Dat is toch niet erg als je het wel had, het huis staat er nog steeds, de omgeving veranderd er ook niet door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef cobain1994 het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen huis in Dubai heb...
Je zit wel langer in een bouwput als ze nu de helft niet kunnen verkopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg als je het wel had, het huis staat er nog steeds, de omgeving veranderd er ook niet door.
Ik heb het anders gehad met die corpsbal die ons gouden bergen belooft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Camiel komt goed over
Overigens hebben alle voorgaande ministers van Verkeer vrijwel niets bereikt.
Zou knap zijn als dit wel lukte
Wel enigszins triest...quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
http://www.sellaband.com/hind
We zullen 's zien hoeveel het stijgt na vandaag. Nu op ¤ 3,520.
Vergeef me deze flauwe woordspeling:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Palmen in Dubai ..het leek zo mooi
quote:Proposed name change for Dubai: Dubye
Tja dat is gewoon een echte slechte foto:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ook leuk bij Google... Camiel Eurlings intypen.
valt niet mee om artiest te zijn, was voor het Grote Donwloaden toch eenvoudigerquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
Dat klopt ook nog, maar Eurlings is en blijft geen meerwaarde.quote:
4.000 nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef pberends het volgende:
Is dat inclusief meervoudige downloads, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
valt niet mee om artiest te zijn, was voor het Grote Donwloaden toch eenvoudiger
[ afbeelding ]
Die 100.000 is wel erg veel
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hebben ze een pinautomaat bij P&W?
Tja... is het opnemen van een plaat echt 40k?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat inclusief meervoudige downloads, lijkt me wel.
Ik begin overigens gelijkenissen te zien tussen Dubai en Real Madrid.
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja... is het opnemen van een plaat echt 40k?
Kan veel goedkoper.
Maar nogmaals, artiesten verdienden al niet veel met platen, dat doen ze met concerten. Ze geeft maar wat concerten, kan ze der nieuwe plaat financieren.
Nee alleen genaaid.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?
4600 nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hebben ze een pinautomaat bij P&W?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |