Tof hè.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Iedereen bruine muren hier?![]()
Twizu slaapt in een blokhut?![]()
Mooie nep wake-up light van de Action
MAG NIET HIER.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef flexoo het volgende:
vraagje:
heeft iemand wel eens itunes giftcards van taobao gekocht? ik vraag mij af hoe het zo goedkoop kan :S 600$ tegoed voor 10 dollar. dat ik straks niet apple ofzo op de stoep heb staan :S
waarom moeilijk doen terwijl je ook kan downloadenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef flexoo het volgende:
vraagje:
heeft iemand wel eens itunes giftcards van taobao gekocht? ik vraag mij af hoe het zo goedkoop kan :S 600$ tegoed voor 10 dollar. dat ik straks niet apple ofzo op de stoep heb staan :S
Gestolen creditcards.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef flexoo het volgende:
vraagje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gestolen creditcards.dus ik heb op iemand ander z'n kosten spul gedownload?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is niet de bedoeling. waarom doen mensen dat eigenlijk :S creditcard gegevens zijn meer waard dan 2 euro :s
niet met 13 mb per seconde en is makkelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:55 schreef gers het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen terwijl je ook kan downloaden
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef flexoo het volgende:
[..]
dus ik heb op iemand ander z'n kosten spul gedownload?dat is niet de bedoeling. waarom doen mensen dat eigenlijk :S creditcard gegevens zijn meer waard dan 2 euro :s
volgens netwerk of een ander soort programma kan je ze online kopen voor 5 euroquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:01 schreef flexoo het volgende:
[..]
dus ik heb op iemand ander z'n kosten spul gedownload?dat is niet de bedoeling. waarom doen mensen dat eigenlijk :S creditcard gegevens zijn meer waard dan 2 euro :s
het was ook te mooi om waar te zijn, dan maar weer terug maar de torrents op 200 kb sec i.p.v. 13 mb secquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Er kunnen meer iTunes kaarten gekocht worden voor één CC hè. Je kunt ongeveer oneindig doorgaan, aangezien er niet echt een vast saldo opstaat en het later pas van de rekening wordt afgehaald.
CC is trouwens echt het meest vooroorlogse betaalmiddel wat ik ooit heb gezien
dikke kansquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef flexoo het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn, dan maar weer terug maar de torrents op 200 kb sec i.p.v. 13 mb sec
zal apple er ook aangifte van doen? ik heb wel voor 600$ gedownloadniet wetend wat ik nou weet
Dat zal waarschijnlijk wel loslopen. Ze zijn immers wel betaald.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:08 schreef flexoo het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn, dan maar weer terug maar de torrents op 200 kb sec i.p.v. 13 mb sec
zal apple er ook aangifte van doen? ik heb wel voor 600$ gedownloadniet wetend wat ik nou weet
Ik had precies het zelfde, ik wist ook niet dat het credit cards waren voordat ik apps en muziek kocht maar heb nog geen Apple mannen aan m'n deur gehadquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:09 schreef flexoo het volgende:
shit lekker makkelijk :s heb het ook gedownload op een apple. Zulle ze mijn gegevens ook wel hebben.
Komt later.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef stievun1234 het volgende:
Op 11 november kreeg ik een email van DX dat m'n order shipped was, maar het is nu (28 november) nog steeds niet binnenZou het kunnen dat het nog later komt of is het gewoon 'weg'
Dikke kans dat het net pas in het vliegtuig zit, als het er al in zit. Er zijn momenteel grote vertragingen omdat er meer pakketjes aangeboden worden dan dat er in het vliegtuig passen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef stievun1234 het volgende:
Op 11 november kreeg ik een email van DX dat m'n order shipped was, maar het is nu (28 november) nog steeds niet binnenZou het kunnen dat het nog later komt of is het gewoon 'weg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |