Heb ik gedaan, maar ik krijg deze meldingquote:
quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Heb je die 2 cent bedragen over gekregen en ingevuld bij PayPal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik krijg deze melding
[..]
Zet geld over van je bankrekening naar je paypal rekening, dan kan je daarmee betalenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik krijg deze melding
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb je die 2 cent bedragen over gekregen en ingevuld bij PayPal?
Moet ik dan toch geld overmaken naar mijn PayPal account?quote:* Rekeningtype: Privé Opwaarderen
* Status: Gecontroleerd
Ik zou zeggen, probeer dat inderdaad eerst maar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Moet ik dan toch geld overmaken naar mijn PayPal account?
ik moest een paar dagen wachten totdat ik gewoon zonder CreditCard kon betalen gewoon dat Paypal het geld van mn rekening afschreef..quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Moet ik dan toch geld overmaken naar mijn PayPal account?
Heb hem inderdaad net geactiveerd. Misschien maar even een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
ik moest een paar dagen wachten totdat ik gewoon zonder CreditCard kon betalen gewoon dat Paypal het geld van mn rekening afschreef..
dus misschien over een paar dagen??
Ja maar als je verder hebt geklikt binnen het vertaalde gedeelte, dan valt die frame weg. Dus dan kan je dat niet meer aanklikken. (Gebruik Firefox)quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Rechtsbovenin staat:
Weergave: Vertaling(aangevinkt) Origineel (niet aangevinkt)
dus gewoon origineel aanvinken
Wat heb je hieraan? Wat kan je ermee doen?? Zie 't nut er niet van in. En Jack is langzaam geworden, heb zo'n 5 tb requests in z'n mailbox gedropt nog steeds geen answer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:16 schreef Skiet het volgende:
Jack can you put this in your special promotion 0%?
[ afbeelding ]
tb requests doe ik gewoon via die website, dat werkt goed, verzendkosten krijg je wel pas achteraf, maar jack maakt het (meestal) niet duurquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Wat heb je hieraan? Wat kan je ermee doen?? Zie 't nut er niet van in. En Jack is langzaam geworden, heb zo'n 5 tb requests in z'n mailbox gedropt nog steeds geen answer.
Maak toch es aan man. Ik wil een mail terug. Kan ik altijd van genieten.![]()
![]()
Wanneer is die verzonden( dus vanaf PB/DP gezien?)quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Reken maar op 10 dagen extra verzendtijd. Mijn pakje werd ingescand bij HK post op de 14e, en hij is nu pas geshipped.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef Skiet het volgende:
[..]
Thanks voor de hulp. Het lijkt daar inderdaad op, maar ik zie echt niet hoe ik hem kan verwijderen. Ik zie de pinnetjes nu zitten, grof geweld om ze los te krijgen of niet? Kan ze niet eruit tikken..
Mogen we je naam niet zien?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:59 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
slechte pic van het jevuntus shirt
http://gobdeal.com/goods.php?id=55quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef Fastmatti het volgende:
Net een motor besteld, koopje![]()
http://gobdeal.com/goods.php?id=439
Nep-Goldwing?quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef Fastmatti het volgende:
Net een motor besteld, koopje![]()
http://gobdeal.com/goods.php?id=439
The cd question is really good.. However.. The product movie with the music combined = scary as fuck.quote:Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef monkeybrain het volgende:
kwak de sjang sjang de jouw jouw.... MIAUUWWW MIAUWWW![]()
Jack, you should sell cd's with the soundtracks of these video's, hilarious![]()
Kyle is also rubbing that hairy item a bit too longquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
The cd question is really good.. However.. The product movie with the music combined = scary as fuck.
Dude, 4 maanden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef EdVe het volgende:
Vandaag weer een DX pakje binnen.. Volgens mij hebben ze het echt druk daar in China.
Order placed on 7/9/2009 4:50:33 PM
Shipment Date: 10/31/2009 7:41:45 AM
Arrived: 11/24/2009
http://dealextreme.com/details.dx/sku.25752quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil een GBA flash kaart, waar vind ik die![]()
![]()
? (minimaal met usb of sd oid.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |