SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got soul, but I'm not a soldier
Wel als ie in de winkel het dubbele isquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Jappe90 het volgende:
en dan ook horloges van >5000 euro die er tussen staan, dat koop je toch niet via internet
Wat voor MAG-light heb je nu? Zo'n beetje alle led-lampjes bij DX overtreffen een gemiddelde MAG.quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
..
Ik heb al een half jaar of zo van DX een klein pocket lampje maar dat zet geen zoden aan de dijk. Even gezocht hoeveel lumen een lampje van een mac light geeft en dat is zo'n 140 tot 170 lumen. Nu kom je wel 200 lumen tegen bij DX en FP maar ik heb altijd een beetje het gevoel dat dit " chineze lumen" zijn.
Jullie advies voor een belachelijkkkk felle lamp die maglight overtreft? Dat inbreker sla verhaal is niet noodzakelijk![]()
ben benieuwd!
Dat zijn dus wel de nieuwe shirtjes van die landenquote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Semmm het volgende:
Die new arrivals van Jack![]()
Voetbalshirtjes uit de middeleeuwen met in de titel "2010"
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26420
quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel de nieuwe shirtjes van die landen.
Ook niet mijn smaak, maar dat geheel terzijde.
Retro is in, jewaitszz.quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Semmm het volgende:
[..]
tering wat LELIJK zeg, alsof we volgend jaar het wk van 1930 weer gaan spelen
Ik haak even in hier, mijn grote vriend is een Maglite 5 cels, weet iemand een vergelijkbare LED zaklamp die minimaal even ver schijnt? Ik heb er echt een nodig die een flinke afstand aan kan.quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat voor MAG-light heb je nu? Zo'n beetje alle led-lampjes bij DX overtreffen een gemiddelde MAG.
Hier kan je bekijken wat je MAG aan lumens produceert, je ziet dat dat niet zo heel veel is.
Alsof wij alle zaklampen kennenquote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik haak even in hier, mijn grote vriend is een Maglite 5 cels, weet iemand een vergelijkbare LED zaklamp die minimaal even ver schijnt? Ik heb er echt een nodig die een flinke afstand aan kan.
Je hoeft ze ook niet allemaal te kennen, stuk of 100 is genoegquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof wij alle zaklampen kennen
En óók weten hoever die Mag 5-cell precies schijnt.
Ik heb hier de Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650) liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Twizu het volgende:
Wat ontzettend matig van mezelf trouwens.![]()
Ontopic: Op deze pagina staan de populairste zaklampen. Bekijk ze eens totdat je er eentje tegenkomt die voldoet aan je wensen.
Wellicht is deze iets? Aurora AK-P7-3 SSC P7-C
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Twizu het volgende:
Wat ontzettend matig van mezelf trouwens.![]()
Is dat een nieuwe status?quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ohja, een DX-order met 1 product die ik op 19 september (dus 2,5 maand geleden) heb geplaatst heeft nu een "Tempory Stock Shortage", poeh poeh.
Ik deze 2:quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Twizu het volgende:
Ik heb deze trouwens! (Als ik het goed heb)
Écht een tof lampje voor dat geld
Ja, voor het eerst heeft de staff van DX geluisterd naar iets op het forum.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst heeft de staff van DX geluisterd naar iets op het forum.
"Contact us for information" is vervangen door:
2) Status changed to "Awaiting stock" if it's less than 10 days and "Temporary Stock Shortage" after 10 days.
Zo ook maar eens een paar bestellen, 't is immers bijna kerstquote:Op maandag 30 november 2009 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik deze 2:
Ultrafire C2 Cree Q5-WC 6-Mode Memory 210-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (2*CR123A/1*18650)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15874
en
Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16091
Inderdaad. Ze doen het ook erg goed als sfeerverlichting in de kerstboom.quote:Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Zo ook maar eens een paar bestellen, 't is immers bijna kerst
Als je een paar foto's wilt roept u maar.quote:Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Zo ook maar eens een paar bestellen, 't is immers bijna kerst
Schijnwerpers voor de piekquote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze doen het ook erg goed als sfeerverlichting in de kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |