Is dat inclusief meervoudige downloads, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
valt niet mee om artiest te zijn, was voor het Grote Donwloaden toch eenvoudiger
[ afbeelding ]
Die 100.000 is wel erg veel
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hebben ze een pinautomaat bij P&W?
Tja... is het opnemen van een plaat echt 40k?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat inclusief meervoudige downloads, lijkt me wel.
Ik begin overigens gelijkenissen te zien tussen Dubai en Real Madrid.
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja... is het opnemen van een plaat echt 40k?
Kan veel goedkoper.
Maar nogmaals, artiesten verdienden al niet veel met platen, dat doen ze met concerten. Ze geeft maar wat concerten, kan ze der nieuwe plaat financieren.
Nee alleen genaaid.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?
4600 nuquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hebben ze een pinautomaat bij P&W?
Wou net een buitenhuisje met 30 slaapkamers kopen in dubai..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
mooi reclame plaatje voor Durbay
Tja, overheidsprojecten. Ik had al eerder gezegd dat er bij de overheid alleen gewetensbezwaarden en jaknikkers werkten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Er is wel erg veel binnen dit systeem dat fout kan gaan. We moeten nog maar zien hoe de uitvoering gaat... De OV-chipkaart komt er ook met een grote vertraging.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wou net een buitenhuisje met 30 slaapkamers kopen in dubai..
http://www.nce.co.uk/clie(...)ldings/70670.articlequote:Betonnen gebouwen in Dubai lopen de kans in te storten. Dat heeft David Ball, directeur van de Concrete Society, vorige week gezegd. Volgens Ball negeren ontwerpers en opdrachtgevers in het emiraat het probleem van 'rapid concrete deterioration' volledig.
"Rapid concrete deterioration is een groot probleem in de hele regio, maar vooral in Dubai", zegt Ball. Behalve directeur van de Concrete Society is hij ook CEO van betonbedrijf David Ball Group. Oorzaak van de betonrot is volgens hem het extreme klimaat in de Golf-regio met hoge temperaturen en hoge luchtvochtigheid.
"Relatief nieuwe constructies vertonen al tekenen van aanzienlijke betonrot. Sommige gebouwen moeten al gerepareerd worden voordat ze worden opgeleverd", aldus Ball. Volgens de directeur zijn zowel opdrachtgevers als ontwerpers volledig blind en doof voor het probleem. "Ze creëren op dit moment hun eigen nachtmerrie."
Narayam Swamy, emeritus-hoogleraar mechanical engineering aan de universiteit van Sheffield rondde in 1998 een groot onderzoek in Dubai af. Momenteel loopt een onderzoek naar het probleem door lokale universiteiten.
"Normaal gaat beton vijftig tot zestig jaar mee", zegt Swamy. "Maar in het Midden-Oosten is dat maar tien jaar." Hij waarschuwt dat het beton in Dubai ten prooi valt aan 'microcracking' dat met het blote oog niet te zien is.
Tja, die villa van die meneer varieerde in prijs van 0,6 miljoen tot 2,6 miljoen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef qonmann het volgende:
100 miljard "assets" in Dubai ..allen wil niemand dat ervoor betalen
Misschien moet ze een DANSPLAAT opnemen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als zij die 40.000 niet zelf op kan hoesten heeft ze het niet goed aangepakt. Of zou gangsta brainpower haar geplukt hebben..?
Of in Playboy ..levert ook een ton op wellichtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moet ze een DANSPLAAT opnemen....
Gelooftechnisch onmogelijk. Iets met eerwraak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Of in Playboy ..levert ook een ton op wellicht
Ik zie Hind liever dan die ouwe Paayquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Of in Playboy ..levert ook een ton op wellicht
Wie niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ik zie Hind liever dan die ouwe Paay
Dan ga ik toch voor Paay.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ik zie Hind liever dan die ouwe Paay
Ze kan wel mooi zingen, mooie stem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:42 schreef Sj0rs het volgende:
Niemand zit toch te wachten op zo'n uitgerangeerde ex-Idols deelnemer.
Op zich heeft ze best talent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:42 schreef Sj0rs het volgende:
Niemand zit toch te wachten op zo'n uitgerangeerde ex-Idols deelnemer.
11.000quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Hind gaat wel hard vanavond , ze staat al op ¤ 9.450
Valt ook nog tegen, terwijl er een miljoen mensen naar P&W kijken.quote:
quote:Wow it's unbelievable!
November 28, 2009 01:38
I just came home after being a guest in the Dutch tv programme Pauw and Witteman, and surprisingly I've reached 10k!! What????! You can't imagine how happy I am and this only happenend in 2 hours during the programme. I would like to thank all of you guys being believers for the support and messages on my wall and in my inbox. SellaBand is the future and I'm glad to spread the word whenever I can in all kinds of media.
I'm really tired now, so I'm of to bed...zzz...zzzzz
Love ,
Hind
Ik ben net thuis gekomen nadat ik te gast ben geweest in het tv programma Pauw en Witteman en tot mijn verbazing heb ik de 10k gehaald! Hebben jullie enig idee hoe blij ik ben??!!En dit is allemaal gebeurd in een tijdsbestek van 2 uur gedurende de tv uitzending. Ik wil alle mensen die believer zijn geworden, een berichtje hebben gestuurd of op mijn wall hebben geplaatst bedanken. SellaBand is de toekomst, ik geloof hier heilig in en daarom zal ik dit zoveel mogelijk vertellen aan iedereen die ik tegenkom.
Voor nu zeg ik, welterusten.. ik ben echt moe haha zzzz.zzzzz........
Liefs,
Hind
Userid 86264quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
Deze man gaat het CDA groot houden de komende jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |