JIJ natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie gaat het kastje betalen ?
Gaat hem wel lukken, want hij investeert nu al flink in de wegen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Camiel komt goed over
Overigens hebben alle voorgaande ministers van Verkeer vrijwel niets bereikt.
Zou knap zijn als dit wel lukte
ff luisteren nu !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie gaat het kastje betalen ?
klopt allemaal..toch presenteert hij het goed..maar het kan zo misgaan. truequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
Vreselijk. Kan er erg slecht tegen dat Limlands van die gladjanus.quote:
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk. Kan er erg slecht tegen dat Limlands van die gladjanus.
Zijn vriendin vindt van nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.
Is wel de bedoeling wellicht, teruggekeerd uit de EU ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Hij mag niet. Ik wil die vriendin van hem wel eens ontmoeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
yep.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind 'm sterk overkomen. Petje af voor deze minister.
Geplande uitvoeringskosten 1 miljard per jaar, geplande realisatiekosten 4,5 miljard. Tellen we 50 % bij deze bedragen op om rekening te houden met de gebruikelijke kostenoverschreidingen, dan zit je op 1,5 miljard uitvoeringskosten per jaar en iets meer dan 6 miljard aan realisatiekosten. Het huidige systeem van MRB en BPM, kost aan uitvoering zo'n 200 miljoen, iedere euro dat het nu meer gaat kosten zijn extra kosten, kosten die de belastingbetaler goed moet maken terwijl men er geen asfalt of rails voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
De overheid zegt hij.
wat die vreselijke limburghaters zitten hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef dotKoen het volgende:
'Vrinden'
Wat praat Eurlings toch debiel.
Ik ben best wel een beetje jaloers hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef sander89 het volgende:
Niet zo goede pic, maar hier is Camiel Eurlings zijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Wat is z'n vriendin dan? Noord-Koreaans?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef sander89 het volgende:
Niet zo goede pic, maar hier is Camiel Eurlings zijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Hongaars.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is z'n vriendin dan? Noord-Koreaans?
Hij lijkt mij de geschikte persoon om die kwajongen van de PVV een oorvijg te gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind 'm sterk overkomen. Petje af voor deze minister.
Illegaal downloaden de schuldige!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
40% winst marge per euro boven de 10 euro , klinkt oke.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben best wel een beetje jaloers hoor.
Misschien wel ..ik heb hem er nog niet over gehoord, een goed tekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
Hij lijkt mij de geschikte persoon om die kwajongen van de PVV een oorvijg te geven
als je daar nou ook 40% van krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Illegaal downloaden de schuldige!!
Artiesten halen echter jaar en dag al grotendeels hun inkomsten uit concerten geven en niet uit platenverkoop (ook tijdens de hoogtijdagen).
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Alleen als je je tieten laat zien, Hind!
Ja, ik zou er ook totaal geen haast mee hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
Dat is toch niet erg als je het wel had, het huis staat er nog steeds, de omgeving veranderd er ook niet door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen huis in Dubai heb...
Je zit wel langer in een bouwput als ze nu de helft niet kunnen verkopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg als je het wel had, het huis staat er nog steeds, de omgeving veranderd er ook niet door.
Ik heb het anders gehad met die corpsbal die ons gouden bergen belooft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Camiel komt goed over
Overigens hebben alle voorgaande ministers van Verkeer vrijwel niets bereikt.
Zou knap zijn als dit wel lukte
Wel enigszins triest...quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
http://www.sellaband.com/hind
We zullen 's zien hoeveel het stijgt na vandaag. Nu op ¤ 3,520.
Vergeef me deze flauwe woordspeling:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Palmen in Dubai ..het leek zo mooi
quote:Proposed name change for Dubai: Dubye
Tja dat is gewoon een echte slechte foto:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ook leuk bij Google... Camiel Eurlings intypen.
valt niet mee om artiest te zijn, was voor het Grote Donwloaden toch eenvoudigerquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
Dat klopt ook nog, maar Eurlings is en blijft geen meerwaarde.quote:
4.000 nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |