Ik snap echt niet hoe je dan sneller kan zijn, zit zeker zo'n gast vlak naast de server of zow... ik zach de 00:00:00 amper en ik klikte alquote:
Met een beetje javascript kennis moet het volgens mij wel mogelijk zijn om een Firefox plugin te maken die op de knop drukt (de ajax request doet) als de teller op 0 staat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dan sneller kan zijn, zit zeker zo'n gast vlak naast de server of zow... ik zach de 00:00:00 amper en ik klikte al![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het gewoon oneerlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef veda het volgende:
[..]
Met een beetje javascript kennis moet het volgens mij wel mogelijk zijn om een Firefox plugin te maken die op de knop drukt (de ajax request doet) als de teller op 0 staat.
Vergeet niet dat er zo veel mensen tegelijkertijd klikken, zelfs dan, is de kans nog groot dat je niet wint.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Fastmatti het volgende:
Zou zoiets nu werken?
http://www.suntekstore.co(...)ftener-reusable.html
Op 20 seconden even refreshen, de timer loopt niet helemaal synchroon met de serverquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dan sneller kan zijn, zit zeker zo'n gast vlak naast de server of zow... ik zach de 00:00:00 amper en ik klikte al![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat de winnaar dan binnen 2 minuutjes niet zijn gegevens heeft ingevuld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:58 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: En ja, ik heb wat gewonnen. Overigens gaat het er niet altijd uit... Soms klikt niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |