ja, te beginnen met witte kartonnen dozen zonder verlichting voor 40 euri'squote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef Semmm het volgende:
Trouwens, dit vond ik wel grappig, misschien moet ik ook maar zo'n site beginnen met enorme aanbiedingen en dan gewoon Chineze spullen voor 2-3 maal de prijs aanbieden![]()
http://www.1dayfly.nl/
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=784
quote:Voor welke zendingen moet ik inklaringskosten betalen?
Inklaringskosten worden in rekening gebracht voor alle zendingen waarvoor douanerechten (voorheen invoerrechten), BTW en/of andere invoerheffingen verschuldigd zijn. De douane kan u precies informeren over welke goederen douanerechten, BTW en andere invoerheffingen verschuldigd zijn. Meer informatie is ook te vinden via Internet op de website van de Douane: www.douane.nl of via telefoonnummer: 0800 - 0143. Let op: voor EMS zendingen waar een aangifte voor is gemaakt, moet wel inklaringskosten voor worden betaald, ook al zijn de douanerechten, BTW en/of andere invoerheffingen gesteld op 0.
Waarom betaal ik voor een EMS-zending altijd ¤ 17,00 aan inklaringskosten en voor overige postzendingen ¤ 12,50?
De wettelijk geldende inklaringsprocedures verschillen voor EMS- en overige postzendingen. Dit brengt verschillende kosten met zich mee.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo, we kunnen weer verder op de nieuwe server
Gelukkig maar! Ik kreeg al afkickverschijnselen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo, we kunnen weer verder op de nieuwe server
Goede investering, die servers.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Semmm het volgende:
Maar k heb nou niet echt het gevoel dat FOK er sneller op is geworden
Nee omdat iedereen tegelijk online komt jankerdquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Semmm het volgende:
Maar k heb nou niet echt het gevoel dat FOK er sneller op is geworden
Als het uberhaupt lukt om op te nemen laat het met dan efe weten. Heb er ook een maar snap er geen zak van.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelijk even een vraag.
Ik heb hier een DV 80 cam vandaag mogen ontvangen, maar hoe zie ik eraan als hij vol opgeladen is via usb?
Enige wat jij komt doen in deze reeks is op mensen zeuren volgensmijquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat iedereen tegelijk online komt jankerd
quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als het uberhaupt lukt om op te nemen laat het met dan efe weten. Heb er ook een maar snap er geen zak van.
Ik snap (ook) niks van dat ding! Heb het meteen weer ergens uit het zicht gelegd voordat ik er chagrijnig door wordt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelijk even een vraag.
Ik heb hier een DV 80 cam vandaag mogen ontvangen, maar hoe zie ik eraan als hij vol opgeladen is via usb?
Ik bied een gestolen creditcardquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik snap (ook) niks van dat ding! Heb het meteen weer ergens uit het zicht gelegd voordat ik er chagrijnig door wordt.
Iemand kopen?
Die handleiding die erbij zit klopt ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik snap (ook) niks van dat ding! Heb het meteen weer ergens uit het zicht gelegd voordat ik er chagrijnig door wordt.
Iemand kopen?
Ja omdat er zo veel gejankt wordtquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Enige wat jij komt doen in deze reeks is op mensen zeuren volgensmij
Niet akkoord. De CC is geblokkeerd.quote:
Daar hebben we internet voor hè.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja omdat er zo veel gejankt wordt
Jammer, ik kon het proberenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Niet akkoord. De CC is geblokkeerd.
quote:Wijzigingen in de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services
Beste Twizu,
PayPal heeft onlangs de aankomende wijzigingen in de Gebruikersovereenkomst voor PayPal-services bekendgemaakt. U kunt deze wijzigingen bekijken door op de link Beleidsaanpassingen te klikken. Deze link is te vinden binnen de omgeving Juridische Overeenkomsten op de PayPal-website. U kunt deze wijzigingen tevens bekijken door in te loggen op uw PayPal-rekening en te klikken op de link Beleidsaanpassingen onder Berichten rechts op de pagina Rekeningoverzicht.
U dient deze aanpassingen te aanvaarden, behalve als u aangeeft uw rekening te willen sluiten voordat deze aanpassingen van kracht gaan. Indien u de aanpassingen niet accepteert, dan is het u toegestaan direct en voordat de aanpassingen van kracht zijn, uw rekening te sluiten zonder dat dat extra kosten met zich meebrengt. U kunt er tevens voor kiezen geen gebruik meer te maken van de PayPal-services. Verdere details over het sluiten van een PayPal-rekening vindt u in de Gebruikersovereenkomst.
Met vriendelijke groet,
PayPal
totdat je gefotograffeerd wordt tijdens het rijden en daarna blijkt dat je gps kastje niet werkte...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef mvc het volgende:
Voor mensen die het rekeningrijden niet zien zitten, voor iets meer dan ¤20 heb je bij Focalprice een GPS blocker die het GPS signaal van de kastjes van Camiel blokkeren.
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com/EG005B/GPS_Jammer_Blocker_Black.html
Daar is ook een oplossing voorquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
totdat je gefotograffeerd wordt tijdens het rijden en daarna blijkt dat je gps kastje niet werkte...
Dat vond ik ook zo'n nuttige mail, nergens staat wat er nu is veranderd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef Twizu het volgende:
Even een nuttige post:
Vandaag in mijn mailbox. Wat is er eigenlijk precies veranderd?
[..]
Jij wel, James Bondquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:09 schreef mvc het volgende:
[..]
Daar is ook een oplossing voorTijdens het rijden deze gebruiken met een ander nummerbord. Bij thuiskomst weer omdraaien
Tja, laat de auto voor je huis nu geen last te hebben van nummerbord zoekers. Dan kun je net zo goed ALTIJD een vals bord op je auto schroeven ghehe...quote:
Ze verwijzen naar de Juridische Overeenkomsten. Alsof iemand dat ooit leestquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo'n nuttige mail, nergens staat wat er nu is veranderd.
Dat is niet zo best eigenlijk.quote:Vanaf heden hanteert PayPal Nederland een vast tarief van 19,99 per maand, ongeacht het aantal transacties.
20 euro PER MAAND betalen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigenen:
[..]
Dat is niet zo best eigenlijk.
Dit was een soort van Headline van de beleidsaanpassingen. Er stond nog een 'Lees meer' link onder, maar de Paypal site (+ mijn internet is traag!)quote:
PayPal is idd traag als de ziekte.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dit was een soort van Headline van de beleidsaanpassingen. Er stond nog een 'Lees meer' link onder, maar de Paypal site (+ mijn internet is traag!)
Meen je dit?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigingen:
[..]
Het gaat in op 21 januari 2010. Het 'vanaf heden' is dus gebaseeerd op die datum (beetje krom geformuleerd daarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
[..]
PayPal is idd traag als de ziekte.
Maar even serieus, dat gaat toch niet over abonnementsgeld?
me tooquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef Semmm het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik deze reeks gedag zeggen.
Ikke wel, ik geef graag meer geld aan bankiersquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, ik ga dus echt geen 20 euro per maand dokken.
Twizu heb je een link naar dat bericht?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het gaat in op 21 januari 2010. Het 'vanaf heden' is dus gebaseeerd op die datum (beetje krom geformuleerd daar)
Dit is voor particulieren. Voor bedrijven zijn er speciale staffeltarieven. Wel jammer, want ¤20 is toch best prijzig.
Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezetenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Twizu heb je een link naar dat bericht?
Ik kan het nergens vinden eigenlijk, zit je ons soms te fucken?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigingen:
[..]
Het is paypal dat zo sloom is, de rest is bij mij wel gewoon snelquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezeten
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden eigenlijk, zit je ons soms te fucken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |