Pauw was deze week merkbaar verkouden. Hij krijgt waarschijnlijk een middeltje want hij was bijna zijn stem kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik zie ze idd weinig echt ziek of verkouden op tv en ze zijn er iedere werkdag...
Pauw gaf ergens aan dat hij flink aan de codeïne zitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik zie ze idd weinig echt ziek of verkouden op tv en ze zijn er iedere werkdag...
Ja zoals altijdquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:00 schreef Tommeke het volgende:
Die linksmeneer van Dam gister was echt irritant.
Ik moest opeens nog aan dit topic denken: Nederlandse vrouwen verkracht tijdens werkvakantiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat die wijven ontvoerd worden door soldaatverkrachters en nooit meer naar Nederland thuiskomen. Hoeven wij tenminste niet meer naar hun oeverloze gezeik te luisteren. Je zou er maar mee getrouwd zijn. Die wijven verdienen gewoon een grote negerlul in hun mond, en dan zal je nog zien dat ze maar doorzeiken.
Hij weet leuk met statistieken te gooien. "Zo zijn de CAO-lonen 70% gestegen"quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:00 schreef Tommeke het volgende:
Die linksmeneer van Dam gister was echt irritant.
Inderdaad. Vervelende gefossileerde kwast. En een betweter. Bahquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij weet leuk met statistieken te gooien. "Zo zijn de CAO-lonen 70% gestegen"
Ja, maar die 70% stijging was zeker niet inflatiecorrigeerd?
quote:Vanavond te gast:
- Anna Drijver en Barry Atsma, hoofdrolspelers in Komt een vrouw bij de dokter.-
- Tofik Dibi wil ander integratiedebat.
- Kader Abdolah ging op bezoek bij de paus.
Inderdaad, maar de interviewers zijn ook heel slecht in dit stukje.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Lonker het volgende:
Ik kijk nu net dit filmpje...
Wat een wagelijke mensen zeg.. gadverdamme
Allemaal 10 jaar TBS zonder televisie met kindernet.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Lonker het volgende:
Ik kijk nu net dit filmpje...
Wat een wagelijke mensen zeg.. gadverdamme
jaa,, kloptquote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de interviewers zijn ook heel slecht in dit stukje.
Bril in het haar...quote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef Rucebo het volgende:
Oudkerk meent er hip uit te zien, wat een sukkel. Dat minisikje van 'm...
Hij blijft de uitvinder van de term "kutmarrokaan", daar zal ie om herinnerd worden.quote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Rucebo het volgende:
Hij is lector leefstijlverandering, nu snap ik het. Van hoerenloper naar hippie.
Knevel & Van Den Brinkquote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er eigenlijk vervangers voor 1 van de 2 als eentje echt ziek is?
Z'n vrouw en kinderen zaten vannochtend denk ik gniffelend aan de ontbijttafelquote:Op maandag 23 november 2009 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Oudkerk een weddenschap verloren ofzo?
Op enig respect heb ik je inderdaad nooit kunnen praten. Walgelijke vent ben je.quote:Op maandag 23 november 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
GL aan het woord ..time to go
Nee, je hebt niet goed geluisterd. Hij zei dat er terecht vragen zijn over de problemen van de multiculturaliteit, maar dat het debat wordt gekaapt door de grootste schreeuwers die stellen dat Sinterklaas van ons wordt afgenomen en dat soort nonsens. Er wordt totaal voorbij gegaan aan de essentiële zaken.quote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef racingweirdo het volgende:
Probeert dibi niet gewoon de spotlights op het goede te zetten en het slechte dood te zwijgen?
Oftewel een doofpot creëren waar het slechte in kan en het goede belichten.
Met gevolg dat het slecht in de doofpot gaat broeien, dat alles nog verder uit de hand loopt, maar dat de politiek en de gewone mens er niks aan doen, want de politiek heeft immers die tunnel gecreëerd met aan het einde het goede.( en iedereen die op het slecht wijst word voor gek verklaard).
En begeven moment ontploft dat, breken er rellen uit, en driemaal raden wie dan bij de dan zitten premier staat te krijsen dat het anders moet en dat er nooit aandacht is besteed aan het slecht: ja groenlinks.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef racingweirdo het volgende:
hoor ik mart smeets nu zeggen dat hij gay is?![]()
![]()
Ja, wist je het nog niet ?quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef racingweirdo het volgende:
hoor ik mart smeets nu zeggen dat hij gay is?![]()
![]()
Nee joh, het was cynisch bedoeld, het wordt alleen altijd tegen hem geroepen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, wist je het nog niet ?
was vergeten de PI er bij te zettenquote:Op maandag 23 november 2009 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
Nee joh, het was cynisch bedoeld, het wordt alleen altijd tegen hem geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |