Tja, laat de auto voor je huis nu geen last te hebben van nummerbord zoekers. Dan kun je net zo goed ALTIJD een vals bord op je auto schroeven ghehe...quote:
Ze verwijzen naar de Juridische Overeenkomsten. Alsof iemand dat ooit leestquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo'n nuttige mail, nergens staat wat er nu is veranderd.
Dat is niet zo best eigenlijk.quote:Vanaf heden hanteert PayPal Nederland een vast tarief van 19,99 per maand, ongeacht het aantal transacties.
20 euro PER MAAND betalen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigenen:
[..]
Dat is niet zo best eigenlijk.
Dit was een soort van Headline van de beleidsaanpassingen. Er stond nog een 'Lees meer' link onder, maar de Paypal site (+ mijn internet is traag!)quote:
PayPal is idd traag als de ziekte.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dit was een soort van Headline van de beleidsaanpassingen. Er stond nog een 'Lees meer' link onder, maar de Paypal site (+ mijn internet is traag!)
Meen je dit?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigingen:
[..]
Dat is niet zo best eigenlijk.
Het gaat in op 21 januari 2010. Het 'vanaf heden' is dus gebaseeerd op die datum (beetje krom geformuleerd daarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
[..]
PayPal is idd traag als de ziekte.
Maar even serieus, dat gaat toch niet over abonnementsgeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |