Meldt! op 25-10-09 waren er 5 verzonden (ook verkocht aan anderen op fok). Eentje ontving ik binnen 2 weken, een andere ontving een van mijn 'kopers' na zo'n 3 weken. De andere 3 cams nog niet ontvangenquote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef veda het volgende:
Nog meer mensen die hun spy-cam besteld rond 24-10-09 niet hebben ontvangen?
Waar?quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef revpolen het volgende:
iemand trouwens al eens een duik horloge tegen gekomen?
mag namelijk januari weer eens ff lekker 2 weken duiken en zoek nog een leuke.
wat moet die aangeven, diepte, temp en tijd
Curacao kun je mooi duiken met dat superheldere water! 3/4 jaar geleden ook gedaan, zag al die grote vissen mooi onder je door zwemmenquote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef revpolen het volgende:
waar? ja dat vraag ik ookquote:
Ik heb ook nog niks ontvangen, had er twee gewonnen maar (gelukkig) kon ik er eentje niet betalen. Krijg ik na een paar weken dit mailtje binnen:quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Meldt! op 25-10-09 waren er 5 verzonden (ook verkocht aan anderen op fok). Eentje ontving ik binnen 2 weken, een andere ontving een van mijn 'kopers' na zo'n 3 weken. De andere 3 cams nog niet ontvangenheb al berichtjes gestuurd naar de verkopers maar die zeggen dat je gewoon moet wachten.
strong-stock
welcomebuyitnow
excellentprice2001
Ik had er eentje maar een douche was al genoeg om hem vol water te laten lopen. Volgens mij duiken ze in China alleen van de chinese muur af.quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef revpolen het volgende:
Tof! Egypte is blijkbaar wel the place 2 be als het om duiken gaatquote:Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef revpolen het volgende:
[..]
waar? ja dat vraag ik ook![]()
of bedoel je waar duiken? volgens traditie zit ik altijd eind jan/ begin feb in egypte.
en nu dus ook weer in sharm el sheik Rehana Royal Beach Resort
ga voor me advance dus vind het nu wel tijd worden voor me eigen watch
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:01 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik had er eentje maar een douche was al genoeg om hem vol water te laten lopen. Volgens mij duiken ze in China alleen van de chinese muur af.
Die 900 lumen dingen zijn soms inderdaad wat Chinese lumen. Ik heb er 2: eentje neemt veel te weinig stroom (uit 1 x 18650 lithium-ion cel) om zo'n LED 900 lumen te kunnen laten uitstralen, maar de ander neemt daarvoor ruim genoeg stroom (uit 2 x 18650 lithium-ion cellen) en geeft (denk ik) wel echt 900 lumen - en da's best veel. Niet zoveel als een 100 Watt halogeen zaklamp, maar toch...quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef kloink het volgende:
mensun,
Ik heb altijd een MAG light bij de hand gehad. Een zaklamp om de gemiddele inbreker een gat mee in ze hoofd te kunnen slaan maar boven dat verdomd handig. Nu alle reserve LAMPJES ook op zijn heb ik eigenlijk geen zin meer om weer nieuwe gloeilampjes te kopen...zijn immers zo jaren 80 dat het tijd wordt om voor led te gaan.
Ik heb al een half jaar of zo van DX een klein pocket lampje maar dat zet geen zoden aan de dijk. Even gezocht hoeveel lumen een lampje van een mac light geeft en dat is zo'n 140 tot 170 lumen. Nu kom je wel 200 lumen tegen bij DX en FP maar ik heb altijd een beetje het gevoel dat dit " chineze lumen" zijn.
Jullie advies voor een belachelijkkkk felle lamp die maglight overtreft? Dat inbreker sla verhaal is niet noodzakelijk![]()
ben benieuwd!
Van strong-stock heb ik m'n rotzooi gewoon ontvangen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Meldt! op 25-10-09 waren er 5 verzonden (ook verkocht aan anderen op fok). Eentje ontving ik binnen 2 weken, een andere ontving een van mijn 'kopers' na zo'n 3 weken. De andere 3 cams nog niet ontvangenheb al berichtjes gestuurd naar de verkopers maar die zeggen dat je gewoon moet wachten.
strong-stock
welcomebuyitnow
excellentprice2001
Ik heb op 6 November een cam gewonnen bij strong-stock hij zegt hem op 8 November op de post te hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 06:14 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van strong-stock heb ik m'n rotzooi gewoon ontvangen.
en waarom precies vandaag dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef Michael-H het volgende:
Verwacht vandaag een pakje van $130Post wel wat pics als het binnen is.
Dat is echt wel meer als 18 euro. Ik denk dat je het niet goed hebt omgerekend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:40 schreef tjoektjoek het volgende:
Ik zit ff te kijken voor een CPU upgrade aangezien ik die lieve pc van mij al bijna een jaar geen aandacht heb gegevenmaar nu zat ik dus even te kijken of er shops zijn die dus echt cheap zijn
Nu kwam ik via google op T's Hardware forum waar werd verwezen naar Newegg.com.cm
op deze pagina bijvoorbeeld staat een een AemDee Fenom + bordje voor ¥2447 (Yen?) via de iGoogle wisselkoersen calc zou dat 18.86 Euros zijn![]()
link
Kan die prijs wel? zelfs kleding is duurder bij bv dx of toaboa.
Iemand ervaring met Newegg en het importeren van pc hardware?
Hmm, bedankt voor je reactie, nog maar anderhalve week (oid) en dan zijn we 45 dagen verder, ik wacht nog ff, maar dan ga ik wel mijn geld terug vragenquote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
strong-stock
welcomebuyitnow
excellentprice2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |