Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Flying Wishing Lampsquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef dabadbass het volgende:
Weet iemand toeva
llig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
Thaise lampionnen?quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef dabadbass het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
Ze zijn zowieso legaal in Nederland. Het is een soort 'alternatief' voor vuurwerk.quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef GuitarJJ het volgende:
En of het mag of niet. Heb er laatst 100 besteld en die kwamen gewoon aan. Netzoals lasers, pepperspray en een bb-gun
Niet kopen, die was echt heeeel lelijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..
Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
Die was echt té gay.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..
Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Volgensmij was dit 'm
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
Wat waren de IRL ervaringen dan?quote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, volgensmij zelfs meerdere mensen
Weet ik ook niet, maar je bent toch niet van plan om 'm te kopen heh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |