Ik heb nog niks onder de $100 gezien. Ze willen natuurlijk niet voor een paar dollar door de mand vallen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik weet t maar ik wil weleens weten hoe ze te werk gaan. Weinig die site over te googlen trouwens...
Misschien ga ik gewoon iets goedkoops bestellen en afwachten... De spanning is die paar $ wel waard
Hier heb je het al; iets goedkoops..quote:Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik weet t maar ik wil weleens weten hoe ze te werk gaan. Weinig die site over te googlen trouwens...
Misschien ga ik gewoon iets goedkoops bestellen en afwachten... De spanning is die paar $ wel waard
PayPal gebruiken.quote:Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef robbey het volgende:
Juist wel met creditcard, visa is toch verzekerd? Of is het niet gewoon het makkelijkst om het geld in een envelop te doen?
HAHAHA GE-NI-AAL !!!!quote:Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef monkeybrain het volgende:
kwak de sjang sjang de jouw jouw.... MIAUUWWW MIAUWWW![]()
Jack, you should sell cd's with the soundtracks of these video's, hilarious![]()
Those LED fans, where you can set a text yourself, and then it rotates on the fan (not the ones with 4 texts preloaded, you really have to be able to set your own texts!), those are very popular, and cheap. Also, if you could get a pedobear doll (http://encyclopediadramatica.com/Pedobear), I think a lot of Fok! users (and 4chan users) would buy one.quote:Op maandag 23 november 2009 12:55 schreef jack-peng het volgende:
And recently we want to choose 3 items for promotion.
Will set the price very very low as 0% profit.
Want to got some suggestion from FOK member
Je kunt beter gewoon een taobao order doen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef Greatmarked het volgende:
Iemand al ervaring met de shirtjes via popbuying? http://www.popbuying.com/products.pb/category.134
?quote:Op maandag 23 november 2009 23:13 schreef Apekoek het volgende:
Momenteel ben ik opzoek naar een Nintendo Advance SD Flash cardridge, kortom een flash cardridge waarin je een SD kaartje kunt doen. Iemand enig idee waar die te koop zijn?
Welke telefoon?quote:Op maandag 23 november 2009 23:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn telefoon is eindelijk onderweg!!![]()
En nog wat andere meuk onderweg en in bestelling, eerste kerstkado voor ivetje al besteld
Haha jep, dat bedoel ik. Waar zou ik die kaartjes kunnen vinden? Met USB kabel zonder SD zou eventueel ook nog kunnen. Helaas zijn die bij dealextreme uitverkocht (of alleen met een ouderwetse serieele kabel).quote:
Staat wel logo op. Is ook met broekje. En is ook met naam en nummer.quote:Op maandag 23 november 2009 23:30 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon een taobao order doen.
Dan krijg je ook een broekje erbij voor een lagere prijs dan $18.99.
Hier staan er ook geen logo's op, via taobao kun je die wel vinden.
Ik had 6 dingen van ebay (camera hoesje en een paar md80 cams) die allemaal op 26 oktober verzonden waren. Één ding kreeg ik na 2 weken, eentje na 3 weken en de rest is ook nog niet binnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:56 schreef dabadbass het volgende:
Mooi dat ik nog niets heb ontvangen:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik had 6 dingen van ebay (camera hoesje en een paar md80 cams) die allemaal op 26 oktober verzonden waren. Één ding kreeg ik na 2 weken, eentje na 3 weken en de rest is ook nog niet binnen
Maar mijn bestelling van DX rond dezelfde dagen, heb ik al een week binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |