Ik kon het niet laten..quote:
Ik kreeg bijna een hart aanval hoorquote:
Mij ookquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef Joene94 het volgende:
Ik zat al te lezen die beleidsaanpasingen en kon het maar niet vinden.
Je had me dus te pakken, schrok me dood.
Mwa, dat zullen de mensen bij Clubs.nl wel zijn, die met HetNet aan het fucken zijn... die *proberen* ook te migrerenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het staat in de overeenkomsten. Het laden gaat alleen té sloom hier ivm internetproblemen. Volgens mij heeft Danny ook aan de servers van HetNet gezeten
Ok, ik moet eerlijk zeggen dat die érg goed wasquote:
Ja, want stinkbommen in enveloppen kun je met je hersenkracht op afstand laten ontploffen terwijl ze op een TNT-kantoor liggenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef monkeybrain het volgende:
GRRRR!!!
Allemaal voor 10 dollar stinkbommen kopen bij Jack en de bommen in de envelop laten ontploffen. Dat zal Twizu leren als hij tig gore gele enveloppen door zijn brievenbus krijgt gestopt en ze vervolgens opent
Postbode omkopen, alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, want stinkbommen in enveloppen kun je met je hersenkracht op afstand laten ontploffen terwijl ze op een TNT-kantoor liggen
En jij weet welke postbode(er zijn veel postbodes in nederlandquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Postbode omkopen, alles is mogelijk.
Ah, dat gaat bij mijn postbode geen probleem worden. Hij knijpt in alle pakketjes.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Postbode omkopen, alles is mogelijk.
Quote? Heb hem niet voorbij zien komen...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ah, dat gaat bij mijn postbode geen probleem worden. Hij knijpt in alle pakketjes.
(meer info: mijn screaming chicken verhaal een paar topics terug)
Nee, was een verhaaltje over dat de postbode voor de deur stond in die kip te knijpen, en toen hoorde hij dus het geluid van die kip en kwam hij richting de deur en zag hij dat het de postbode met dat pakketje was.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Quote? Heb hem niet voorbij zien komen...
Kip maakte lawaai terwijl hij door de brievenbus kwam?
Geen flauw idee waar die precies staat, maar het kwam erop neer dat de kip (vermomd in een pakketje) als deurbel fungeerde.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Quote? Heb hem niet voorbij zien komen...
Kip maakte lawaai terwijl hij door de brievenbus kwam?
Oke je komt nu niet bepaald slim meer over, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef hongtom het volgende:
[..]
En jij weet welke postbode(er zijn veel postbodes in nederland)
Bekijk de stinkbom filmpjes, stinkbommen activeren en vervolgens heeft Jack 10 seconden de tijd om de gele envelop heel snel dicht te doenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, want stinkbommen in enveloppen kun je met je hersenkracht op afstand laten ontploffen terwijl ze op een TNT-kantoor liggen
Nee, welk programma?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Twizu het volgende:
Hehe, net iemand RTL 4 gezien?
Die treinen in China
ik heb zo min momentenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef Lolque het volgende:
[..]
Oke je komt nu niet bepaald slim meer over, maar dat maakt niet uit.
Wat vindt Nederland?quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef Twizu het volgende:
Zijn er toevallig meer mensen geïnteresseerd in een retro voip / Skype phone?
[ afbeelding ]
Dat is extra veilig want zo kan niemand door de coupe slingeren zoals in de Nederlandse trein als je bij het station komtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat vindt Nederland?
Het was maar een heel klein fragment waar de Chinezen echt in de trein gepropt werden. Als iedereen ingestapt was duwden de medewerkers het nog even aan, anders konden de deuren niet dicht.
Hij is denk ik de servers aan het verhuizen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
de laatste tijd reageert jack niet meer zo snel op mailtjes
ligt dat aan mij of..?
neequote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
de laatste tijd reageert jack niet meer zo snel op mailtjes
ligt dat aan mij of..?
Heel China is fake dus jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef Zapper het volgende:
Die voetbalshirts bij PB zijn toch fake?
Dat begrijp ik, maar ik dacht dat Jack z'n fake items voor DP zou bewaren.quote:
je ziet nergens een merk staan op de foto's dus het is grijs gebied denk ik..quote:Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik dacht dat Jack z'n fake items voor DP zou bewaren.
dat zag je met de rolaxen ook nietquote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef revpolen het volgende:
[..]
je ziet nergens een merk staan op de foto's dus het is grijs gebied denk ik..
Heb op google en op de paypalsite gezocht maar kan dit nergens vinden.. Heb bij alle overeenkomsten/beleidsartikelen gezocht op 19,99 maar kan nergens iets vinden..quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eens even gekeken en dit is één van de wijzigingen:
[..]
Dat is niet zo best eigenlijk.
Hoezo, ik krijg 10% korting als ik geld naar China overmaak via Paypal.quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Twizu het volgende:
Die 20 euro per maand heb ik inderdaad verzonnen, maar toch wel jammer van die 10% transactiekosten van / naar China en Thailand.
Kan kloppen, dat geldt enkel voor apenhersenen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo, ik krijg 10% korting als ik geld naar China overmaak via Paypal.
je ben niet de enigequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Lolque het volgende:
Ik vind dat deze toch wel eens een keertje binnen mag komen ondertussen...
10/26/2009 4:24:25 PM Package Shipped [Tracking # Added: 66668888]
Snap ik ook niet helemaal?quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Twizu het volgende:
maar toch wel jammer van die 10% transactiekosten van / naar China en Thailand.
Of lees ik nu wat anders als jij?quote:Degene die de betaling verricht of de ontvanger betaalt deze kosten. Niet beiden.
In de meeste gevallen bepaalt degene die de betaling verricht wie deze kosten betaalt. In sommige gevallen is degene die de betaling verricht niet in staat om dit te bepalen en wordt degene die de betaling verricht of de ontvanger verplicht gesteld de kosten te betalen.
Land ontvanger:
Nederland: 0,5%
China, Hongkong, Singapore en Taiwan: 0%
Australië, Canada en VS: 1%
Duitsland 2%
Polen: 1% + 0,55 PLN
Elders: 0,5%
Opmerking: deze kosten worden niet in rekening gebracht bij betalingen in euro via PayPal-rekeningen die in de Europese Unie of de Europese Economische Ruimte zijn geregistreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |