Super bedankt, maar die Vga to TV kabels zijn allemaal female, dat kan ik toch niet in een scart blokje stoppen?quote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
je hebt deze of deze nodig (er staan er nog). Let wel dat je grafische kaart het moet ondersteunen (VGA -> RCA)!
Die andere kabels (hdmi naar composiet, s-video...) gaan nooit werken. HDMI is een digitaal signaal, s-video e.a. zijn analoog. Deze kabels dienen voor apparatuur die analoog signaal kunnen uitsturen over de hdmi-poort (99,9% zeker dat je laptop dit niet kan).
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moewhaha, lees deze PM eens![]()
Het komt nooit meer goed met dit landJe kunt mensen echt alles wijsmaken en onszelf maar afvragen waarom we overal genaaid worden.
[..]
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef hongtom het volgende:
female is dat je er iets in kan stoppen, denk aan biologie
Godwin!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf. Dat zou een beetje tegenstrijdig zijn met mijn reactie in het topic toch. Verder vind ik het betrekken van Hitler (@monkeybrain) in zo een gesprek altijd een beetje vreemd.
Zijn er nog wat leuke new arrivals gekomen op onze vaste sites?
Met een male to male kabel/plugquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef julian6 het volgende:
Daar ben ik mee bekend ja, maar hoe kan ik dat dan aansluiten op mijn TV? heb ik nog een soort converter nodig?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dit ga je niet menenquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks betaald, wel 9 keer met die kerel gemailed.
Dus niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |