Ik ben best wel een beetje jaloers hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef sander89 het volgende:
Niet zo goede pic, maar hier is Camiel Eurlings zijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Wat is z'n vriendin dan? Noord-Koreaans?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef sander89 het volgende:
Niet zo goede pic, maar hier is Camiel Eurlings zijn vriendin.![]()
[ afbeelding ]
Hongaars.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is z'n vriendin dan? Noord-Koreaans?
Hij lijkt mij de geschikte persoon om die kwajongen van de PVV een oorvijg te gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind 'm sterk overkomen. Petje af voor deze minister.
Illegaal downloaden de schuldige!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
40% winst marge per euro boven de 10 euro , klinkt oke.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben best wel een beetje jaloers hoor.
Misschien wel ..ik heb hem er nog niet over gehoord, een goed tekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
Hij lijkt mij de geschikte persoon om die kwajongen van de PVV een oorvijg te geven
als je daar nou ook 40% van krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Illegaal downloaden de schuldige!!
Artiesten halen echter jaar en dag al grotendeels hun inkomsten uit concerten geven en niet uit platenverkoop (ook tijdens de hoogtijdagen).
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Alleen als je je tieten laat zien, Hind!
Ja, ik zou er ook totaal geen haast mee hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |