me tooquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef Semmm het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik deze reeks gedag zeggen.
Ikke wel, ik geef graag meer geld aan bankiersquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, ik ga dus echt geen 20 euro per maand dokken.
Twizu heb je een link naar dat bericht?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het gaat in op 21 januari 2010. Het 'vanaf heden' is dus gebaseeerd op die datum (beetje krom geformuleerd daar)
Dit is voor particulieren. Voor bedrijven zijn er speciale staffeltarieven. Wel jammer, want ¤20 is toch best prijzig.
Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezetenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Twizu heb je een link naar dat bericht?
Ik kan het nergens vinden eigenlijk, zit je ons soms te fucken?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigingen:
[..]
Dat is niet zo best eigenlijk.
Het is paypal dat zo sloom is, de rest is bij mij wel gewoon snelquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezeten
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden eigenlijk, zit je ons soms te fucken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |