Pauw was deze week merkbaar verkouden. Hij krijgt waarschijnlijk een middeltje want hij was bijna zijn stem kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik zie ze idd weinig echt ziek of verkouden op tv en ze zijn er iedere werkdag...
Pauw gaf ergens aan dat hij flink aan de codeïne zitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik zie ze idd weinig echt ziek of verkouden op tv en ze zijn er iedere werkdag...
Ja zoals altijdquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:00 schreef Tommeke het volgende:
Die linksmeneer van Dam gister was echt irritant.
Ik moest opeens nog aan dit topic denken: Nederlandse vrouwen verkracht tijdens werkvakantiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat die wijven ontvoerd worden door soldaatverkrachters en nooit meer naar Nederland thuiskomen. Hoeven wij tenminste niet meer naar hun oeverloze gezeik te luisteren. Je zou er maar mee getrouwd zijn. Die wijven verdienen gewoon een grote negerlul in hun mond, en dan zal je nog zien dat ze maar doorzeiken.
Hij weet leuk met statistieken te gooien. "Zo zijn de CAO-lonen 70% gestegen"quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:00 schreef Tommeke het volgende:
Die linksmeneer van Dam gister was echt irritant.
Inderdaad. Vervelende gefossileerde kwast. En een betweter. Bahquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij weet leuk met statistieken te gooien. "Zo zijn de CAO-lonen 70% gestegen"
Ja, maar die 70% stijging was zeker niet inflatiecorrigeerd?
quote:Vanavond te gast:
- Anna Drijver en Barry Atsma, hoofdrolspelers in Komt een vrouw bij de dokter.-
- Tofik Dibi wil ander integratiedebat.
- Kader Abdolah ging op bezoek bij de paus.
Inderdaad, maar de interviewers zijn ook heel slecht in dit stukje.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Lonker het volgende:
Ik kijk nu net dit filmpje...
Wat een wagelijke mensen zeg.. gadverdamme
Allemaal 10 jaar TBS zonder televisie met kindernet.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Lonker het volgende:
Ik kijk nu net dit filmpje...
Wat een wagelijke mensen zeg.. gadverdamme
jaa,, kloptquote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de interviewers zijn ook heel slecht in dit stukje.
Bril in het haar...quote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef Rucebo het volgende:
Oudkerk meent er hip uit te zien, wat een sukkel. Dat minisikje van 'm...
Hij blijft de uitvinder van de term "kutmarrokaan", daar zal ie om herinnerd worden.quote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Rucebo het volgende:
Hij is lector leefstijlverandering, nu snap ik het. Van hoerenloper naar hippie.
Knevel & Van Den Brinkquote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er eigenlijk vervangers voor 1 van de 2 als eentje echt ziek is?
Z'n vrouw en kinderen zaten vannochtend denk ik gniffelend aan de ontbijttafelquote:Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Oudkerk een weddenschap verloren ofzo?
Op enig respect heb ik je inderdaad nooit kunnen praten. Walgelijke vent ben je.quote:Op maandag 23 november 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
GL aan het woord ..time to go
Nee, je hebt niet goed geluisterd. Hij zei dat er terecht vragen zijn over de problemen van de multiculturaliteit, maar dat het debat wordt gekaapt door de grootste schreeuwers die stellen dat Sinterklaas van ons wordt afgenomen en dat soort nonsens. Er wordt totaal voorbij gegaan aan de essentiële zaken.quote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef racingweirdo het volgende:
Probeert dibi niet gewoon de spotlights op het goede te zetten en het slechte dood te zwijgen?
Oftewel een doofpot creëren waar het slechte in kan en het goede belichten.
Met gevolg dat het slecht in de doofpot gaat broeien, dat alles nog verder uit de hand loopt, maar dat de politiek en de gewone mens er niks aan doen, want de politiek heeft immers die tunnel gecreëerd met aan het einde het goede.( en iedereen die op het slecht wijst word voor gek verklaard).
En begeven moment ontploft dat, breken er rellen uit, en driemaal raden wie dan bij de dan zitten premier staat te krijsen dat het anders moet en dat er nooit aandacht is besteed aan het slecht: ja groenlinks.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef racingweirdo het volgende:
hoor ik mart smeets nu zeggen dat hij gay is?![]()
![]()
Ja, wist je het nog niet ?quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef racingweirdo het volgende:
hoor ik mart smeets nu zeggen dat hij gay is?![]()
![]()
Nee joh, het was cynisch bedoeld, het wordt alleen altijd tegen hem geroepen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, wist je het nog niet ?
was vergeten de PI er bij te zettenquote:Op maandag 23 november 2009 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
Nee joh, het was cynisch bedoeld, het wordt alleen altijd tegen hem geroepen.
Die was er een paar weken terug ook al.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien seconden bezig en het Wilders-woord is weer gevallen. Een of andere naïeve doos.
Ben ik het ook een keer met jou eens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien seconden bezig en het Wilders-woord is weer gevallen. Een of andere naïeve doos.
ze had het al een keer aangekondigd bij P&W om het te gaan doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je het wat meer gevolgd had had je kunnen weten dat ze niet zo naief is en deze aktie al een tijdje geleden had aangekondigd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Twee weken geleden hield Yerli in Pauw & Witteman een pleidooi voor de liefde. Liefde voor Geert Wilders: "We love Wilders". Met een ludieke actie wilde ze de PVV-leider zachter maken. Hem laten zien dat niet iedere moslim een radicale woesteling is.
Let ook op het 'subtiele' groene sjaaltje als steun aan de oppositie van Iran.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kaboel Abdullar weer met z'n slimme opmerkingen.
Al had ze het in de negentiende eeuw aangekondigd, dan nog vind ik 't een debiele actie. Alsof dat ook maar wat oplost, verbetert of wat dan ook. Dat soort elementen zit daar enkel en alleen voor eigen gewin en publiciteit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het wat meer gevolgd had had je kunnen weten dat ze niet zo naief is en deze aktie al een tijdje geleden had aangekondigd.
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Let ook op het 'subtiele' groene sjaaltje als steun aan de oppositie van Iran.
Moord? Welnee! Er is 'een kwaad geschied'!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog meer naïviteit daar in Urk. Tering. 't Geloof er maar weer bijslepen. Alsof dat goddomme die moord goedpraat
. De directeur van die school was ook al zo lekker bezig bij Goedemorgen Nederland.
Ja. Dadelijk noemen ze het nog een ongelukje. Dat ie toevallig z'n hoofd naar die honkbalknuppel bewoog. Dat zo'n kutjoch een moord pleegt, zegt mij dat dat bidden daar in dat dorp averechts gewerkt heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Moord? Welnee! Er is 'een kwaad geschied'!
Voor een ware gelovige is het juist mooi als iemand dood en dus bij God is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog meer naïviteit daar in Urk. Tering. 't Geloof er maar weer bijslepen. Alsof dat goddomme die moord goedpraat
.
God maakt af en toe een foutje , als hij bezopen en met een joint in een alcoholschuur zit in Urkquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Dadelijk noemen ze het nog een ongelukje. Dat ie toevallig z'n hoofd naar die honkbalknuppel bewoog. Dat zo'n kutjoch een moord pleegt, zegt mij dat dat bidden daar in dat dorp averechts gewerkt heeft.
Hij schrijft exact hetzelfde als hoe hij spreekt. Elke zin schreeuwt: "Kijk eens hoe belangrijk deze zin is! Hoe ingenieus deze in elkaar zit! Hoeveel beeldspraak er in staat! Wat een metaforen! Wat een moeilijke woorden, die native speakers vaak niet eens kennen!".quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]dikke sjaal ja. Maar dat vind ik dan wel weer positief.
Ik begrijp alleen niet hoe iemand zomaar een boek volschrijft, maar op tv zo weinig opbouwend spreekt.
Kader Abdolah. En hij is heel belangrijk. Vindt hij zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Wat ziet die snor eruit zeg.Wie is dat eigenlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kader_Abdolahquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Idd. Twee keer dezelfde onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Horloge het volgende:
Waarom krijgt ze twee keer de ruimte voor haar bullshit verhaal? Er zijn genoeg mooiere en betere verhalen te vertellen, lijkt me.
Islam-propaganda versus Wilders.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Horloge het volgende:
Waarom krijgt ze twee keer de ruimte voor haar bullshit verhaal? Er zijn genoeg mooiere en betere verhalen te vertellen, lijkt me.
Moet je Martin Simek eens horen, die woont hier al 40 jaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Fantastisch Nederlands voor iemand die hier ruim 20 jaar woont.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef Horloge het volgende:
[..]
Moet je Martin Simek eens horen, die woont hier al 40 jaar.
Maar die spreekt wél in volzinnen.
Kader Abdolah, de Martin Simek van P&W.:')quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Denk even aan z'n dochter en je wordt weer rustig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al heeft die soms ook ondertiteling nodig op de radio
ik mis even de link tussen simek en dochterquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Denk even aan z'n dochter en je wordt weer rustig.
Tatjanaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik mis even de link tussen simek en dochter
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze heet simic geen simek
Jij denkt serieus dat Tatjana de dochter van Simek is?quote:
Nee dat was een grapje dat ik ooit hoorde.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Tatjana de dochter van Simek is?
Hihiquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje dat ik ooit hoorde.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje dat ik ooit hoorde.
Gelukkig was ik niet de enige, ik dacht eerst ook dat het een vent was... Zodra ze begon te praten schrok ik gewoon van die hoge stem ineens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ze haar mond opendeed dat het een man wasZe heeft zelfs inhammen!!!
Zo hoog was die ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige, ik dacht eerst ook dat het een vent was... Zodra ze begon te praten schrok ik gewoon van die hoge stem ineens.
Met wie zal hij deze keer mot krijgen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Jammer ik had gehoopt op een leuke aflevering.
gelukkig morgen weer een seniele Freek de Jonge.
dequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige, ik dacht eerst ook dat het een vent was... Zodra ze begon te praten schrok ik gewoon van die hoge stem ineens.
Wel als je een zware mannenstem verwacht...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo hoog was die ook weer niet.
Achjoh, die kolonel vond het alleen maar een reden om (malt)bier te drinken johquote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
Dit geeft weer eens de gebrek aan kennis bij de hoge piefen in het Nederlandse leger weer. De kolonel die refereert aan de mooie beelden die hij aan de missie in Afghanistan heeft overgehouden, en daarbij doelt op het vieren van de ''islamitische'' nieuwjaar in Afghanistan op 21 maart met de Afghanen. Wellicht als hij zich had ingelezen zou hij weten dat het niet de ''islamitische'' nieuwjaar betreft, maar het Perzisch nieuwjaar. De Taliban heeft jarenlang het Perzisch nieuwjaar (Noroez) verboden en mensen vervolgd die er wel aan deden. En de man die met dat grote snor aan tafel zat, mag zich wel schamen vanwege het feit dat hij hem niet corrigeerde.
Die man is zoooo dom.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Bragi het volgende:
6:06 "Ik ben nu geloof ik voor de verkeerde keer in het programma... en ik kom altijd met een van jullie gasten in conflict!"
Ja zo jammer...gemiste kansquote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
weinig mensen met wie freek ruzie kan maken vanavond.
"ik vind mensen in coma zo stom, die doen helemaal niets behalve liggen, ik wil ook wel 20 jaar op mijn rug liggen"quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef starla het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik ruzien met die zus
Krijgen ze wel een bijstandsuitkering?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"ik vind mensen in coma zo stom, die doen helemaal niets behalve liggen, ik wil ook wel 20 jaar op mijn rug liggen"
lijkt wel een pyjama jasquote:Op woensdag 25 november 2009 23:08 schreef Horloge het volgende:
Wat een afzichtelijke kleding heeft Freek aan.
een inrichtingsjasjequote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lijkt wel een pyjama jas
Ik schrok ook eventjesquote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Horloge het volgende:
Er zijn dus écht mensen die lachen om Freek's shows.![]()
Er zijn zelfs mensen die betalen voor zo'n voorstelling. Wel leuk overigens dat hij de rest van Nederland klagers noemt, terwijl hij al een behoorlijk lang aan het mopperen is over het gebrek aan erkenning en in het rijtje naast, of misschien wel boven Pierre Kartner past.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Horloge het volgende:
Er zijn dus écht mensen die lachen om Freek's shows.![]()
Ik heb ook mijn ernstige twijfels, vooral dat begeleiden van die hand door die logopediste.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij is die comaman één grote hoax. In elk geval wat dat 'praten' betreft.
Hebben ze lang volgehouden dan, voor een hoax.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij is die comaman één grote hoax. In elk geval wat dat 'praten' betreft.
Ze is ook tegen DNA onderzoek.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:11 schreef venomsnake het volgende:
Eensch met dat spook, opkankeren met die kastjes!!!
Aan Henk van der Meijden vragen wat ie van de Telegraaf vindtquote:Op donderdag 26 november 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een populistisch gereutel weer.
Echt Telegraafniveautje.
Iddquote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan Henk van der Meijden vragen wat ie van de Telegraaf vindt
Maar hij zat alleen aan de bar hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
De meisjes...Henk kent ze nog allemaal.
Zei ze dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
'Als er zingend gesproken wordt ben ik wantrouwend.'
Ik ben fan geworden van de advocate.
Nee hoor. Hij is een notoire hoerenloper die ook nog op latere leeftijd met een vrouw getrouwd is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik dacht altijd dat Henk van der Meiden een nicht was????
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:56 schreef golfer het volgende:
die ook nog op latere leeftijd met een vrouw getrouwd is.
Heb je plannen?quote:
Leuke meid om te zien, inderdaad.quote:
Geloof 't wel. Had iets met Brainpower.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze was toch weer vrijgezel ?
Ahquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze was toch weer vrijgezel ?
JIJ natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie gaat het kastje betalen ?
Gaat hem wel lukken, want hij investeert nu al flink in de wegen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Camiel komt goed over
Overigens hebben alle voorgaande ministers van Verkeer vrijwel niets bereikt.
Zou knap zijn als dit wel lukte
ff luisteren nu !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie gaat het kastje betalen ?
klopt allemaal..toch presenteert hij het goed..maar het kan zo misgaan. truequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
Vreselijk. Kan er erg slecht tegen dat Limlands van die gladjanus.quote:
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk. Kan er erg slecht tegen dat Limlands van die gladjanus.
Zijn vriendin vindt van nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.
Is wel de bedoeling wellicht, teruggekeerd uit de EU ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Hij mag niet. Ik wil die vriendin van hem wel eens ontmoeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
yep.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind 'm sterk overkomen. Petje af voor deze minister.
Geplande uitvoeringskosten 1 miljard per jaar, geplande realisatiekosten 4,5 miljard. Tellen we 50 % bij deze bedragen op om rekening te houden met de gebruikelijke kostenoverschreidingen, dan zit je op 1,5 miljard uitvoeringskosten per jaar en iets meer dan 6 miljard aan realisatiekosten. Het huidige systeem van MRB en BPM, kost aan uitvoering zo'n 200 miljoen, iedere euro dat het nu meer gaat kosten zijn extra kosten, kosten die de belastingbetaler goed moet maken terwijl men er geen asfalt of rails voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
De overheid zegt hij.
wat die vreselijke limburghaters zitten hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef dotKoen het volgende:
'Vrinden'
Wat praat Eurlings toch debiel.
Ik ben best wel een beetje jaloers hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef sander89 het volgende:
Niet zo goede pic, maar hier is Camiel Eurlings zijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Wat is z'n vriendin dan? Noord-Koreaans?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef sander89 het volgende:
Niet zo goede pic, maar hier is Camiel Eurlings zijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Hongaars.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is z'n vriendin dan? Noord-Koreaans?
Hij lijkt mij de geschikte persoon om die kwajongen van de PVV een oorvijg te gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind 'm sterk overkomen. Petje af voor deze minister.
Illegaal downloaden de schuldige!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
40% winst marge per euro boven de 10 euro , klinkt oke.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben best wel een beetje jaloers hoor.
Misschien wel ..ik heb hem er nog niet over gehoord, een goed tekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
Hij lijkt mij de geschikte persoon om die kwajongen van de PVV een oorvijg te geven
als je daar nou ook 40% van krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Illegaal downloaden de schuldige!!
Artiesten halen echter jaar en dag al grotendeels hun inkomsten uit concerten geven en niet uit platenverkoop (ook tijdens de hoogtijdagen).
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Alleen als je je tieten laat zien, Hind!
Ja, ik zou er ook totaal geen haast mee hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
Dat is toch niet erg als je het wel had, het huis staat er nog steeds, de omgeving veranderd er ook niet door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen huis in Dubai heb...
Je zit wel langer in een bouwput als ze nu de helft niet kunnen verkopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg als je het wel had, het huis staat er nog steeds, de omgeving veranderd er ook niet door.
Ik heb het anders gehad met die corpsbal die ons gouden bergen belooft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Camiel komt goed over
Overigens hebben alle voorgaande ministers van Verkeer vrijwel niets bereikt.
Zou knap zijn als dit wel lukte
Wel enigszins triest...quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
http://www.sellaband.com/hind
We zullen 's zien hoeveel het stijgt na vandaag. Nu op ¤ 3,520.
Vergeef me deze flauwe woordspeling:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Palmen in Dubai ..het leek zo mooi
quote:Proposed name change for Dubai: Dubye
Tja dat is gewoon een echte slechte foto:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ook leuk bij Google... Camiel Eurlings intypen.
valt niet mee om artiest te zijn, was voor het Grote Donwloaden toch eenvoudigerquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
Dat klopt ook nog, maar Eurlings is en blijft geen meerwaarde.quote:
4.000 nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
Is dat inclusief meervoudige downloads, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
valt niet mee om artiest te zijn, was voor het Grote Donwloaden toch eenvoudiger
[ afbeelding ]
Die 100.000 is wel erg veel
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hebben ze een pinautomaat bij P&W?
Tja... is het opnemen van een plaat echt 40k?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat inclusief meervoudige downloads, lijkt me wel.
Ik begin overigens gelijkenissen te zien tussen Dubai en Real Madrid.
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja... is het opnemen van een plaat echt 40k?
Kan veel goedkoper.
Maar nogmaals, artiesten verdienden al niet veel met platen, dat doen ze met concerten. Ze geeft maar wat concerten, kan ze der nieuwe plaat financieren.
Nee alleen genaaid.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?
4600 nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hebben ze een pinautomaat bij P&W?
Wou net een buitenhuisje met 30 slaapkamers kopen in dubai..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
mooi reclame plaatje voor Durbay
Tja, overheidsprojecten. Ik had al eerder gezegd dat er bij de overheid alleen gewetensbezwaarden en jaknikkers werkten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wou net een buitenhuisje met 30 slaapkamers kopen in dubai..
http://www.nce.co.uk/clie(...)ldings/70670.articlequote:Betonnen gebouwen in Dubai lopen de kans in te storten. Dat heeft David Ball, directeur van de Concrete Society, vorige week gezegd. Volgens Ball negeren ontwerpers en opdrachtgevers in het emiraat het probleem van 'rapid concrete deterioration' volledig.
"Rapid concrete deterioration is een groot probleem in de hele regio, maar vooral in Dubai", zegt Ball. Behalve directeur van de Concrete Society is hij ook CEO van betonbedrijf David Ball Group. Oorzaak van de betonrot is volgens hem het extreme klimaat in de Golf-regio met hoge temperaturen en hoge luchtvochtigheid.
"Relatief nieuwe constructies vertonen al tekenen van aanzienlijke betonrot. Sommige gebouwen moeten al gerepareerd worden voordat ze worden opgeleverd", aldus Ball. Volgens de directeur zijn zowel opdrachtgevers als ontwerpers volledig blind en doof voor het probleem. "Ze creëren op dit moment hun eigen nachtmerrie."
Narayam Swamy, emeritus-hoogleraar mechanical engineering aan de universiteit van Sheffield rondde in 1998 een groot onderzoek in Dubai af. Momenteel loopt een onderzoek naar het probleem door lokale universiteiten.
"Normaal gaat beton vijftig tot zestig jaar mee", zegt Swamy. "Maar in het Midden-Oosten is dat maar tien jaar." Hij waarschuwt dat het beton in Dubai ten prooi valt aan 'microcracking' dat met het blote oog niet te zien is.
Tja, die villa van die meneer varieerde in prijs van 0,6 miljoen tot 2,6 miljoen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef qonmann het volgende:
100 miljard "assets" in Dubai ..allen wil niemand dat ervoor betalen
Misschien moet ze een DANSPLAAT opnemen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?
Of in Playboy ..levert ook een ton op wellichtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moet ze een DANSPLAAT opnemen....
Gelooftechnisch onmogelijk. Iets met eerwraak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Of in Playboy ..levert ook een ton op wellicht
Ik zie Hind liever dan die ouwe Paayquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Of in Playboy ..levert ook een ton op wellicht
Wie niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ik zie Hind liever dan die ouwe Paay
Dan ga ik toch voor Paay.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ik zie Hind liever dan die ouwe Paay
Ze kan wel mooi zingen, mooie stem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:42 schreef Sj0rs het volgende:
Niemand zit toch te wachten op zo'n uitgerangeerde ex-Idols deelnemer.
Op zich heeft ze best talent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:42 schreef Sj0rs het volgende:
Niemand zit toch te wachten op zo'n uitgerangeerde ex-Idols deelnemer.
11.000quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Hind gaat wel hard vanavond , ze staat al op ¤ 9.450
Valt ook nog tegen, terwijl er een miljoen mensen naar P&W kijken.quote:
quote:Wow it's unbelievable!
November 28, 2009 01:38
I just came home after being a guest in the Dutch tv programme Pauw and Witteman, and surprisingly I've reached 10k!! What????! You can't imagine how happy I am and this only happenend in 2 hours during the programme. I would like to thank all of you guys being believers for the support and messages on my wall and in my inbox. SellaBand is the future and I'm glad to spread the word whenever I can in all kinds of media.
I'm really tired now, so I'm of to bed...zzz...zzzzz
Love ,
Hind
Ik ben net thuis gekomen nadat ik te gast ben geweest in het tv programma Pauw en Witteman en tot mijn verbazing heb ik de 10k gehaald! Hebben jullie enig idee hoe blij ik ben??!!En dit is allemaal gebeurd in een tijdsbestek van 2 uur gedurende de tv uitzending. Ik wil alle mensen die believer zijn geworden, een berichtje hebben gestuurd of op mijn wall hebben geplaatst bedanken. SellaBand is de toekomst, ik geloof hier heilig in en daarom zal ik dit zoveel mogelijk vertellen aan iedereen die ik tegenkom.
Voor nu zeg ik, welterusten.. ik ben echt moe haha zzzz.zzzzz........
Liefs,
Hind
Userid 86264quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
quote:Vanavond te gast:
- Eleonara en Robert van Maasdijk over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
- Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) over seksuele gezondheid.
- Mildred Roethof over de docuserie Rauw & Puur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |