's Nachts is het prima te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mwah ik heb wel 1 x wat gewonnenMisschien moet je het op een rustiger tijdstip proberen ^^ 's nachts ofzo
De meeste lui komen uit Canada, daar is het 6 uur eerder. Misschien dan rond 7 a 8 uur 's ochtends meer kans?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja, het is niet 's nachts over de gehele wereld
Maar dan is dat tuig op FOK weer wakkerquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De meeste lui komen uit Canada, daar is het 6 uur eerder. Misschien dan rond 7 a 8 uur 's ochtends meer kans?(daar dus rond 01.00-02.00)
Boeiuh! Je bent Nederlander en het is gratisquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar dan is dat tuig op FOK weer wakker![]()
De meeste spullen zijn zooi, niet eens de moeite waard om te gaan drukken
Vriend van me heeft die oordopjes, zijn erg fijne dingen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef robbey het volgende:
kent iemand deze winkel?
Of iemand al eens van die monsterbeats gebruikt/gehoord, ze zien er we mooi uit namelijk,
en ik heb pas 8 andere oordopjes![]()
http://www.eshopwalk.com/(...)s-Free-shipping.html
Bwhaha dr. dre.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef robbey het volgende:
kent iemand deze winkel?
Of iemand al eens van die monsterbeats gebruikt/gehoord, ze zien er we mooi uit namelijk,
en ik heb pas 8 andere oordopjes![]()
http://www.eshopwalk.com/(...)s-Free-shipping.html
Ik denk niet dat ik voor die prijs Dr Dre Sponsor ;-). Ik hou ook niet van die muziek maar neem aan dat er wel dikke bas uit moet komen wil zo'n rapneger zijn naam eronder zetten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bwhaha dr. dre.
Moet je eens op youtube "the industry" eens opzoeken en de aflevering van dr dre.
Die rotzooi moet je niet sponsoren![]()
Negatieve feedback pak je hem het meeste mee...quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef quo_ het volgende:
Ik heb net wat gepost in WGR Ebay miskoop terugsturen
En één van de eerste reacties was dat in dit topic de echte deskundigen zitten.
Zou iemand even willen kijken ?
(misschien leren ze er in WGR dan ook nog wat van)
Kun je niet op je werk de boel frankeren? Of iemand anders' werk?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef quo_ het volgende:
Ik heb net wat gepost in WGR Ebay miskoop terugsturen
En één van de eerste reacties was dat in dit topic de echte deskundigen zitten.
Zou iemand even willen kijken ?
(misschien leren ze er in WGR dan ook nog wat van)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef jopiede het volgende:
zelfs de fietsbel op suntekstore ging vanochtend aan me neus voorbij, alleen maar een xb360 headset gewonnen
lol net voor de eerste keer geprobeert en de 3 Band Pocket Size Radio Receiver New gewonnen bij suntekstore :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
62.195.*.* Zutphen, Netherlands 2009-11-25 07:00:00 EST
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:43 schreef Swindler het volgende:
iemand al ervaring met het rechtsreeks bestellen bij een taoboa verkoper?
http://item.taobao.com/au(...)60aa6e3aae6cc04e.htm
Weggepoetstquote:Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef Zapper het volgende:
Heeft Jack de N1ke-logo's nou weggepoetst op die voetbalshirts of staan ze er gewoon niet?
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:16 schreef mickeyD het volgende:
de petjes van tradetang zijn binnen.
met dhl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |