Heb precies 1 jaar gekocht en verkocht. Altijd 100% positieve feedback. Maar die verkoper reageerde helemaal niet op de claims. Erg raar. Maarja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:00 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Lullig, (voor hem)
Maar als je vaker iets besteld, wordt je onbetrouwbare koper
Op je Paypal-rekening bedoel je? Hoeft niet, als je je bankrekening gekoppeld hebt betaald paypal het en wordt het een paar dagen later afgeschreven.quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Het is wel de bedoeling dat je dan geld op je rekening hebt staan.
Dat snap ik ja..quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Het is wel de bedoeling dat je dan geld op je rekening hebt staan.
Nou dat werkt dus bij mij niet: mijn rekening is geverifeerd met die twee kleine stortingen, maar als ik vanuit DX iets bestel kom ik niet verder dan 'u moet een creditcard koppelen'. Ik denk dus dat het indirect betalen niet gaat..? Vandaar dat ik van plan was gewoon een bedrag op mijn paypal te storten en vandaar uit te betalen. Maar rechtstreeks vanuit mijn bankrekening zou veel makkelijker zijnquote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef jakkop het volgende:
[..]
Op je Paypal-rekening bedoel je? Hoeft niet, als je je bankrekening gekoppeld hebt betaald paypal het en wordt het een paar dagen later afgeschreven.
nee, eerst wel,maar daarna niet meer,je zou toch zeker verwachten als ie ene claim kreeg en het toch had opgestuurd, dat ie dan wel reageert.quote:Op maandag 30 november 2009 10:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gek, reageert die dude zelf ook niet op mail?
Bij mij was het rond de 8-9 werkdagen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef revpolen het volgende:
nog maar eens vragen dan hierzo.
als je bericht/factuur heb terug gestuurd naar TNT inklaring
hoelang duurd het voor dat alles is vrijgegeven? ( gemiddeld/ervaring )
want belde vandaag op en kreeg te horen dat het nog eens 30 dagen kon duren
Ik ging gewoon af en toe bellen. Want zodra jouw pakket is ingeklaart weet TNT precies hoeveel je moet betalen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:20 schreef revpolen het volgende:
ja ok maar dat is juist het rotte..
betalen cash ( en contant... ) aan de postbode..
ik weet niet eens hoeveel ik moet betalen!!!
hoe kan ik het dan contant in huis hebben
kan wel 4 briefjes van 50 neerleggen maar dan is het weer niet contant
Gek? Ik had helemaal geen problemen met hem en het was netjes opgestuurd. Wel een vaag mailtje over dat ie gebanned was enzo, dat wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, eerst wel,maar daarna niet meer,je zou toch zeker verwachten als ie ene claim kreeg en het toch had opgestuurd, dat ie dan wel reageert.
Je hebt toch ook led lampen voor in de Mag?quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
mensun,
Ik heb altijd een MAG light bij de hand gehad. Een zaklamp om de gemiddele inbreker een gat mee in ze hoofd te kunnen slaan maar boven dat verdomd handig. Nu alle reserve LAMPJES ook op zijn heb ik eigenlijk geen zin meer om weer nieuwe gloeilampjes te kopen...zijn immers zo jaren 80 dat het tijd wordt om voor led te gaan.
Ik heb al een half jaar of zo van DX een klein pocket lampje maar dat zet geen zoden aan de dijk. Even gezocht hoeveel lumen een lampje van een mac light geeft en dat is zo'n 140 tot 170 lumen. Nu kom je wel 200 lumen tegen bij DX en FP maar ik heb altijd een beetje het gevoel dat dit " chineze lumen" zijn.
Jullie advies voor een belachelijkkkk felle lamp die maglight overtreft? Dat inbreker sla verhaal is niet noodzakelijk![]()
ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
mensun,
Ik heb altijd een MAG light bij de hand gehad. Een zaklamp om de gemiddele inbreker een gat mee in ze hoofd te kunnen slaan maar boven dat verdomd handig. Nu alle reserve LAMPJES ook op zijn heb ik eigenlijk geen zin meer om weer nieuwe gloeilampjes te kopen...zijn immers zo jaren 80 dat het tijd wordt om voor led te gaan.
Ik heb al een half jaar of zo van DX een klein pocket lampje maar dat zet geen zoden aan de dijk. Even gezocht hoeveel lumen een lampje van een mac light geeft en dat is zo'n 140 tot 170 lumen. Nu kom je wel 200 lumen tegen bij DX en FP maar ik heb altijd een beetje het gevoel dat dit " chineze lumen" zijn.
Jullie advies voor een belachelijkkkk felle lamp die maglight overtreft? Dat inbreker sla verhaal is niet noodzakelijk![]()
ben benieuwd!
Zoek er maar eentje uitquote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef GuitarJJ het volgende:
http://fonarevka.lux-rc.com/
Graag gedaan
ja is mooie site alleen staat het china spul niet getest helaasquote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
[..]
Zoek er maar eentje uit
Een heleboel ook wel. Ik heb die x2000. Erg felle lamp (op wide) voor redelijk weinig geldquote:Op maandag 30 november 2009 17:06 schreef kloink het volgende:
[..]
ja is mooie site alleen staat het china spul niet getest helaas
Dat weet ik je binnenkort te vertellen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weten jullie of je bij die eyepods van ebay aan dat scroll dingetje kan draaien??
Ik zou er maar niet op rekenenquote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat weet ik je binnenkort te vertellen.
Wahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |