Koppel je bankrekening aan je PP en je hoeft niet 5-6 werkdagen te wachtenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef Arboxx het volgende:
Als je betaalt bij Jack voor een bepaald product dat je hebt aangevraagd van taobao, is het dan mogelijk om directe overschrijving te doen? Want ik heb geen zin om 5-6 werkdagen te wachten, voordat het geld van bankrekening nr. naar Paypal account is...
Volgens mij mochten we het daar niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:30 schreef flexoo het volgende:
damn wat ben ik blij dat 90% van mijn taobao orders uit itunes giftcards bestaan= via msn bestellen en ontvangen bij rachel, ik snap niet dat mensen zo graag bij jack bestellen, Rachel is veel sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Ok, de maten zijn in inch tochquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb net 2 canvasjes besteld van 8.99 op artscow(8x10). Zal het laten weten hoe het resultaat is.
Tof hè.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Iedereen bruine muren hier?![]()
Twizu slaapt in een blokhut?![]()
Mooie nep wake-up light van de Action
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |