JIJ natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie gaat het kastje betalen ?
Gaat hem wel lukken, want hij investeert nu al flink in de wegen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Camiel komt goed over
Overigens hebben alle voorgaande ministers van Verkeer vrijwel niets bereikt.
Zou knap zijn als dit wel lukte
ff luisteren nu !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie gaat het kastje betalen ?
klopt allemaal..toch presenteert hij het goed..maar het kan zo misgaan. truequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
Vreselijk. Kan er erg slecht tegen dat Limlands van die gladjanus.quote:
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk. Kan er erg slecht tegen dat Limlands van die gladjanus.
Zijn vriendin vindt van nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.
Is wel de bedoeling wellicht, teruggekeerd uit de EU ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.
Hij mag niet. Ik wil die vriendin van hem wel eens ontmoeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.
yep.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind 'm sterk overkomen. Petje af voor deze minister.
Geplande uitvoeringskosten 1 miljard per jaar, geplande realisatiekosten 4,5 miljard. Tellen we 50 % bij deze bedragen op om rekening te houden met de gebruikelijke kostenoverschreidingen, dan zit je op 1,5 miljard uitvoeringskosten per jaar en iets meer dan 6 miljard aan realisatiekosten. Het huidige systeem van MRB en BPM, kost aan uitvoering zo'n 200 miljoen, iedere euro dat het nu meer gaat kosten zijn extra kosten, kosten die de belastingbetaler goed moet maken terwijl men er geen asfalt of rails voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
De overheid zegt hij.
wat die vreselijke limburghaters zitten hierquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef dotKoen het volgende:
'Vrinden'
Wat praat Eurlings toch debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |