8 jaar, dus om de paar minuten staat een teller van een product (op de homepage) op 0:00, de gene die als eerste op de knop drukt krijgt het product gratis!

3.5mm Retractable Stereo Earphone
Grab-A-Freebie Time: 2009-11-19 17:00:00 EST
Winner: Jorick, Gelderland, Netherlands

[ afbeelding ]

Nu is het rustig op de site, dus pak je kans
Oke, dan heb jij hem dus voor mijn neus weggekaapt.
Was namelijk ook aan het drukken maar was weer eens te laat (zoals altijd).
  donderdag 19 november 2009 @ 23:41:52 #13
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74871427
TVP en bijna jarig!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 19 november 2009 @ 23:48:03 #14
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74871676
Altijd die "Waar ... " TT's
Doe gewoon: te laat voor 5 dec, ofzo
pi_74871710
wacht nu *** al bijna 2 weken op de reactie van DX op een ticket.. hebben ze geen mail adres ofzo?
pi_74872753
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Dionysiou het volgende:
TVP en bijna jarig!
nu jarig? Gefeliciteerd
pi_74872893
Mondharmonica besteld
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:39:05 #18
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74873331
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Semmm het volgende:

[..]

nu jarig? Gefeliciteerd
Yeps

Thanx Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Gefeliciteerd Dion!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:42:43 #19
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74873401
zo dion! eindelijk volwassen?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:45:34 #20
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74873455
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:42 schreef revpolen het volgende:
zo dion! eindelijk volwassen?

Nog lang niet!
  vrijdag 20 november 2009 @ 01:28:03 #21
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_74874204
Een nieuw DS kaartje voor de verzameling via DX.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_74875354
tvp
  vrijdag 20 november 2009 @ 07:48:01 #23
226677 revpolen
pi_74875614
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:45 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nog lang niet!
lekker lang blijven zo
iemand trouwens idee?
vriendin van me heb zo'n nieuwe DS ( met camera )
ik besteld ttds kaartje voor der werkt wel op mijn ds (1e gen )en niet op die van haar
nieuwe dsén zijn geblokt ofzo?
  vrijdag 20 november 2009 @ 07:50:04 #24
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74875626
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 07:48 schreef revpolen het volgende:

[..]

lekker lang blijven zo
iemand trouwens idee?
ik besteld ttds kaartje voor der werkt wel op mijn ds (1e gen )en niet op die van haar
Al die vriendinnen zijn zeker van je eigen zaak met je UJJS
Baas
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:10:25 #25
226677 revpolen
pi_74875802
Heb geen zaakje in UJJ,
heb een horeca bedrijf
en de DS kaart is voor lief meisje
pi_74876034
Inmiddels al een mail van Tiffany....!! (popbuyingcs@gmail.com)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goein dag eem'n
pi_74876318
Grrrrrrrr

Heb al 6 dagen een pakketje bij HK-Post op processing staan:
quote:
The item (RBXXXXXXXHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 14-Nov-2009.
pi_74876320
Pakketje met 2 Butanelighters van DX verzonden
pi_74877545
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 07:48 schreef revpolen het volgende:

[..]

lekker lang blijven zo
iemand trouwens idee?
Voor die nieuwe heb je een TTDSi nodig of een R4i dacht ik
pi_74877988
Weten jullie hoe lang het ongeveer duurt als er op HK Post staat:

The item (RT027XXXXXXHK) was posted on 17-Nov-2009 and is being processed for delivery to the addressee.
pi_74878649
quote:
Op donderdag 19 november 2009 07:28 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

FP is niet lekker bezig idd. Ze moeten die "In Stock" status eens gaan verbeteren. Ik had 3 dingen besteld en 1 daarvan werd na een 5 dagen geshipped. De andere twee stonden na 12 dagen nog steeds op processing. Dus maar eens een ticket aangemaakt. Kreeg als antwoord dat die 2 niet in stock waren. Dus ik twee vergelijkbare artikelen gekozen. Kreeg als antwoord dat die ook niet in stock waren.
Toen maar als berichtje gestuurd dat als de de 2 oorspronkelijk bestelde artikelen niet konden leveren ze beide bestellingen maar moesten cancelen. Dat hebben ze inmiddels ook gedaan. Heb ook gezegd dat ze beter hun stockmelding konden gaan verbeteren, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.

Met de vorige bestelling ging het soortgelijk, alleen toen konden ze ineens wel twee out of stock artikelen versturen
Inderdaad, mijn 2 orders waren ook OUT OF STOCK
pi_74880911
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weten jullie hoe lang het ongeveer duurt als er op HK Post staat:

The item (RT027XXXXXXHK) was posted on 17-Nov-2009 and is being processed for delivery to the addressee.
Bij mijn laatste zending heeft het 8 dagen geduurd voor de status van "being processed for..." werd aangepast naar "will leave hongkong..." en nog 1 dag voor "has left hongkong...". Toen nog 6 dagen voor ik het pakje in handen had.
jaja, en azo...
pi_74882929
Mijn pakketje is 18November Hong Kong verlaten wanneer kan ik hem ongeveer verwachten ?
pi_74882954
- of je reageert normaal -

[ Bericht 89% gewijzigd door Klonk op 20-11-2009 13:04:16 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:05:24 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74883010
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Joey_GG het volgende:
Mijn pakketje is 18November Hong Kong verlaten wanneer kan ik hem ongeveer verwachten ?
een paar weken is toch het minimale, tenzij je EMS hebt gedaan bij de verzending, maar een week of 2/3 kost het zeker, kan soms sneller gaan, of langzamer
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74883047

Klonk, helaas hebben we geen EMS

En hoezo een paar weken? Als ie HongKong heeft verlaten dan kan ie over 5 dagen gewoon al binnen zijn hoor.
pi_74883079
Na 5 maanden, eindelijk mijn pakketje van Jack ontvangen....
pi_74883219
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef athlonkmf het volgende:
Na 5 maanden, eindelijk mijn pakketje van Jack ontvangen....
Dealperfect bestaat pas iets van 7 maanden en jij hebt 5 van die maanden op je pakketje moeten wachten?
pi_74883430
Iedereen kent ondertussen die MP3-spelers voor in de auto op 12V.

(Voor alle zekerheid: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11218)

Je hebt ze ook met ingebouwd geheugen zodat je geen sd-kaart meer nodig hebt, of mp3 speler op aan hoeft te sluiten. Nadeel aan deze dingen is dat als je het contact verbreekt de speler niet meer weet waar hij gebleven was. Duurdere losse mp3-spelers weten dat wel. Is iemand ooit op een van de bekende sites op een 12v-ding gestuiterd dat ook geheugen had? Ik heb gezocht, maar nog niet gevonden.
pi_74883611
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:11 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dealperfect bestaat pas iets van 7 maanden en jij hebt 5 van die maanden op je pakketje moeten wachten?
ah, je hebt gelijk nog ook.
7/5/2009 is 5 juli, niet 7 mei.

Maar.. nog steeds te lang.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:24:35 #41
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74883668
Krijgen we hier net een brief binnen van de Rabobank.
quote:
Uw creditcard is in handen van derden gekomen. Om oneigenlijk gebruik te voorkomen is uw creditcard tijdelijk geblokkeerd.

Ik ben benieuwd hoeveel iTunes kaarten ermee gekocht zijn.

Bedankt Semmm!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:29:12 #42
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74883834
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef Twizu het volgende:
[..]

Bedankt Semmm!
Was je daar zelf dan niet achter gekomen?
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:30:03 #43
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74883864
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Was je daar zelf dan niet achter gekomen?
Er is nog niks afgeschreven. Kan met een CC natuurlijk ook wel even duren..
6 eien
pi_74883931
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef Twizu het volgende:
[..]

Bedankt Semmm!
Is dit serieus?
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:32:31 #45
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74883940
Gefeliciteerd Dion
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:41:30 #46
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74884266
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Helaas wel

Mijn broer heeft 'r zijn hotel in Thailand mee betaald en daar is het waarschijnlijk fout gegaan.
6 eien
pi_74884401
Lekker dan. Zo'n gedoe. Ben laatst ook geskimmed, zwaar irritant. Duurde weken voordat ik m'n geld ook terughad enzo. Check je je rekening, is 'ie vanuit Noord-Turkije even leeggehaald. Leuke binnenkomer!
pi_74884566
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Twizu het volgende:

[..]

Helaas wel

Mijn broer heeft 'r zijn hotel in Thailand mee betaald en daar is het waarschijnlijk fout gegaan.
Dus we kunnen binnenkort weer een overvloed aan itunes kaarten verwachten ?

haha nee gekheid, wat een ellende is dat..

en wat gebeurt er nu?
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:02:22 #49
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74884828
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dus we kunnen binnenkort weer een overvloed aan itunes kaarten verwachten ?

haha nee gekheid, wat een ellende is dat..

en wat gebeurt er nu?
Inderdaad. Ik trakteer!

Een nummer bellen (om een afspraak te maken) en hopen dat het Rabo FraudeTeam ( ) er snel genoeg bij was.

Ik denk dat we ons huis moeten verkopen en een lange tijd moeten teren op droog brood. Internet zal ook afgesloten worden en iets bestellen uit China zal er al helemaal niet meer bij zijn.

Ik ga jullie missen!

Allemaal om Semmm's iTunes behoefte te bevredigen.
6 eien
pi_74885583
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef Twizu het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik trakteer!

Een nummer bellen (om een afspraak te maken) en hopen dat het Rabo FraudeTeam ( ) er snel genoeg bij was.

Ik denk dat we ons huis moeten verkopen en een lange tijd moeten teren op droog brood. Internet zal ook afgesloten worden en iets bestellen uit China zal er al helemaal niet meer bij zijn.

Ik ga jullie missen!

Allemaal om Semmm's iTunes behoefte te bevredigen.

Ik zal je missen
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:27:16 #51
226677 revpolen
pi_74885604
Twizu bedankt!!!!
net mijn bestelling de deur uitgedaan!
5413.1564.1542.1156 code 711 toch?
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:43:55 #52
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74886059
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Altijd die "Waar ... " TT's
Doe gewoon: te laat voor 5 dec, ofzo
Chinese Webshops-topic #41 - Waar Mr.Houdoe klaagt over de TTs.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:06 schreef Semmm het volgende:

Klonk, helaas hebben we geen EMS

En hoezo een paar weken? Als ie HongKong heeft verlaten dan kan ie over 5 dagen gewoon al binnen zijn hoor.
Daarom shipt DX naar Nederland ook met DHL, in plaats van EMS
Maar net zoveel onderscheppingskans. In dit geval staat EMS gewoon voor koerierspost.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:28 schreef Noax het volgende:
Een nieuw DS kaartje voor de verzameling via DX.
De laatste tijd zijn er weer tachtig R4-klonen bijgekomen, dus leef je maar uit

Overigens staan er de laatste tijd weer leuke nieuwe gadgets op DealExtreme!
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_74886320
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef joepie91 het volgende:

Overigens staan er de laatste tijd weer leuke nieuwe gadgets op DealExtreme!
Die allemaal niet op voorraad zijn als je ze besteld, en waarbij DX na x weken vraagt of je effe contact wilt opnemen
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:05:00 #54
183846 joepie91
pi_74886749
Yay, ik heb een Sporty Carrying Case / Wrist Pouch for Cell Phone - Medium gewonnen bij SunTekStore!

Kan nog best wel eens handig zijn
pi_74886975
De hulp pagina.

http://sites.google.com/site/chinesewebshops/
Hij is nog niet helemaal af (TradeTang en De Webshops zijn nog niet af) maar ik post 'm maar alvast
pi_74887418
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef Semmm het volgende:
De hulp pagina.

Hij is nog niet helemaal af (TradeTang en De Webshops zijn nog niet af) maar ik post 'm maar alvast
Ik heb het eventjes snel bekeken. Ziet er goed uit!
jaja, en azo...
pi_74887569
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik heb het eventjes snel bekeken. Ziet er goed uit!
dankje

als jullie foutjes zien of opmerkingen etc hebben of nog ideeën PM me dan even.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:43:17 #58
226677 revpolen
pi_74887770
lol... net me pakketje getraceert via EMS
2009-10-31 18:18:00 City of Beijing Posting
  2009-10-31 18:19:00 HAIDIANSUDIJU Despatch from Sorting Center
  2009-11-01 09:43:59 BEIJING Arrival at Sorting Center
  2009-11-01 16:12:02 BEIJING Despatch from Sorting Center
  2009-11-04 17:28:00 UNITED KINGDOM COVENTRY PF Arrival at Sorting Center
  2009-11-04 17:28:00 UNITED KINGDOM COVENTRY PF Handed over to Customs
  2009-11-05 18:06:00 UNITED KINGDOM COVENTRY TRA Released from Customs
  2009-11-05 23:43:00 UNITED KINGDOM P21960 Arrival at Delivery Office
  2009-11-06 11:33:00 UNITED KINGDOM WV12 4LN Delivery

afgeleverd in engeland en voor getekend...
:S
pi_74887888
Mijn pakketje van DX vorige week dinsdag verzonden en nog niet ontvangen. Uit eerdere bestellingen (15 ofzo) kreeg ik het altijd de 6-8ste dag na verzending. Nu al 10 dagen, een nieuw record
pi_74887981
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

dankje

als jullie foutjes zien of opmerkingen etc hebben of nog ideeën PM me dan even.
Ziet er zeer goed uit......ook makkelijk met meteen de HK Post T&T erbij.
SPOILER
To Wii or not to Wii....that's the question.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:52:44 #61
131319 mickeyD
pi_74888101
ziet er goed uit, er is wel iets met je startpagina, iets grafisch, mn pc vind het niet leuk om er te scrollen.. erg vaag voor zo'n kleine pagina.
voor dat we gaan zeuren: t is een 2.8ghz intel dualcore
pi_74888189
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef mickeyD het volgende:
ziet er goed uit, er is wel iets met je startpagina, iets grafisch, mn pc vind het niet leuk om er te scrollen.. erg vaag voor zo'n kleine pagina.
voor dat we gaan zeuren: t is een 2.8ghz intel dualcore
Ja ik merk het nu ook, het komt door de klok die er op staat, ik ga even wat proberen :p
pi_74888221
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef revpolen het volgende:

Die UJJ's?
pi_74888270
quote:

Niet perongeluk verkeerde trackingnummer ingevuld? bijvoorbeeld 2 cijfers omgewisseld?
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:11:47 #65
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74888715
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:27 schreef revpolen het volgende:
Twizu bedankt!!!!
net mijn bestelling de deur uitgedaan!
5413.1564.1542.1156 code 711 toch?
Jep, dat is 'm!

Wat heb je ermee gekocht? Iemand die nog een wintersport vakantie wilt boeken of een nieuwe Plasma scherm? Dit is je kans!

Veel plezier ermee revpolen
6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:41:35 #66
226677 revpolen
pi_74889684
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jep, dat is 'm!

Wat heb je ermee gekocht? Iemand die nog een wintersport vakantie wilt boeken of een nieuwe Plasma scherm? Dit is je kans!

Veel plezier ermee revpolen
heb der een $0.01 varkentje van popbuying mee besteld, maar kreeg net mailtje terug.. saldo niet toereikend
pi_74889895
iemand enig idee waar zoiets (http://cgi.ebay.com/Hand-Free-Shoulder-Pad-Support-4-Camcorder-Video-Camera_W0QQitemZ110446312770QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item19b71cfd42) te koop is?

wat het is? een apparaat dat je op je schouder laat leunen om stabieler te kunnen filmen. als je uit de losse 'hand' filmt wordt het beeld nogal eens schokkerig.

overigens van de week mijn u-bjoot-horloge ontvangen:
mooi spul
http://picturepush.com/public/2538854
http://picturepush.com/public/2538858
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:49:49 #68
226677 revpolen
pi_74889948
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

Niet perongeluk verkeerde trackingnummer ingevuld? bijvoorbeeld 2 cijfers omgewisseld?
ff alle bestelingen gecheckt van die TT verkoper
heb der al eerder UJJ besteld ( waren wel al aangekomen )
denk dat hij door de drukte de codes door elkaar haalt
heb bestelingen bij staan van US&A, irland, UK

DPphur.. besteling binnen
pi_74890312
Hm, moet een pakketje maandag ophalen bij het postkantoor
Voor welke pakketjes moet er getekend worden bij bezorging?
Het kan er ook een uit amerika zijn namelijk (grappig dit , geen idee wat het zal zijn )
Vorige pakketjes waren onder 15$ -> geen tracking nummer en die gooiden ze gewoon door de brievenbus.

En rev, die luchtschoenen zien er best goed uit!
Zitten ze ook goed?
Als het goed is krijg ik binnenkort ook zulke, maar dan met rood en zwart.

De spanning
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:05:39 #70
226677 revpolen
pi_74890423
deze zijn voor me broer.
en maar 27$

had vorige x bij tt (zelfde maar dan met wit nike logo ) ook besteld en die lopen goed!
maar mijn broer wou helemaal zwart
pi_74890443
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef revpolen het volgende:
deze zijn voor me broer.
en maar 27$

had vorige x bij tt (zelfde maar dan met wit nike logo ) ook besteld en die lopen goed!
maar mijn broer wou helemaal zwart
heb je er misschien een link naar?
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:12:44 #72
226677 revpolen
pi_74891163
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:49 schreef revpolen het volgende:

[..]

ff alle bestelingen gecheckt van die TT verkoper
heb der al eerder UJJ besteld ( waren wel al aangekomen )
denk dat hij door de drukte de codes door elkaar haalt
heb bestelingen bij staan van US&A, irland, UK

[ afbeelding ]
DPphur.. besteling binnen

lol die zien er mij echt te nep uit hoor, weet ik dat ook weer

valt mee
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:34:22 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74891227
HAMSTEREN!!!!

vrijdag 20 november 2009 @ 17:39:08 #75
226677 revpolen
pi_74891361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

lol die zien er mij echt te nep uit hoor, weet ik dat ook weer

valt mee
lekker belangrijk me broer werkt @ de bouw.. voor 15,- schoenen waar je desnoods 1 maand op loopt
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:50:23 #76
226677 revpolen
pi_74891621
kut weet die sie niet meer van DP.. Purchasing
pi_74891702
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef revpolen het volgende:
kut weet die sie niet meer van DP.. Purchasing
http://pbpurchase.com/
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:58:15 #78
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74891829
Eventjes bijlezen
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:25:46 #79
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74892589
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef Semmm het volgende:
De hulp pagina.

Supaah!

En moet ik nog een keer een GroupChat maken. ?

[ Bericht 10% gewijzigd door MagischMannetje op 20-11-2009 18:36:56 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:50:52 #80
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74893203
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Supaah!

En moet ik nog een keer een GroupChat maken. ?
Dit topic heeft regelmatig wel wat weg van een GroupChat
6 eien
pi_74893308
Ik zit hier te wachten op 4 pakketjes maar nog steeds niks binnen

1tje 12 Nov, Verstuurd (DX) 2 pakjes verstuurd op 13 nov (Jack) en eentje op 14 nov (ook Jack)

weten jullie hoe lang het nog zal duren voordat ik ze ontvang??
pi_74893376
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef Jeffrey_San het volgende:

1tje 12 Nov, Verstuurd (DX) 2 pakjes verstuurd op 13 nov (Jack) en eentje op 14 nov (ook Jack)

Dit meen je?
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:57:37 #83
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74893421
quote:

OP
6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:13:31 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74893917
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Twizu het volgende:

[..]

OP
M'n verjaardags kaard van jou staat op m'n Hyves
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:16:28 #85
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74894014
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

M'n verjaardags kaard van jou staat op m'n Hyves
Waha, dat meen je!
Ik voel me vereerd.
6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:17:11 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74894047
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:16 schreef Twizu het volgende:

[..]

Waha, dat meen je!
Ik voel me vereerd.
Hij is zo vet!
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:17:54 #87
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74894080
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hij is zo vet!
Als de ronde vormen er maar op staan hè
6 eien
pi_74894438
quote:

2de/3de week van dec !
pi_74895012
ik snap echt niet waarom iedereen zegt dat het zo lang duurt.
heb nooit langer hoeven wachten dan twee weken..!!
Goein dag eem'n
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:43:27 #90
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74897006
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:34 schreef monkeybrain het volgende:
HAMSTEREN!!!!

[ afbeelding ]

Allemaal zo'n ding bestellen en via dropshipping bij Dion laten bezorgen voor z'n verjaardag! Oh, en het kost je niets als je het creditcard nummer van Twizu gebruikt!

Twizu bedankt en Dion gefeli!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:48:14 #91
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74897151
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Allemaal zo'n ding bestellen en via dropshipping bij Dion laten bezorgen voor z'n verjaardag! Oh, en het kost je niets als je het creditcard nummer van Twizu gebruikt!

Twizu bedankt en Dion gefeli!
Twizu en Neo en de rest bedankt!

Mijn goede voornemen is dat ik meer ontopic post hier
pi_74898087
quote:

someone told me EMS is not valid to Holland.
pi_74898160
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef jopiede het volgende:

[..]

http://pbpurchase.com/
http://pbpurchase.com/shoppingcart.pr

Add Dealperfect product link in this link,then can do order from Dealperfect online without Email contact.
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:56:02 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74898170
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:54 schreef jack-peng het volgende:

[..]

someone told me EMS is not valid to Holland.
It isn't.
pi_74898330
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:56 schreef mstr het volgende:

[..]

It isn't.
Well... Dealextreme also do not use EMS service shipping to Holland.

I mean,did Holland custom very strict to EMS package?
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:04:16 #97
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74898486
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Well... Dealextreme also do not use EMS service shipping to Holland.

I mean,did Holland custom very strict to EMS package?
We don't have EMS in Holland.
We have DHL, and the customs are very strict if you send it with DHL.
pi_74898801
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:04 schreef mstr het volgende:

[..]

We don't have EMS in Holland.
We have DHL, and the customs are very strict if you send it with DHL.
If I ship an item to you via EMS,what will happen at Holland custom ?

Becase you do not have EMS ....WIll the packge be returned to China ?
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:14:23 #99
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74898876
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:12 schreef jack-peng het volgende:

[..]

If I ship an item to you via EMS,what will happen at Holland custom ?

Becase you do not have EMS ....WIll the packge be returned to China ?
I don't know...
I think the package will be returned.
Why are you asking?

And I have send you a e-mail.
pi_74899009
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:14 schreef mstr het volgende:

[..]

I don't know...
I think the package will be returned.
Why are you asking?

And I have send you a e-mail.
Because I see someone said he have a EMS package shipping to Holland.So I asked.

I have replied the latest Email
pi_74899151
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:19 schreef jack-peng het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-7d707105650ea3ef8dc58842e1e1148e.htm?cm_cat=0&pm1=1

Receive several Email abot this item. Will update it soon
A portable photostudio? It was in several advertising brochures last days in the Netherlands!
pi_74899199
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

A portable photostudio? It was in several advertisements last days in the Netherlands!
HI! Semm!

Could you please tell me the retail price of this item in Holland ?

If I can beat the price ,I will update this item.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:23:37 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899204
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Because I see someone said he have a EMS package shipping to Holland.So I asked.

I have replied the latest Email
Okay, maybe some useful information:
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.156810
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:24:03 #105
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899222
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

A portable photostudio? It was in several advertising brochures last days in the Netherlands!
Wil je even zeggen waar?
Want dan haal ik hem hier wel
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:24:51 #106
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74899257
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Wil je even zeggen waar?
Want dan haal ik hem hier wel
Ik heb 'm zien staan in de Blokker & Marskramer.
6 eien
pi_74899297
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:23 schreef jack-peng het volgende:

[..]

HI! Semm!

Here it is like 30-40 euro's I'm sure you can beat that price!
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:27:18 #108
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74899349
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:23 schreef jack-peng het volgende:

[..]

HI! Semm!

I've seen them for about ¤15 ~ 25.
6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:27:40 #109
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:25 schreef Semmm het volgende:

[..]

Here it is like 30-40 euro's I'm sure you can beat that price!
That one is more expensive, but including 2 lights and a tripod.
pi_74899384
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef mstr het volgende:

[..]

The item is here including 2 lights and a tripod.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Twizu het volgende:

[..]

I've seen them for about ¤15 ~ 25.
Waar?
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:29:12 #111
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74899415
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

[..]

Waar?
Weet niet meer precies waar. Hou de Marskramer, Blokker, Kruidvat, Xenos en bouwmarkten folders maar eens in de gaten!
6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:30:04 #112
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899449
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef Twizu het volgende:

[..]

Weet niet meer precies waar. Hou de Marskramer, Blokker, Kruidvat, Xenos en bouwmarkten folders maar eens in de gaten!
Daar heb ik ze ook in gezien, maar nu staan ze er natuurlijk niet meer in
pi_74899472
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ja ik heb 'm laatst ook langs zien komen in een folder maar ik weet de prijs niet meer, ik zocht net effe op internet en zag ze voor minstens 30 euro.

Maarja, op Taobao is ie maar 4 euro ik denk dat Jack 'm voor 10 euro wel kan verkopen
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:31:46 #114
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899510
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja ik heb 'm laatst ook langs zien komen in een folder maar ik weet de prijs niet meer, ik zocht net effe op internet en zag ze voor minstens 30 euro.

Maarja, op Taobao is ie maar 4 euro ik denk dat Jack 'm voor 10 euro wel kan verkopen
18,90 / 19,90 dollar.
Without a tripod or lights.
pi_74899537
tvp
pi_74899557
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef mstr het volgende:

[..]

18,90 / 19,90 dollar.
18.9$

I calculated the price as 400g

Hope it will not heavier than I estimated
pi_74899560
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef mstr het volgende:

[..]

18,90 / 19,90 dollar.
Is die van Jack zonder lampen? dan is het namelijk vrij nutteloos om 'm uit China te halen als ie hier voor 15 euro ook te krijgen is zonder lampen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:34:08 #118
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899581
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:33 schreef jack-peng het volgende:

[..]

18.9$

I calculated the price as 400g

Hope it will not heavier than I estimated
If it's heavier, I will give you a virtual kiss to reduce the pain.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:34:26 #119
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899593
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:33 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is die van Jack zonder lampen? dan is het namelijk vrij nutteloos om 'm uit China te halen als ie hier voor 15 euro ook te krijgen is zonder lampen.
Heb je toevallig ook een linkje?
pi_74899647
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook een linkje?
Nee

Als ik Twizu moet geloven is ie hier 15 euro, ik ga zo nog wel even de reclamefolders doorspitten als ze nog niet weg gegooid zijn
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:42:14 #121
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74899829
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee

Als ik Twizu moet geloven is ie hier 15 euro, ik ga zo nog wel even de reclamefolders doorspitten als ze nog niet weg gegooid zijn
Graag.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:45:10 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74899949
With lights and tripod around 40 euro, without tripod and light 15 euro.

My mom is looking for such an item but doesn't like the price
Can anyone explain WHY we see this item in EVERY store lately
pi_74899951
Bij de Xenos! Voor Feert!geuro. Loat Jeck dit mer nie zien want dan geit de preis umhoeg.

Moeten er wel lampen bij zitten!
GGGG
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:46:08 #124
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74899993
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Bij de Xenos! Voor Feert!geuro. Loat Jeck dit mer nie zien want dan geit de preis umhoeg.

6 eien
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:47:37 #125
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74900051
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:

Ik zie het.
Maar bij hem zitten er geen lampen bij.
pi_74900564
Dion, jij had toch eerst een paar broeken gekocht op Taobao? Zijn die maten een beetje hetzelfde als hier, of..
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:06:39 #128
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74900810
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef einszweiachtung het volgende:
http://www.suntekstore.com/-smiley-face-pink-luggage-tags.html

Heb ik daar net gewonnen
Wat moet je daar nou weer mee!
6 eien
pi_74900869
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef Twizu het volgende:

[..]

Wat moet je daar nou weer mee!
Om je tas doen, vast nog wel een bloggert aan wie ik hem kan slijten, eerst proberen cado te doen.
GGGG
pi_74901154
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef einszweiachtung het volgende:
http://www.suntekstore.com/-smiley-face-pink-luggage-tags.html

Heb ik daar net gewonnen
Wow, die moet ik hebben!
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:17:34 #131
183846 joepie91
pi_74901223
Over drie kwartier een gratis Xbox 360 headset!
http://www.suntekstore.co(...)rosoft-xbox-360.html
pi_74901310
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef joepie91 het volgende:
Over drie kwartier een gratis Xbox 360 headset!
http://www.suntekstore.co(...)rosoft-xbox-360.html
Als Jack dit ooit gaat doen word het pas stormen, tja als het woord gratis valt zijn die kaaskoppen er wel bij he
GGGG
pi_74901514
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Als Jack dit ooit gaat doen word het pas stormen, tja als het woord gratis valt zijn die kaaskoppen er wel bij he
Het zijn ook bijna alleen maar Nederlanders die winnen bij suntekstore idd.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:27:04 #134
183846 joepie91
pi_74901550
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Semmm het volgende:

[..]

Het zijn ook bijna alleen maar Nederlanders die winnen bij suntekstore idd.
En belgen

Maar goed ik denk dat het vooral Nederlanders van Fok! zijn
pi_74901644
Volgende OP trouwens een linkje naar mijn hulp pagina + een stukje tekst met topic regels?

[ Bericht 3% gewijzigd door Semmm op 20-11-2009 23:39:09 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:54:52 #136
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74902391
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef Semmm het volgende:
Volgende OP trouwens een linkje naar mijn hulp pagina + een stukje tekst met topic regels?
Het is eigenlijk gewoon ordinaire spam (met de affilliatelinks) maar ik vind het best
Het is namelijk wel compleet
6 eien
pi_74902504
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Twizu het volgende:

[..]

Het is eigenlijk gewoon ordinaire spam (met de affilliatelinks) maar ik vind het best
Ik heb geen affilliatelinks gebruik
pi_74902510
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Twizu het volgende:

[..]

En overzichtelijk.
GGGG
pi_74902612
Geen nederlander heeft gewonnen,
GGGG
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:03:52 #140
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74902614
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:59 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik heb geen affilliatelinks gebruik
Oh, excuus, dat dacht ik! (al had het van mij wel gemogen )
Hoe kan ik het goedmaken? Oh, wacht. Je hebt al een iTunes kaart voor een prikkie, mede gesponsord door mijn ouders
6 eien
pi_74902705
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef Twizu het volgende:

[..]

Oh, excuus, dat dacht ik! (al had het van mij wel gemogen )
Hoe kan ik het goedmaken? Oh, wacht. Je hebt al een iTunes kaart voor een prikkie, mede gesponsord door mijn ouders
Ik vergeef het je hoor
pi_74902761
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:17 schreef xyl333 het volgende:
Iedereen kent ondertussen die MP3-spelers voor in de auto op 12V.

(Voor alle zekerheid: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11218)

Je hebt ze ook met ingebouwd geheugen zodat je geen sd-kaart meer nodig hebt, of mp3 speler op aan hoeft te sluiten. Nadeel aan deze dingen is dat als je het contact verbreekt de speler niet meer weet waar hij gebleven was. Duurdere losse mp3-spelers weten dat wel. Is iemand ooit op een van de bekende sites op een 12v-ding gestuiterd dat ook geheugen had? Ik heb gezocht, maar nog niet gevonden.
Zoiets?

http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=766
pi_74902831
Trouwens, dit vond ik wel grappig, misschien moet ik ook maar zo'n site beginnen met enorme aanbiedingen en dan gewoon Chineze spullen voor 2-3 maal de prijs aanbieden
http://www.1dayfly.nl/

http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=784
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:13:45 #144
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74902856
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:07 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik vergeef het je hoor
Thanks, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

De CC was trouwens gevonden tijdens een huiszoeking bij een of andere criminele organisatie. Ze hebben 'm hoogstwaarschijnlijk gewoon nagemaakt aangezien de oorspronkelijke CC nog veilig thuis lag. Échte vakmannen dus.

Er was al wel veel afgehaald, maar gaat hopelijk allemaal goedkomen.
Welterusten allemaal.
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:16:37 #145
183846 joepie91
pi_74902916
Whoa, heeft nou serieus niemand die Xbox-headset gewonnen?
pi_74902963
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:
Whehehe het lijkt er idd wel op, hij staat niet in het lijstje bij gewonnen spul.
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:20:50 #147
183846 joepie91
pi_74902991
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Semmm het volgende:

[..]

Whehehe het lijkt er idd wel op, hij staat niet in het lijstje bij gewonnen spul.
Dat had ik dus echt niet verwacht hé
pi_74903011
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:20 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat had ik dus echt niet verwacht hé
Ik kon 'm eingelijk best goed gebruiken
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:32:39 #149
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74903279
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:
Dat is wel echt kansloos
6 eien
pi_74904006
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef Semmm het volgende:
Trouwens, dit vond ik wel grappig, misschien moet ik ook maar zo'n site beginnen met enorme aanbiedingen en dan gewoon Chineze spullen voor 2-3 maal de prijs aanbieden

jezus

net zoals die mensen op marktplaats die die USB Geluidskaartjes voor circa 7 euro perstuk aanbieden, terwijl die op DX 2 dollar per stuk zijn
  zaterdag 21 november 2009 @ 04:13:12 #151
131319 mickeyD
pi_74905361
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef Semmm het volgende:

ja, te beginnen met witte kartonnen dozen zonder verlichting voor 40 euri's
  zaterdag 21 november 2009 @ 04:19:55 #152
131319 mickeyD
pi_74905365
vraagje: als EMS niet bezorgd naar nederland, waarom wordt er dan over gesproken op de site van tnt?
quote:
Voor welke zendingen moet ik inklaringskosten betalen?
Inklaringskosten worden in rekening gebracht voor alle zendingen waarvoor douanerechten (voorheen invoerrechten), BTW en/of andere invoerheffingen verschuldigd zijn. De douane kan u precies informeren over welke goederen douanerechten, BTW en andere invoerheffingen verschuldigd zijn. Meer informatie is ook te vinden via Internet op de website van de Douane: www.douane.nl of via telefoonnummer: 0800 - 0143. Let op: voor EMS zendingen waar een aangifte voor is gemaakt, moet wel inklaringskosten voor worden betaald, ook al zijn de douanerechten, BTW en/of andere invoerheffingen gesteld op 0.

Waarom betaal ik voor een EMS-zending altijd ¤ 17,00 aan inklaringskosten en voor overige postzendingen ¤ 12,50?
De wettelijk geldende inklaringsprocedures verschillen voor EMS- en overige postzendingen. Dit brengt verschillende kosten met zich mee.
  zaterdag 21 november 2009 @ 04:41:09 #153
131319 mickeyD
pi_74905391
ze naaien je wel mooi een oor aan bij tnt, als je een EMS pakket krijgt, en je hoeft geen douane of invoerrechten te betalen, dan mag je alsnog 17 euro betalen aan tnt.
dat word een duur varkentje van ¤0,01 cent dan..
@ jack: so don't send with EMS, or we all get a customs handling bill from TNT for ¤17 with each parcel, even if it is a led-pig of $0,01cent
  zaterdag 21 november 2009 @ 08:30:36 #154
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74905692
Verdorie, gister geen pakket van popbuying, maar dealextreme, was het alweer vergeten.

Bottomline: reeben nog niet gearriveerd :`(
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:44:35 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74907128
Zo, we kunnen weer verder op de nieuwe server
pi_74907158
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
pi_74907172
en we zijn weer up
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:45:39 #158
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907177
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
Gelukkig maar! Ik kreeg al afkickverschijnselen.
6 eien
pi_74907266
Maar k heb nou niet echt het gevoel dat FOK er sneller op is geworden
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:47:49 #160
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907296
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Semmm het volgende:
Goede investering, die servers.
6 eien
pi_74907306
Gelijk even een vraag.

Ik heb hier een DV 80 cam vandaag mogen ontvangen, maar hoe zie ik eraan als hij vol opgeladen is via usb?
pi_74907337
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Semmm het volgende:
Nee omdat iedereen tegelijk online komt jankerd
pi_74907373
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelijk even een vraag.

Ik heb hier een DV 80 cam vandaag mogen ontvangen, maar hoe zie ik eraan als hij vol opgeladen is via usb?
Als het uberhaupt lukt om op te nemen laat het met dan efe weten. Heb er ook een maar snap er geen zak van.
pi_74907388
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:48 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee omdat iedereen tegelijk online komt jankerd
Enige wat jij komt doen in deze reeks is op mensen zeuren volgensmij
pi_74907389
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Als het uberhaupt lukt om op te nemen laat het met dan efe weten. Heb er ook een maar snap er geen zak van.
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:50:19 #166
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907398
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelijk even een vraag.

Ik snap (ook) niks van dat ding! Heb het meteen weer ergens uit het zicht gelegd voordat ik er chagrijnig door wordt.

Iemand kopen?
6 eien
pi_74907431
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik snap (ook) niks van dat ding! Heb het meteen weer ergens uit het zicht gelegd voordat ik er chagrijnig door wordt.

Iemand kopen?
Ik bied een gestolen creditcard
pi_74907434
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Iemand kopen?
Die handleiding die erbij zit klopt ook voor geen meter.
pi_74907455
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

Enige wat jij komt doen in deze reeks is op mensen zeuren volgensmij
Ja omdat er zo veel gejankt wordt
pi_74907471
Ik heb hem nu al 5 uur aan de USB zitten, er brand boven in nu rood en blauw

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2009 21:52:00 ]
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:52:49 #171
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907513
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik bied een gestolen creditcard
Niet akkoord. De CC is geblokkeerd.
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:53:09 #172
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907527
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja omdat er zo veel gejankt wordt
Daar hebben we internet voor hè.
6 eien
pi_74907596
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:52 schreef Twizu het volgende:

[..]

Niet akkoord. De CC is geblokkeerd.
Jammer, ik kon het proberen
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:00:22 #174
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907791
Even een nuttige post:

Vandaag in mijn mailbox. Wat is er eigenlijk precies veranderd?
quote:
Wijzigingen in de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services

Beste Twizu,

PayPal heeft onlangs de aankomende wijzigingen in de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services bekendgemaakt. U kunt deze wijzigingen bekijken door op de link Beleidsaanpassingen te klikken. Deze link is te vinden binnen de omgeving Juridische Overeenkomsten op de PayPal-website. U kunt deze wijzigingen tevens bekijken door in te loggen op uw PayPal-rekening en te klikken op de link Beleidsaanpassingen onder Berichten rechts op de pagina Rekeningoverzicht.

U dient deze aanpassingen te aanvaarden, behalve als u aangeeft uw rekening te willen sluiten voordat deze aanpassingen van kracht gaan. Indien u de aanpassingen niet accepteert, dan is het u toegestaan direct en voordat de aanpassingen van kracht zijn, uw rekening te sluiten zonder dat dat extra kosten met zich meebrengt. U kunt er tevens voor kiezen geen gebruik meer te maken van de PayPal-services. Verdere details over het sluiten van een PayPal-rekening vindt u in de Gebruikersovereenkomst.
Met vriendelijke groet,

PayPal
6 eien
pi_74907812
Voor mensen die het rekeningrijden niet zien zitten, voor iets meer dan ¤20 heb je bij Focalprice een GPS blocker die het GPS signaal van de kastjes van Camiel blokkeert.

http://www.focalprice.com/EG005B/GPS_Jammer_Blocker_Black.html
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_74907858
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef mvc het volgende:
Voor mensen die het rekeningrijden niet zien zitten, voor iets meer dan ¤20 heb je bij Focalprice een GPS blocker die het GPS signaal van de kastjes van Camiel blokkeren.

[ afbeelding ]

http://www.focalprice.com/EG005B/GPS_Jammer_Blocker_Black.html
totdat je gefotograffeerd wordt tijdens het rijden en daarna blijkt dat je gps kastje niet werkte...
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:04:30 #177
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74907938
Zijn er toevallig meer mensen geïnteresseerd in een retro voip / Skype phone?
6 eien
pi_74908086
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:02 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

totdat je gefotograffeerd wordt tijdens het rijden en daarna blijkt dat je gps kastje niet werkte...
Daar is ook een oplossing voor Tijdens het rijden deze gebruiken met een ander nummerbord. Bij thuiskomst weer omdraaien
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:10:56 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74908153
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef Twizu het volgende:
Even een nuttige post:

Vandaag in mijn mailbox. Wat is er eigenlijk precies veranderd?
[..]

Dat vond ik ook zo'n nuttige mail, nergens staat wat er nu is veranderd.
pi_74908179
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:09 schreef mvc het volgende:

[..]

Daar is ook een oplossing voor Tijdens het rijden deze gebruiken met een ander nummerbord. Bij thuiskomst weer omdraaien
Jij wel, James Bond

zaterdag 21 november 2009 @ 22:16:36 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74908365
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:11 schreef Semmm het volgende:

[..]

Jij wel, James Bond

Tja, laat de auto voor je huis nu geen last te hebben van nummerbord zoekers. Dan kun je net zo goed ALTIJD een vals bord op je auto schroeven ghehe...
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:19:06 #182
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74908462
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo'n nuttige mail, nergens staat wat er nu is veranderd.
Ze verwijzen naar de Juridische Overeenkomsten. Alsof iemand dat ooit leest
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:26:20 #183
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74908743
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigingen:
quote:
Vanaf heden hanteert PayPal Nederland een vast tarief van 19,99 per maand, ongeacht het aantal transacties.
Dat is niet zo best eigenlijk.
6 eien
pi_74908768
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigenen:
[..]

20 euro PER MAAND betalen?
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:28:14 #185
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74908812
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

20 euro PER MAAND betalen?
Dit was een soort van Headline van de beleidsaanpassingen. Er stond nog een 'Lees meer' link onder, maar de Paypal site (+ mijn internet is traag!)
6 eien
pi_74908850
Paypal is traag
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:29:52 #187
183846 joepie91
pi_74908871
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef Twizu het volgende:

[..]

Dit was een soort van Headline van de beleidsaanpassingen. Er stond nog een 'Lees meer' link onder, maar de Paypal site (+ mijn internet is traag!)
PayPal is idd traag als de ziekte.

Maar even serieus, dat gaat toch niet over abonnementsgeld?
pi_74908893
quote:
[..]

Meen je dit? Dan kan ik deze reeks gedag zeggen.
pi_74908924
Inderdaad, ik ga dus echt geen 20 euro per maand dokken.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:31:33 #190
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74908940
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:

[..]

PayPal is idd traag als de ziekte.

Maar even serieus, dat gaat toch niet over abonnementsgeld?
Het gaat in op 21 januari 2010. Het 'vanaf heden' is dus gebaseeerd op die datum (beetje krom geformuleerd daar )

Dit is voor particulieren. Voor bedrijven zijn er speciale staffeltarieven. Wel jammer, want ¤20 is toch best prijzig.
6 eien
pi_74908951
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Meen je dit? Dan kan ik deze reeks gedag zeggen.
me too
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:32:23 #192
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74908961
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, ik ga dus echt geen 20 euro per maand dokken.
Ikke wel, ik geef graag meer geld aan bankiers
pi_74909028
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef Twizu het volgende:

[..]

Het gaat in op 21 januari 2010. Het 'vanaf heden' is dus gebaseeerd op die datum (beetje krom geformuleerd daar )

Dit is voor particulieren. Voor bedrijven zijn er speciale staffeltarieven. Wel jammer, want ¤20 is toch best prijzig.
Twizu heb je een link naar dat bericht?
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:36:26 #194
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909093
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Twizu heb je een link naar dat bericht?
Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezeten
6 eien
pi_74909145
quote:
[..]

Ik kan het nergens vinden eigenlijk, zit je ons soms te fucken?
pi_74909166
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Twizu het volgende:

[..]

Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezeten
Het is paypal dat zo sloom is, de rest is bij mij wel gewoon snel
pi_74909180
Nee! Als het echt serieus waar is van die ¤20,- dan houd het paypal-gebruik voor mij ook verder op, de kosten zijn dan verder niet echt meer te doen namelijk.
pi_74909184
Ik vind dat deze toch wel eens een keertje binnen mag komen ondertussen...
10/26/2009 4:24:25 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]
kei lief.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:39:41 #199
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909203
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik kan het nergens vinden eigenlijk, zit je ons soms te fucken?
6 eien
pi_74909212
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik schrok al
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:40:26 #201
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909224
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik schrok al
Ik kon het niet laten..
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:41:15 #202
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74909245
Twizu loopt ons voor de gek te houden anders zal Paypal HEEL SNEL terugkomen op deze beslissing. Welke lul gaat er nu 20 euro dokken per maand, dan haal ik wel een creditkaart. Klantjes weg.
pi_74909256
Ik zat al te lezen die beleidsaanpasingen en kon het maar niet vinden.
Je had me dus te pakken, schrok me dood.
pi_74909272
kei lief.
pi_74909276
quote:

[..]

Ik kreeg bijna een hart aanval hoor
Niet meer kunnen bestellen uit China, dat kan echt niet!

Ik denk dat ik maar ff een Chinees inhuur om ook je broers volgende creditcard te stelen
pi_74909279
Het was eigenlijk wel beter geweest voor me bankrekening, dan was het geen dp/dx enzo meer
pi_74909295
Hier hebben ze bij mij al de eerste periode afgeschreven die boeven van paypal!
Wordt weer een aantal pakketjes minder bestellen.Grrrr...........

Edit: Willen jullie allemaal wat minder snel posten a.u.b. want nu komt mijn bericht een beetje te laat :-)
pi_74909300
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef Joene94 het volgende:
Ik zat al te lezen die beleidsaanpasingen en kon het maar niet vinden.
Je had me dus te pakken, schrok me dood.
Mij ook
Ik heel dat beleid doorspitten
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:44:41 #209
183846 joepie91
pi_74909350
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Twizu het volgende:

[..]

Mwa, dat zullen de mensen bij Clubs.nl wel zijn, die met HetNet aan het fucken zijn... die *proberen* ook te migreren
quote:

[..]

Ok, ik moet eerlijk zeggen dat die érg goed was
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:45:04 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74909366
GRRRR!!!

Allemaal voor 10 dollar stinkbommen kopen bij Jack en de bommen in de envelop laten ontploffen... dropshippen richting Twizu. Dat zal Twizu leren als hij tig gore gele enveloppen door zijn brievenbus krijgt gestopt en ze vervolgens opent
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:46:19 #211
183846 joepie91
pi_74909415
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef monkeybrain het volgende:
GRRRR!!!

Allemaal voor 10 dollar stinkbommen kopen bij Jack en de bommen in de envelop laten ontploffen. Dat zal Twizu leren als hij tig gore gele enveloppen door zijn brievenbus krijgt gestopt en ze vervolgens opent
Ja, want stinkbommen in enveloppen kun je met je hersenkracht op afstand laten ontploffen terwijl ze op een TNT-kantoor liggen
pi_74909430
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ja, want stinkbommen in enveloppen kun je met je hersenkracht op afstand laten ontploffen terwijl ze op een TNT-kantoor liggen
Postbode omkopen, alles is mogelijk.
kei lief.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:47:46 #213
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909466
Hehe.

Wel tof dat jullie zo goedgelovig zijn
6 eien
pi_74909486
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Lolque het volgende:

[..]

En jij weet welke postbode(er zijn veel postbodes in nederland )
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:49:40 #215
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909521
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ah, dat gaat bij mijn postbode geen probleem worden. Hij knijpt in alle pakketjes.
(meer info: mijn screaming chicken verhaal een paar topics terug )
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:51:16 #216
183846 joepie91
pi_74909568
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ah, dat gaat bij mijn postbode geen probleem worden. Hij knijpt in alle pakketjes.
(meer info: mijn screaming chicken verhaal een paar topics terug )
Quote? Heb hem niet voorbij zien komen...

Kip maakte lawaai terwijl hij door de brievenbus kwam?
pi_74909603
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nee, was een verhaaltje over dat de postbode voor de deur stond in die kip te knijpen, en toen hoorde hij dus het geluid van die kip en kwam hij richting de deur en zag hij dat het de postbode met dat pakketje was.
(zoiets toch?)
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:52:50 #218
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909620
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Geen flauw idee waar die precies staat, maar het kwam erop neer dat de kip (vermomd in een pakketje) als deurbel fungeerde.
6 eien
pi_74909621
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef hongtom het volgende:

[..]

En jij weet welke postbode(er zijn veel postbodes in nederland )
Oke je komt nu niet bepaald slim meer over, maar dat maakt niet uit.
kei lief.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:53:10 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74909636
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Bekijk de stinkbom filmpjes, stinkbommen activeren en vervolgens heeft Jack 10 seconden de tijd om de gele envelop heel snel dicht te doen Vervolgens is die bubbeljes zak binnenin een Dutch oven ready to be opened by Twizu
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:54:01 #221
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909658
Hehe, net iemand RTL 4 gezien?

Die treinen in China
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:57:14 #222
183846 joepie91
pi_74909751
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Twizu het volgende:
Hehe, net iemand RTL 4 gezien?

Die treinen in China
Nee, welk programma?
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:57:31 #223
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909760
Internationale privé-transacties / Overmaken of ontvangen
China, Hongkong, Singapore en Taiwan: 0%

Dat is wel gunstig!
6 eien
pi_74909790
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef Lolque het volgende:

[..]

Oke je komt nu niet bepaald slim meer over, maar dat maakt niet uit.
ik heb zo min momenten
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:59:09 #225
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909805
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nee, welk programma?
Wat vindt Nederland?

Het was maar een heel klein fragment waar de Chinezen echt in de trein gepropt werden. Als iedereen ingestapt was duwden de medewerkers het nog even aan, anders konden de deuren niet dicht.
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:00:06 #226
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909832
Zoiets was het:

6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:00:38 #227
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74909845
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef Twizu het volgende:
Zijn er toevallig meer mensen geïnteresseerd in een retro voip / Skype phone?
[ afbeelding ]
6 eien
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:05:17 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74909971
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Twizu het volgende:

[..]

Wat vindt Nederland?

Het was maar een heel klein fragment waar de Chinezen echt in de trein gepropt werden. Als iedereen ingestapt was duwden de medewerkers het nog even aan, anders konden de deuren niet dicht.
Dat is extra veilig want zo kan niemand door de coupe slingeren zoals in de Nederlandse trein als je bij het station komt
pi_74910166
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef Twizu het volgende:
Zoiets was het:

Jeuzus
pi_74910875
tvptje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74910953
de laatste tijd reageert jack niet meer zo snel op mailtjes

ligt dat aan mij of..?
  zondag 22 november 2009 @ 17:11:35 #232
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74911037
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef Jeffrey_San het volgende:

ligt dat aan mij of..?
Hij is denk ik de servers aan het verhuizen.
6 eien
pi_74911051
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef Jeffrey_San het volgende:

ligt dat aan mij of..?
nee
pi_74911931
Ik hoor net op tv dat de handschoen van MJ verkocht is aan een zakenman uit Hongkong (jack )

Ontopic :
Ik heb ook iets gewonnen op suntekstore.com (ik ben even vergeten wat )
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
  zondag 22 november 2009 @ 17:35:05 #235
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74912064
Die voetbalshirts bij PB zijn toch fake?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74912112
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef Zapper het volgende:
Die voetbalshirts bij PB zijn toch fake?
Heel China is fake dus ja
pi_74913354
Iemand ervaring met schoenen van taobao? Wil namelijk deze Pamu Liga L's kopen. Heb wel eens fake schoenen in Turkije gezien en die waren van baggerkwaliteit. Geen idee hoe dat met china zit.

zondag 22 november 2009 @ 18:35:50 #239
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74913553
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef Semmm het volgende:

Heel China is fake dus ja
Dat begrijp ik, maar ik dacht dat Jack z'n fake items voor DP zou bewaren.
pi_74915356
Kunnen we geen LOI cursus server verhuizen van taobao regelen ofzo? Wat een drama haha, sowieso de keuze qua dag/tijd is natuurlijk erg slecht.

En nog even terugkomend op het paypal 20 euro per maand, dat geloven is wel

Schrokken jullie zeker ook steeds van de mailtjes dat Hotmail voor iedereen betaald werd en dat je 1 miljoen euro gewonnen hebt in een loterij
  zondag 22 november 2009 @ 19:42:16 #241
226677 revpolen
pi_74915655
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar ik dacht dat Jack z'n fake items voor DP zou bewaren.
je ziet nergens een merk staan op de foto's dus het is grijs gebied denk ik..
pi_74915676
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef revpolen het volgende:

[..]

je ziet nergens een merk staan op de foto's dus het is grijs gebied denk ik..
dat zag je met de rolaxen ook niet
pi_74915732
quote:
[..]

Heb op google en op de paypalsite gezocht maar kan dit nergens vinden.. Heb bij alle overeenkomsten/beleidsartikelen gezocht op 19,99 maar kan nergens iets vinden..
  zondag 22 november 2009 @ 19:47:59 #244
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74915864
Die 20 euro per maand heb ik inderdaad verzonnen, maar toch wel jammer van die 10% transactiekosten van / naar China en Thailand.
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 19:51:00 #245
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74915964
Ik heb trouwens weer geld te besteden!
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 19:51:28 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74915973
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Twizu het volgende:
Die 20 euro per maand heb ik inderdaad verzonnen, maar toch wel jammer van die 10% transactiekosten van / naar China en Thailand.
Hoezo, ik krijg 10% korting als ik geld naar China overmaak via Paypal.
  zondag 22 november 2009 @ 19:53:52 #247
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74916068
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hoezo, ik krijg 10% korting als ik geld naar China overmaak via Paypal.
Kan kloppen, dat geldt enkel voor apenhersenen.
6 eien
pi_74916686
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Lolque het volgende:
Ik vind dat deze toch wel eens een keertje binnen mag komen ondertussen...
10/26/2009 4:24:25 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]
je ben niet de enige
ik wacht ook nog op spullen die ik 24okt besteld heb.
van DX, PB en FP
pi_74916727
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Twizu het volgende:
maar toch wel jammer van die 10% transactiekosten van / naar China en Thailand.
Snap ik ook niet helemaal?
quote:
Degene die de betaling verricht of de ontvanger betaalt deze kosten. Niet beiden.

In de meeste gevallen bepaalt degene die de betaling verricht wie deze kosten betaalt. In sommige gevallen is degene die de betaling verricht niet in staat om dit te bepalen en wordt degene die de betaling verricht of de ontvanger verplicht gesteld de kosten te betalen.

Land ontvanger:

Nederland: 0,5%

China, Hongkong, Singapore en Taiwan: 0%

Australië, Canada en VS: 1%

Duitsland 2%

Polen: 1% + 0,55 PLN

Elders: 0,5%

Opmerking: deze kosten worden niet in rekening gebracht bij betalingen in euro via PayPal-rekeningen die in de Europese Unie of de Europese Economische Ruimte zijn geregistreerd.
Of lees ik nu wat anders als jij?
pi_74916895
Hij houdt ons voor de gek
  zondag 22 november 2009 @ 20:15:37 #251
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74916917
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef GuitarJJ het volgende:
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 20:18:00 #252
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74917015
Ik wil pakjesdag.
pi_74917099
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef GuitarJJ het volgende:
Ah nog steeds?
pi_74917162
Zaterdag eindelijk een (fake) Case ontvangen voor mijn Canon EOS 350d was 24 oktober verstuurd (besteld op ebay voor 7 euro ofzo, zelfs een merkje van Kannon)
  zondag 22 november 2009 @ 20:21:58 #255
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74917187
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef veda het volgende:

[..]

Ah nog steeds?
Nee
SPOILER
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 20:22:21 #256
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74917208
Weet iemand toevallig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 22 november 2009 @ 20:23:41 #257
226677 revpolen
pi_74917278
skylantarn...
op pd hebben ze heel veel verschillende!

ik wil me UJJ's ook verzonden op de 26-10
nog niks binnen dan wel berocht van de douane
pi_74917281
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef dabadbass het volgende:
Weet iemand toeva
llig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
Flying Wishing Lamps
  zondag 22 november 2009 @ 20:23:44 #259
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74917283
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef dabadbass het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
Thaise lampionnen?

Volgens mij gaat dat wel mogen
6 eien
pi_74917336
En of het mag of niet. Heb er laatst 100 besteld en die kwamen gewoon aan. Netzoals lasers, pepperspray en een bb-gun
  zondag 22 november 2009 @ 20:26:51 #261
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74917421
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef GuitarJJ het volgende:
En of het mag of niet. Heb er laatst 100 besteld en die kwamen gewoon aan. Netzoals lasers, pepperspray en een bb-gun
Ze zijn zowieso legaal in Nederland. Het is een soort 'alternatief' voor vuurwerk.

Edit: Je hebt er 100 besteld, veel feestjes?
6 eien
pi_74917534
80 ervan waren voor vrienden
  zondag 22 november 2009 @ 20:36:52 #263
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74917963
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..

Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
Hoi
pi_74918237
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..

Niet kopen, die was echt heeeel lelijk
  zondag 22 november 2009 @ 20:48:28 #265
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74918637
Hoezo? Pics?
Hoi
  zondag 22 november 2009 @ 20:49:15 #266
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74918690
Ik kreeg van de week spam van een firma 'Sevenchannel' die claimen dat ze beter zijn dan DX en FP.

Toeval? Of lekken er ergens mailadressen weg?

De site lijkt overigens verdomd veel op DP en PB...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 22 november 2009 @ 20:51:56 #267
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74918838
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:

Die was echt té gay.
pi_74918861
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Unreal88 het volgende:
Hoezo? Pics?
Volgensmij was dit 'm
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
  zondag 22 november 2009 @ 20:53:11 #269
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74918917
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Semmm het volgende:

[..]

Volgensmij was dit 'm
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html

Maar had iemand hem besteld dan?

Swiss Made haha
Hoi
pi_74918947
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Maar had iemand hem besteld dan?
Ja, volgensmij zelfs meerdere mensen
  zondag 22 november 2009 @ 20:54:29 #271
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74918988
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja, volgensmij zelfs meerdere mensen
Wat waren de IRL ervaringen dan?
Hoi
pi_74919042
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Wat waren de IRL ervaringen dan?
Weet ik ook niet, maar je bent toch niet van plan om 'm te kopen heh?
  zondag 22 november 2009 @ 20:55:42 #273
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74919058
Jawel
Hoi
  zondag 22 november 2009 @ 20:56:43 #274
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74919116
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Unreal88 het volgende:
Jawel
Flikker.
pi_74919155
quote:
Jawel
_!

Koop dan nog beter deze:
http://www.budgetgadgets.(...)rn-watch-p-2554.html
  zondag 22 november 2009 @ 20:57:20 #276
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74919157
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef mstr het volgende:

[..]

Flikker.
Stijlloos figuur
Hoi
  zondag 22 november 2009 @ 20:57:54 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74919187
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Semmm het volgende:

[..]

Niet kopen, die was echt heeeel lelijk
Je rimpel scrotum is lelijk
Voor het geld een blits ding, ik kreeg hem met stof achter het glas

Na wat kutten het ding open gekregen en gereinigd, mooi hoor.
De service van budgetgadgets is wel om te huilen, uiteindelijk nog een "big discount" gekregen waarmee ze een 15% coupon bedoelen
  zondag 22 november 2009 @ 20:58:20 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74919207
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Stijlloos figuur
Moet jij nodig zeggen
pi_74919284
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je rimpel scrotum is lelijk
Voor het geld een blits ding, ik kreeg hem met stof achter het glas

Na wat kutten het ding open gekregen en gereinigd, mooi hoor.
De service van budgetgadgets is wel om te huilen, uiteindelijk nog een "big discount" gekregen waarmee ze een 15% coupon bedoelen
Maar maar maar, het is gewoon een rond ding met 2 letters er op
  zondag 22 november 2009 @ 21:00:06 #280
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74919323
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Moet jij nodig zeggen
Hoi
  zondag 22 november 2009 @ 21:02:05 #281
183846 joepie91
pi_74919459
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kreeg van de week spam van een firma 'Sevenchannel' die claimen dat ze beter zijn dan DX en FP.

Toeval? Of lekken er ergens mailadressen weg?

De site lijkt overigens verdomd veel op DP en PB...
Doet me denken aan de oude naam van DX, was volgens mij ook iets met channel ofzo.
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef Twizu het volgende:
Zoiets was het:

Is al zó oud
  zondag 22 november 2009 @ 21:03:13 #282
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74919525
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Doet me denken aan de oude naam van DX, was volgens mij ook iets met channel ofzo.
[..]

Is al zó oud
Die tekst bovenin je browser is precies hetzelfde als bij FP.
  zondag 22 november 2009 @ 21:03:21 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74919534
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef Semmm het volgende:

[..]

Maar maar maar, het is gewoon een rond ding met 2 letters er op
Dat heet minimalistische design, niet alles kan een Frans Bauer design zijn
Een mooi horloge is voor mij ook iets anders maar dan ben je minstens 500 euro kwijt, of maak daar maar 2000 euro van.

Voor gewoon weinig geld, een betrouwbare quartz en een dressy style is het een prima ding hoor.
Ik weet natuurlijk niet wat voor stijl kleding jij hebt.

Het formaat is ook behoorlijk groot dus het lijkt niet een iel cheapo ding. De vrouwtjes merken het horloge op en geven positief gepiep....dus
  zondag 22 november 2009 @ 21:04:13 #284
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74919585
quote:
Jawel
pi_74919625
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat heet minimalistische design, niet alles kan een Frans Bauer design zijn
Een mooi horloge is voor mij ook iets anders maar dan ben je minstens 500 euro kwijt, of maak daar maar 2000 euro van.

Voor gewoon weinig geld, een betrouwbare quartz en een dressy style is het een prima ding hoor.
Ik weet natuurlijk niet wat voor stijl kleding jij hebt.

Het formaat is ook behoorlijk groot dus het lijkt niet een iel cheapo ding. De vrouwtje merken het horloge op en geven positief gepiep....dus
Ik zou de tijd er niet eens op af kunnen lezen
  zondag 22 november 2009 @ 21:05:59 #286
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_74919668
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Zapper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoi
  zondag 22 november 2009 @ 21:06:24 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74919687
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Trek het je niet aan, laat je trekken!
pi_74919704
Vreemd hoor. Ik had een jas besteld op TB. De history van PB:
11/4/2009 6:47:23 AM Quotation Created
11/4/2009 6:47:23 AM Quotation Created
11/4/2009 1:35:46 PM Instant Order Received
11/5/2009 7:50:05 AM Collecting Products Now
11/10/2009 4:17:23 PM Package Shipped

Ik keek de 14e op HKpost en zag dat ie de 13e geshipped was naar Netherlands. Echter, de 18e ofzo keek ik weer en stond er dit:
Destination - Netherlands
The item (RT0278XXX25HK) left Hong Kong for its destination on 17-Nov-2009

Donderdag kwam ik thuis en lag er een briefje van de post in de bus dat ik niet thuis was en dat ik de volgende dag het pakketje op kon halen na 16:00. Dus ik vrijdag naar de post, ja hoor,mijn jas :-).

Mooie snelle shipment, ook al klopte er iets niet. Had nog meer besteld wat eerder geshipped zou zijn volgens de verschillende shops, maar die zijn er nog niet. Ik twijfel of het wel allemaal aan HKpost ligt.

Laatst ook een horloge besteld bij BG. Hij was op een gegeven moment verzonden en 5 dagen later kreeg ik een mail dat het pakketje weer terug kwam bij BG. Het horloge zou kapot zijn gegaan. Of ik wel een nieuwe wilde uitzoeken, want die ik had besteld was net out of stock(hoe toevallig). Het was al eens gezegd dat ze niet echt direct zijn in China, dat blijkt wel weer
Heb een ander uitgezocht en die was een week eerder op de post gegaan dan de jas. Ik weet niet of die wel verstuurd is een week eerder.
  zondag 22 november 2009 @ 21:06:57 #289
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74919722
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik zou de tijd er niet eens op af kunnen lezen
Ben jij na de kleuterschool niet meer naar school gegaan?
In de praktijk valt dat goed mee hoor, dat is meer psychologische angst. Na tig jaar klokkijken zul je merken dat die cijfers helemaal niet meer nodig zijn.
  zondag 22 november 2009 @ 21:08:24 #290
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74919836
quote:

pi_74919871
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ben jij na de kleuterschool niet meer naar school gegaan?
In de praktijk valt dat goed mee hoor, dat is meer psychologische angst. Na tig jaar klokkijken zul je merken dat die cijfers helemaal niet meer nodig zijn.
Die cijfers hoeven van mij ook niet hoor, ik vind de streepjes belangrijker.
pi_74919890
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Zapper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 22 november 2009 @ 21:10:49 #293
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74919999
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die cijfers hoeven van mij ook niet hoor, ik vind de streepjes belangrijker.
Dan moet je een stift pakken
  zondag 22 november 2009 @ 21:12:26 #294
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74920102
quote:

[..]

Excuses, maar ik moet mijn mening gewoon even spuien. Ik vind 'm ook tergend lelijk, maar als je 'm mooi vind. Gewoon kopen, want ik heb geen verstand van de mode enz.
6 eien
pi_74920150
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef Twizu het volgende:

[..]

Excuses, maar ik moet mijn mening gewoon even spuien. Ik vind 'm ook tergend lelijk, maar als je 'm mooi vind. Gewoon kopen, want ik heb geen verstand van de mode enz.
  zondag 22 november 2009 @ 21:16:16 #296
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74920300
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef Twizu het volgende:

[..]

Oh, en ik zal er eigenlijk nog niet eens dood mee gevonden willen worden.

Sorry!
6 eien
  zondag 22 november 2009 @ 21:19:05 #297
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74920457
Lijkt me duidelijk...

zondag 22 november 2009 @ 21:19:48 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74920499
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Lijkt me duidelijk...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_74920540
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Lijkt me duidelijk...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  zondag 22 november 2009 @ 21:22:07 #300
274528 Twizu
Is al zindelijk!
  zondag 22 november 2009 @ 21:22:51 #301
262852 monkeybrain