Die man is zoooo dom.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Bragi het volgende:
6:06 "Ik ben nu geloof ik voor de verkeerde keer in het programma... en ik kom altijd met een van jullie gasten in conflict!"
Ja zo jammer...gemiste kansquote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
weinig mensen met wie freek ruzie kan maken vanavond.
"ik vind mensen in coma zo stom, die doen helemaal niets behalve liggen, ik wil ook wel 20 jaar op mijn rug liggen"quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef starla het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik ruzien met die zus
Krijgen ze wel een bijstandsuitkering?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"ik vind mensen in coma zo stom, die doen helemaal niets behalve liggen, ik wil ook wel 20 jaar op mijn rug liggen"
lijkt wel een pyjama jasquote:Op woensdag 25 november 2009 23:08 schreef Horloge het volgende:
Wat een afzichtelijke kleding heeft Freek aan.
een inrichtingsjasjequote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lijkt wel een pyjama jas
Ik schrok ook eventjesquote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Horloge het volgende:
Er zijn dus écht mensen die lachen om Freek's shows.![]()
Er zijn zelfs mensen die betalen voor zo'n voorstelling. Wel leuk overigens dat hij de rest van Nederland klagers noemt, terwijl hij al een behoorlijk lang aan het mopperen is over het gebrek aan erkenning en in het rijtje naast, of misschien wel boven Pierre Kartner past.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Horloge het volgende:
Er zijn dus écht mensen die lachen om Freek's shows.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |