Pauw was deze week merkbaar verkouden. Hij krijgt waarschijnlijk een middeltje want hij was bijna zijn stem kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik zie ze idd weinig echt ziek of verkouden op tv en ze zijn er iedere werkdag...
Pauw gaf ergens aan dat hij flink aan de codeïne zitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik zie ze idd weinig echt ziek of verkouden op tv en ze zijn er iedere werkdag...
Ja zoals altijdquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:00 schreef Tommeke het volgende:
Die linksmeneer van Dam gister was echt irritant.
Ik moest opeens nog aan dit topic denken: Nederlandse vrouwen verkracht tijdens werkvakantiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat die wijven ontvoerd worden door soldaatverkrachters en nooit meer naar Nederland thuiskomen. Hoeven wij tenminste niet meer naar hun oeverloze gezeik te luisteren. Je zou er maar mee getrouwd zijn. Die wijven verdienen gewoon een grote negerlul in hun mond, en dan zal je nog zien dat ze maar doorzeiken.
Hij weet leuk met statistieken te gooien. "Zo zijn de CAO-lonen 70% gestegen"quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:00 schreef Tommeke het volgende:
Die linksmeneer van Dam gister was echt irritant.
Inderdaad. Vervelende gefossileerde kwast. En een betweter. Bahquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij weet leuk met statistieken te gooien. "Zo zijn de CAO-lonen 70% gestegen"
Ja, maar die 70% stijging was zeker niet inflatiecorrigeerd?
quote:Vanavond te gast:
- Anna Drijver en Barry Atsma, hoofdrolspelers in Komt een vrouw bij de dokter.-
- Tofik Dibi wil ander integratiedebat.
- Kader Abdolah ging op bezoek bij de paus.
Inderdaad, maar de interviewers zijn ook heel slecht in dit stukje.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Lonker het volgende:
Ik kijk nu net dit filmpje...
Wat een wagelijke mensen zeg.. gadverdamme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |