Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Flying Wishing Lampsquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef dabadbass het volgende:
Weet iemand toeva
llig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
Thaise lampionnen?quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef dabadbass het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die lampionnetjes heten die met een kaarsje erin stijgen?en mogen ze in nl icm 31/12?
Ze zijn zowieso legaal in Nederland. Het is een soort 'alternatief' voor vuurwerk.quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef GuitarJJ het volgende:
En of het mag of niet. Heb er laatst 100 besteld en die kwamen gewoon aan. Netzoals lasers, pepperspray en een bb-gun
Niet kopen, die was echt heeeel lelijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..
Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
Die was echt té gay.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..
Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Volgensmij was dit 'm
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
Wat waren de IRL ervaringen dan?quote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, volgensmij zelfs meerdere mensen
Weet ik ook niet, maar je bent toch niet van plan om 'm te kopen heh?quote:
Je rimpel scrotum is lelijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Niet kopen, die was echt heeeel lelijk
Maar maar maar, het is gewoon een rond ding met 2 letters er opquote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je rimpel scrotum is lelijk![]()
Voor het geld een blits ding, ik kreeg hem met stof achter het glas![]()
Na wat kutten het ding open gekregen en gereinigd, mooi hoor.
De service van budgetgadgets is wel om te huilen, uiteindelijk nog een "big discount" gekregen waarmee ze een 15% coupon bedoelen
Doet me denken aan de oude naam van DX, was volgens mij ook iets met channel ofzo.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kreeg van de week spam van een firma 'Sevenchannel' die claimen dat ze beter zijn dan DX en FP.
Toeval? Of lekken er ergens mailadressen weg?
De site lijkt overigens verdomd veel op DP en PB...
Is al zó oudquote:
Die tekst bovenin je browser is precies hetzelfde als bij FP.quote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude naam van DX, was volgens mij ook iets met channel ofzo.
[..]
Is al zó oud
Dat heet minimalistische design, niet alles kan een Frans Bauer design zijnquote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar maar maar, het is gewoon een rond ding met 2 letters er op
quote:
Ik zou de tijd er niet eens op af kunnen lezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat heet minimalistische design, niet alles kan een Frans Bauer design zijn![]()
Een mooi horloge is voor mij ook iets anders maar dan ben je minstens 500 euro kwijt, of maak daar maar 2000 euro van.
Voor gewoon weinig geld, een betrouwbare quartz en een dressy style is het een prima ding hoor.
Ik weet natuurlijk niet wat voor stijl kleding jij hebt.
Het formaat is ook behoorlijk groot dus het lijkt niet een iel cheapo ding. De vrouwtje merken het horloge op en geven positief gepiep....dus![]()
Ben jij na de kleuterschool niet meer naar school gegaan?quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik zou de tijd er niet eens op af kunnen lezen
quote:
Die cijfers hoeven van mij ook niet hoor, ik vind de streepjes belangrijker.quote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij na de kleuterschool niet meer naar school gegaan?![]()
In de praktijk valt dat goed mee hoor, dat is meer psychologische angst. Na tig jaar klokkijken zul je merken dat die cijfers helemaal niet meer nodig zijn.
Dan moet je een stift pakkenquote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die cijfers hoeven van mij ook niet hoor, ik vind de streepjes belangrijker.
Excuses, maar ik moet mijn mening gewoon even spuien. Ik vind 'm ook tergend lelijk, maar als je 'm mooi vind. Gewoon kopen, want ik heb geen verstand van de mode enz.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Excuses, maar ik moet mijn mening gewoon even spuien. Ik vind 'm ook tergend lelijk, maar als je 'm mooi vind. Gewoon kopen, want ik heb geen verstand van de mode enz.
Oh, en ik zal er eigenlijk nog niet eens dood mee gevonden willen worden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Excuses, maar ik moet mijn mening gewoon even spuien. Ik vind 'm ook tergend lelijk, maar als je 'm mooi vind. Gewoon kopen, want ik heb geen verstand van de mode enz.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Lijkt me duidelijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Lijkt me duidelijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |